Sonrası ^

11 2 0
                                    

Uzun bir aradan sonra size güzel birşey yazmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz :)) ❤️

🌸

Ne olmuştu, ne değişmişti hayatımızda. Kendi acımızla başbaşayken birden nasıl oldu da onu unutuvermiştik.

Kolay olmamıştı tabiki, bu hayatta ne kolay ki o olsun değil mi?

Sevgisizlik bir insana herşeyi yaptırır birde çok sevmek. İkiside aşırı derece tehlikeli olan şeyler. Buraya nasıl geldik anlamadınız tabi.
Ben dahil olmak üzere birçoğumuzun hayatı mükemmel değil.
Herkesin sevdiği işi yaptığı, sevdiği kişi ile beraber olduğu ve istediği herşeyi yapabildiği bir dünyada yaşamıyoruz malesef.
He yaşayan vardır orası ayrı ama inanın bana en mükemmel insanların bile sakladığı bişeyler mutlaka vardır.

Neden mi?

Çünkü biz insanız. Bizim duygularımız var. Ve bu duygular sürekli aynı kalmıyor. Mutlu oluyoruz, üzülüyoruz değişiyoruz ve her zmn başka şeylere odaklanıyoruz. Sürekli tek birşeyde takılı kalmıyoruz.

Mutsuzlukta böyledir, düşündükçe üzülürsün ama göz ardı ettikçe artık umursamzısın. Düşününce belki bir iç çekersin ama sonrasında geri hayatına devam edersin.

Yürümemiz gerek uzun yollar var, doğru yolu bulduğumuz zmn önümüze çıkan taşlara aldırmadan yola devam etmemiz gerekir. Eğer o taşa takılı kalırsak yada o taş ayağımıza bir çemle takıp bizi düşürürse kalkıp yola devam etmek yerine oturup taşa kızmaya ah vah etmeye devam edersek burda suçlu olan taş değil biz oluruz.
Onu alıp kenara koyup devam etmemiz gerekir ki sonuna ulaşabilelim.
Eğer her birine takılı kalırsak o zmn sadece yolu uzatırız.

İnsanları ne kadar takarsak hayatımıza o kadar dahil olacaklardır.
Kendi elimizden kendimiz tutmazsak gelip kimse tutmaycaktır.
O taşa kızmak yerine onu alıp atmak en güzeli. Yanii bir insana kızmak yerine onu hayatından çıkarman en güzeli.

Tabi bu kolay olmuyor, hiç te olmadı. Her şey zmn alır, bir anda olmasını beklememek lazım. Yavaş yavaş öğrendikçe insanları tanıdıkça.

Ztn herşey zmn alır diyorlar ama bilmiyorlar ki zman en çok bizden alıyor. Her zmn bişeyleri beklmekle yada umut etmekle geçip gidiyor ömrümüz.
Geriye kalan acılar, yaşanmışlıklar, pişmanlıklar.

Sonrasında ne oluyor büyüyorsun, büyüdükçe kırıldığın herşey sağlamlaşıyor, daha çetin ceviz oluyorsun. Olmakta lazımm. Bu dünya için lazım dostlar.
Çünkü eğer biz kendimize sahip çıkmazsak kimse sahip çıkmaz.

Çünki bi yerden sonra insanlar sizde suç aramaya başlıyor. Haklıda olsanız haksızda olsanız hayat bi şekilde sizi delirtmeyi yine başarıyor.

Sabretmek lazım, güçlü olmak lazım.
Çünkü hayat bunu gerektiriyor.

Bu hayatta öğrendiğim en değerli şeyleri size yazmak istiyorum.

* Bir zmn için değil hayatınızın her anında yalan söylemeyin her zmn doğru ve güvenilir biri olun sonrasında daha kötüsü olduguna emin olablrisinz. Bazen hayat zorlasada siz dürüst olmayı deneyin bu hem sizin karakterinizi hem hayatınızı değiştirecektir.

*Hayal kurun, vazgeçmeyin ama bu hayallerinizi asla sizi anlamayacak insanlara anlatmayın hatta bence kimseye anlatmayın, sadece istediğiniz şeye odaklanın ve onun için çabalayıp hayatınızı ona göre şekillendirin. Kendi ayaklarınız üzerinde durabilin ve kimseye muhtaç olmayın, durana kadar da bişeylere sabredin.

* vazgeçmeyin. Tüm bunalrı yaparken hayattan bıkabilir sıkılablir hatta bırakmak isteyeblir kaçmak isteyeblrsiniz. Ama kendi iyiliğinizi istiyorsanız sadece devam edin engelleri aşıp takılı kalmadan lanet olası geçmişi düşünmeden devam edin. Geçmiş bizi ileriye gitmememiz için paslı zincirlelrle tutan çok kötü bir anı. O an a geri dönemiycez, yaşandı ve bitti ordan ders alarak hep ileriye gidin. Geçmişe bakın ve iyiki diyeblin bi yerde takılı kalmayın.

* bu hayatta tek değilsin, sorunları ve acıları olan birsürü insan var canın yanıyor ama sonunda geçiyor. Ne olursa ne yaşamış olursakta geçiyor önemli olan umutla devam edeblmek. Sağlam olablmek.

💫

" Ve en önemlsi başkasına verdiğimiz değer gibi kendimize de değer verebilmek, en önemlsi bu kendimizi sevmezsek bunları yapmak için bir amacımız kalmaz"

🌸 Ben, sen ve o hepimiz aynı yollardan geçsekte farklı hayatlar yaşayıp hayata uyum sağlıyoruz. Kimse mükemmel değil ama kimse mükemmel olmak için çablamıyor. Mutlu olmak bence mükemmelliktir ilk önce ordan başla ve kendine bir hedef belirle sonra onun için çalış. Çok oku ve hayatı sevmeyi dene :))

❤️ ❤️

< D'oKuNmAyAn ŞİİR >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin