KIRK ALTI

661 78 17
                                    

pjimin, yoongi_min ve 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

pjimin, yoongi_min ve 1.234.585 diğer kişi beğendi
jk_jeon Our Secret dizi oluyor! Lütfen diziye bir şans tanıyın millet! Yakında, yayımda. Beklemede kalın!

1.180.260 yorumun tümünü gör.

pjimin peki bundan neden benim haberim yok? 😠
yoongi_min @pjimin üç gündür trip atıp konuşmasına izin vermediğin için olabilir mi?

"Ben yanındayım ve 'official' hesabıma mı yazıyorsun? Yoongi hyung sen neden özelimizi ifşa ediyorsun?" diye söylendi Jungkook. Jungkook'un evindeydiler. Tokyo'dan döndüklerinden beri Jimin de Jungkook'un evinde kalıyordu.

"Artık barışın da çocuğumun yanına dönebileyim." dedi Yoongi elini kolunu sallayarak. Jungkook masum bir bakışla elini Jimin'in suratını işaret edecek şekilde uzattı: "Küsen o! Trip atan da o! Barışmak iki taraflı olur, benim zaten küstüğüm falan da yok!"

Yoongi derin bir nefes alıp bıkkınlıkla nefesini verdi: "İşine çok bağlı olduğunu ve işin konusunda çok hassas olduğunu biliyorum Jimin ama yine de... Saçına perma yaptığın müşterinin permasını yüzüne yakıştırmadığı için Jungkook'a üç gündür tepki göstermek biraz fazla değil mi?"

"Hanımefendinin yüz şekline o kadar yakıştı ki bilemezsin hyung! Jungkook cahili bu konuda hiçbir bilgisi olmadan bana laf atıyor!"

"Sadece bir kere laf ettim ya!"

"Ama bana bin kere gibi geldi!"

Yoongi kulaklarını ovuştururken "Seol bir saate işe gidecek ve Jiho'ya bakmam gerekecek." dedi. Jungkook omuz silkerek "Git bak çocuğuna o zaman ne diye buradasın?" dedi. Yoongi eliyle alnına vurdu: "Burada da bakmam gereken iki çocuk var."

"Çocuk olan o!"

"Çocuk olan o!"

İkili aynı anda birbirlerini gösterip aynı şeyi söylediğinde Yoongi bıkkınlıkla bağırdı. Jungkook dudaklarını büzüp kendini koltuğa gömerken Yoongi Jimin'e döndü: "Sen neden Jungkook'un dediğine takılıyorsun ki? Kendin diyorsun cahil diye? Bilmediği bir konuda yaptığı bir yorum ne kadar doğru olabilir ki? Eminim sen en doğrusunu yapmışsındır yoksa bu kadar ünlü bir kuaför olmazdın, değil mi?"

Jimin tripli bakışları yumuşadı: "Haklısın."

Jungkook laf edeceği sırada Yoongi ayağındaki terliği çıkarıp Jungkook'a fırlatarak  susmasını sağladı. Jungkook tekrar konuşacağı sırada Yoongi hızla Jimin'den su getirmesini istedi. Jimin Yoongi'yi kırmayıp mutfağa ilerlediğinde Yoongi ayağa kalkıp Jungkook'un kafasına vurdu: "Alttan alsana! Sen cevap verdikçe daha da tripleniyor. He diyeceksin. Haklısın, özür dilerim, falan de. Seol'e hep öyle yapıyorum böylece hiç tartışmıyoruz."

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin