"Günaydın, Jimin."
Jungkook, kapıyı kapatırken içeri girdiği odada, webtoonlarını çizdiği büyük çizim tabletinin olduğunu masanın önünde tableti merakla inceleyen Jimin'e selam verdi. Jimin, hızla gözlerini tabletten çekip kollarını önünde bağlayarak "Geç kaldın." dedi. Jungkook saate baktığında, 10 dakika geciktiğini görmüştü. Bugün çizim yapmak dışında bir planı yoktu ve Jimin'in de gelmesine gerek yoktu. Bunların hepsi birer bahaneydi. Sırıttı: "Özür dilerim, on dakika geç kaldığım için."
"Ama bugün sadece çizim yapacağım. Biliyorsun değil mi? Gelmene gerek yoktu yani." dediğinde Jungkook, Jimin'in gözleri yuvarlaklaşarak "Seni istemiyorum demen yeterliydi." dedi. Jungkook, asla bunu kastetmemişti. Aksine kapıyı açıp da karşısında Jimin'i görünce çok sevinmişti. Gülümsedi: "Öyle demedim çünkü seni istiyorum, Jimin."
Jungkook masum bir cümle kurmuştu ancak karşısında kendisine sinirle bakan adamın bakışları farklılaşıp yüzü kızarmaya başladığında bu cümleyi onun ne tür bir şeye yormuş olabileceğini anladı. Gülümseyerek tabletin önünde duran Jimin'e yaklaştı. Jimin hareket etmeden Jungkook'u izliyordu. Aralarında yok denecek kadar az mesafe kaldığında Jungkook dudaklarını büzdü: "Geçebilir miyim?"
Hemen yanlarında duran sandalyeyi görünce Jimin hızla çekildi ve Jungkook'un oturmasına izin verdi. Kendisiyle eğleniyordu resmen. Aldırış etmemeye çalıştı: "Our Secret'ı mı çizeceksin?"
Jungkook, Jimin'in soru işaretli gözleriyle gözlerini buluşturdu ve "Sen... okumadın, değil mi?" diye sordu. Jimin omuz silkerek "Niye öyle sordun ki?" dediğinde Jungkook gözlerini kaçırdı: "Bizim hikayemiz nasıl bittiyse hikayeyi de o gün bitirdim."
Jimin'in kalbi sıkışır gibi olurken gözleri sanki o an için bekliyormuş gibi dolmaya hazırlandığı sırada Jungkook mırıldandı: "Gerçi ikincisini de yazmam gerekebilir..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...