"Siktir git Taehyung."
Jimin, sitemle kasaya ilerledi. Çekmeceyi açıp içindeki paraları düzenlerken Taehyung da kasanın önüne geçip kafasını sağa doğru yatırdı: "Biliyorum söz vermiştim ama eğer Bo-Young'un dediğini yapmazsam çok pis tavırlara girecek."
Jimin Taehyung'a sert bakışlar attı ve "Beni tam üç haftadır ekiyorsun, bilmem farkında mısın?" dedi. Taehyung, suçlu olduğunu biliyordu ama Bo-Young'un triplerinden o kadar korkuyordu ki Jimin'den özür dilemekten başka hiçbir şey yapamıyordu.
Taehyung pişmanlıkla nefesini dışarı verirken Jimin gözlerini devirdi. Ancak aşağı yukarı dönen gözleri televizyonun orada takılı kaldı.
"İnsanlar 'Our Secret' webtoonunuzu şu anki sevgiliniz ile ilgili yazığınızı iddia ediyor. Bu konu hakkında ne diyeceksiniz?"
Taehyung hızla arkasını dönüp televizyona doğru ilerledi. Kumandayı eline aldı, kapatacakken Jimin bağırarak "Dur, kapatma!" dedi. Ancak Taehyung, Jimin'i dinlemeden kapatıverdi televizyonu. Jimin koşarak kumandayı Taehyung'un elinden aldı ve geri açtı: "Aslında evet, bu doğru. O zamanlar beni tanımıyordu. Benim, kendi yaşadıklarım ile harmanladığım yarı gerçek, yarı kurgu bir hikaye oldu."
"Meymenetsiz huysuz kılıksız suratsız uğursuz şerefsiz pislik." diye söylendi Taehyung kaşlarını çatıp dudaklarını iğrenircesine bükerken. Jimin bir kez daha hayal kırıklığına uğramış bir şekilde omuzlarını yerçekimine doğru bırakırken televizyonda birden kendisinin yüzü belirdi: "Ancak webtoondaki karakter çoğu idolün veyahut diğer ünlü insanların da gitti bu ünlü kuaförün yüzüne çok benziyor?"
Jungkook duraksadı, yutkundu, zoraki gülümsedi: "Sevgilimi ifşa etmemek için temsili bir yüz çizmiştim ancak Ji- ee bu resimdeki kişiye bu kadar benzeyeceğini de tahmin edemezdim. Hahaha... Bu sadece fazla benzerlik."
Jimin'in nefes alışverişleri hızandı. Yine iğrenç hissediyordu. Jungkook tarafından yediği korkunç darbenin üzerinden üç ay geçmişti. Şimdi ise bir darbe daha yemişti. Gözleri saniyeler içerisinde doldu ve gözyaşları yerle buluşmaya başladı: "Neden yalan söylüyor, neden beni saklıyor? Neden? Ben söylenilmemesi gereken utanılası bir sırdan mı ibaretim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...