OTUZ ÜÇ

969 94 8
                                    

Pazartesiydi. Taehyung, herkesi yemeğe davet etmişti. Yoongi, Seol, Jimin, Jungkook ve sevgilisi Bo-Young Taehyung'un evinde toplanmışlardı. Yoongi, çocuğunu Seol'ün bir arkadaşına emanet etmişti.

"Yani aslında en başından beri suçlu Mohan mı?" dedi Bo-Young. Bunun üzerine Taehyung "Evet hayatım." dediğinde Bo-Young kaşlarını çattı: "Ve bu masada bunu bilmeyen tek kişi benim?"

Jimin Taehyung'a sarıldı ve "Taetaem beni düşünmüştür. Yabancı değilsin yanlış anlama ama biz daha uzun zamandır tanışıyoruz yani..." dedi. Her şeye rağmen hala kıskanıyordu ve her seferinde bunu şakaya vurarak belli ediyordu. Bo-Young güldü: "Peki neden şimdi? Yani, birden sevgili oldunuz ve şimdiden çok ileri gitmişsiniz aldığım duyumlara göre."

Jimin, şarabından yudum alırken geri püskürttü ve şaşkın gözlerle bir Jungkook'a bir Bo-Young'a baktı: "Sen, söyledin mi?"

Jungkook kaşlarını çattı ve "Burada Bo-Young'u en az tanıyan kişi benim, hem sen istemediğin sürece de kimseye söylemem." dedi. Yoongi sesli bir şekilde güldü ve Seol'e bakarak "En hızlısının biz olduğunuzu sanıyordum ama yanıltılıyormuşum sanırım." dedi. Seol Yoongi'ye vurdu: "Ya!"

Bo-Young "Taetaen seni pek düşünmüyor sanırım." dediğinde Jimin şaşkın bir şekilde Taehyung'a döndü. Kaşlarını çatarak "Ama ben ona söylemedim ki!" dediğinde Taehyung sırıttı: "Senin kafan pek yerinde değildi herhalde, seni aramıştım sen de açıp inleye inley-"

"Tamam, yeter. Anladım. Tae. Tamam. Susabilirsin." dedi Jimin. Kıpkırmızı olmuştu. Jungkook bütün konuşma boyunca susmuş ve sadece izlemişti. Seol Yoongi'ye dönüp omuz silkti: "Ama ben demiştim Jungkook kesin dominant olandır diye."

"Yeter, bebeğim rahatsız oluyor." dedi Jungkook. Masada anlık bir sessizlik oluştu. Taehyung omuz silkti: "Ben daha fazla dalga geçmeyi planlıyordum oysaki!"

"Bu arada şaka maka Mohan geri döndüğümde ne yapacaksınız?" dedi Seol. Jungkook dudaklarını büzdü: "Jimin geldiğinden beri daha az sıkıyor beni aslında. Günün sonunda onunlaysam sorun değilmiş. Oysa Jimin ile bir kere bile konuşursam zarar vermekle tehdit eden de oydu. Tuhaf birisi..."

"Senden çok makamını önemsediği içindir." dedi Jimin omuz silkerek. Jungkook olayı anlamadığında Jimin o gün Mohan'ı nasıl tehdit ettiğinden bahsetti. Jungkook kaşlarını çattı: "Nasıl yani? Ve sen bundan bana bahsetmedin mi?"

Jimin cevap vermek için ağzını açtığında Jungkook kaşları çatık olmasına rağmen gülümsedi: "Bebeğim... Hiç bunu daha büyük bir koz olarak kullanabileceğini düşünemedin mi?"

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin