"Hyung, böyle her an dudaklarına yapışmak istiyor gibiyim. Önceden böyle değildi, daha böyle kalbimin içindeki tatlı his ağırlıktaydı." dedi Jungkook, Yoongi'ye. Yoongi ile buluşmuştu. Yoongi kıkırdadı: "Sen biraz masumluğunu kaybetmişsin sadece. Geç bile oldu, ben lisedeyken her şeyin farkındaydım."
"Jimin'in dudaklarını kim göre yapışmak ister Jungkook-ah." dedi Seol konuşmaya dahil olarak. Yoongi hızla arkasında yemek hazırlayan Seol'e dönüp bir süre bakış attı. Jungkook sessizce kahkaha attıktan sonra "Tek değişen ben değilim... O da değişti. Şimdi daha bir şey..."
"Ney?"
"Yaramaz."
Yoongi kıkırdadı ve "Biraz benim katkım olabilir." dedi. Jungkook kaşlarını çattığında Yoongi omuz silkti: "İntikam almak için menajerin olmuştu. Başka adamlarla falan flörtleşecekti güya. Seni sinir falan edecekti. Yine pek yaramazlık yapmış sayılmaz, değil mi Kookie?"
"En son röportajdan sonra arabaya binerken götümü elledi galiba... Yani eli yanlışlıkla çarpsa özür dilerdi, değil mi?" dedi Jungkook düşündüğünü belli eden birtakım sesler çıkarırken. Yoongi kaşlarını çattı.
"Jimin mi götünü elledi? Onu tahrik falan mı ettin sen?"
Bu sefer ses mutfağın kapısından gelmişti. Taehyung içeri adımladı. Jungkook şaşkın bir şekilde Taehyung'a baktı: "N-ne?"
"Jimin'i kışkırttın mı, diyorum. Bence gayet anlaşılır bir soruydu." dedi Taehyung. Yoongi'nin yanındaki sandalyeye oturmuştu. Jungkook omuz silkti: "Belki, biraz... Bir parça kendimi tutamadım."
"Salak, yemin ederim gerizekalı!" dedi Taehyung. Saçlarını çekiştirdi: "O normalde asla böyle şeyler yapmaz, bu ne demek bilmiyor musun? Orada öylece duracağına karşılık vermeliydin!"
Jungkook'un gözleri büyüdü ve ağzından "Ne? Nasıl ya!" diye bir isyan çıktı. Şimdi aklında ütopik hayaller canlanmış ve hiçbirini yapamadığı için içini büyük bir pişmanlık kaplamıştı.
"Neyse, sağlık olsun. Başka bir zamana artık." dedi Seol kahkahasını içinde tutmaya çalışarak. Jungkook'un üzgün yüz ifadesi çok komikti. En sonunda Yoongi ile göz göze geldiklerinde evli çift kahkahalara boğuldu: "Resmen Jimin'i öpemediği için yasa girdi ya!"
—
TMI: yeni bir jikook hikayesi yazıyorum eğer yazmaya devam edersem bu hikaye final yaptığı an yayımlanaya başlamayı planlıyorum, umarım bu hikayeye gösterdiğiniz ilgiyi o hikayeme de gösterirsiniz. 👉🏻👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...