Şarkıyı dinleyin.. Okuduktan sonra. :)) ❤️
🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜
- İnsanın canını en çok umut veripte sonra bir hiçmiş gibi davranan insanlar yakıyor. Bazen yaşadığın onca acı, mutkuluk değilde sadece kafasını çevirip dönüp gitmesi koyuyor insana. Ya bu kadar ne olmuş olabilir diyorsun, sevmekmiydi tek suçum, yoksa çok sevmek mi?
Sen onunla kurduğun küçücük bir mutluluk bile seni havalara uçurmaya yetiyorsa, peki onun yaptığı bir hata değil binlercesini görmezden gelerek seviyorsan, yanlış olduğunu bile bile ondan vazgeçemiyorsan, suçlu sen oluyormuşsun.Onun umrunda bile değilsin. En çok gözlerine bakamadığım için üzülüyorum biliyormusun. O güzel gözlerine herkes bakıyor ama ben bakınca suç oluyor. Neden seviyorum çünkü dimi.
Ne kadar da korkakmışsın be, beni kendimden soğuttun da kendinden soğutamadın. Öyle aptalca bağlanmışım sana göremedim. Çok mu zor geldi sevildiğini bildiğin bir yürekte olmak. Biliyormusun haklsın aslında sen beni değil seni sevmeyeni hak ediyorsun. Benim sevgim sana ağır gelir. Taşıyamazsın. O yürek yok sende.
Sen, senin gibi olana layıksın ama gel gör ki kalbim yinede çok seviyor.Yaptığın onca kötülüğe rağmen, bir tek sözüne bile inanan ben. Saflığımdan değil, kendini çok akıllı sanıyorsun ama seni sevdiğimdendi be.
Kimse sevmiycek benim kadar biliyor musun? Öyle acı çekeceksin. Gerçekten bir gün çok pişman olacaksın ama yanında olmayacağım. O saf kız, seni çok seven saf kız artık duygusuz, ruhsuz bir insan oldu. Belki hala çok seviyor seni ama ölse söylemez bilmiyorsun.Umudunu, hayallerini, herşeyini bir tek senin için kurmuştu. Tek sen yanında ol istemişti.
Olmadın, sevildiğini, belkide sevdiğini bile bile uzaklaştın. Şimdi ise onun yanında olmaya hakkın yok. Keşke demeye hakkın yok. Yalan sevdaları yaşayıpta, gerçekten seni tek seven olduğumu anladığında keşke dmene gerek yok. Anlama, deme, gelme.
İnan o canımı daha çok yakıyor. Sevme, sevmeki kendimden nefret ediyim, senden nefret etmek istemiyorum.Buna hakkın yoktu, herşeyi kabullenmişken buna hakkın yoktu. Sen sevginin kıymetini bilmeyen, yalan sevdalar peşinde koşan, insanın hayallerini yıkan birisin. Bu şarkıyı da bana sen atmıştın. Başta özledin sanmştım ama vazgeçmişsin. Şimdi vazgeçmeye, sevmemeye devam et. Çünkü ne bu şarkı kadar güzel sevdin beni, nede vazgeçtim diyecek kadar yürekli değildin.
Ben seni severken gelipte bana, ben seni sevmiyorum vazgeç deseydin ben zaten vazgeçerdim. Ne seni ne hayallerimi umursamazdım. Ama sen onu bile söyleyemiycek kadar bencildin. Sevilmek hoşuna gitti belkide ama şunu unutma ben seni değil, hayalimde kurduğum seni çok sevdim...
Şimdi ben söylüyorum sana, gelme boşuna vazgeçtim... 💫 ✨
💙 ✨ 💙 🧡 ✨ 💙 🧡 ✨ 💙 🧡 ✨ 💙 🧡 ✨Alın size bölüm :( sjsjsjs bazen kendime sinir, oluyorum hak etmeyen insanları nede çok. düşünüyorum diye... 💫 .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< D'oKuNmAyAn ŞİİR >
Literatura KobiecaHayatı boyunca sevilmemiş, dışlanmış ama bir o kadar da güçlenmiş kaç kişi var? Belki sen, belki ben, belki hepimiz. Sürekli insanların göz ardı edip senin dışında herşeyi önemsediklerini düşünüyorsan kitabıma göz at. Bu bir gerçeklik kitabıdır...