"Eğer hemen şimdi eski yerine dönersen dalga geçmeyeceğim." dedi Jimin kahkahasını bastırmaya çalışarak. Kendisine doğru hızla yaklaşan Jungkook, kemerin de kendisini sıkıca tutmasıyla sarsılarak kalakalmıştı. Aralarında santimler olan ikili birbirlerine birkaç saniye bakmış ve Jimin kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırmıştı.
"Güzel dudaklarımın tadında bakmak üzereyken dalga mı geçiyorsun? Öpmek istediğin zaman da ben geri çekilirim o zaman!" dedi Jungkook kıpkırmızı olan yüzüne rağmen. Yerine geri gitmiş ve arkasına yaslanmıştı.
Her şeye rağmen, sevgili değillerdi ve birbirlerine karşı olan sevgilerini asla dile getirmemişlerdi.
Jimin, Jungkook'un cümlesine karşılık kemerini çözdü ve uzanarak yanağına bir öpücük kondurdu: "Çok tatlısın."
Kemerini geri takıp yeşil ışığın yandığını görünce arabayı sürmeye başladığında Jungkook'un kalbi deli gibi atıyordu. Jimin'in de pek geri kalır yanı yoktu. İkisi de aynı anda kendi camlarını açtılar. Birbirlerine kısa bir bakış atıp güldüler.
"En ufak bir hareketinden bile etkilenmem normal mi?" dedi Jungkook bir süre sessizliğin ardından. Jimin, aniden gelen iltifata utangaç bir gülümseme ile cevap verdi: "Tamam, bence dursak iyi olacak."
Jungkook kafasını sağa sola salladı: "Çok güzelsin. Ve ben deliriyorum. Yanıyorum ve sanki bunu söndürecek tek şey senin dudaklarınmış gibi geliyor."
"Sikeyim Jimin, artık durmak istemiyorum."
Jungkook kemerini açtı. Jimin elini Jungkook'a doğru salladı: "Araba kullanıyorum!"
"Çek kenara o zaman."
Jimin, Jungkook'un aç bakışlarıyla buluştuğunda tüyleri diken diken oldu. Her şeye rağmen sürmeye devam etti: "Röportaj yapacaksın."
"Yani?"
"Dudakların normal gözükmeli."
"Yani o kadar ileri gideceğimize eminsin?"
Jimin, Jungkook'un kirli konuşmalarından etkileniyordu. İstemsizce dudaklarını yaladığında Jungkook, Jimin'e yaklaştı: "Durdur arabayı."
Kulağına çarpan nefes, yüzüne sürten saçları, aç bakışları... Jimin kendine engel oldu: "Hayır. Röportaj yapacaksın. Ben senim menajerinim ve benim dediğimi yapacaksın."
Jungkook'un dominant yanı açığa çıkmıştı ve Jimin bu kadar baskın yanını ilk defa gördüğü için ne yapacağını şaşırmıştı. Ne olmuştu birden bu adama?
"Yolun kenarında ancak öpüşebiliriz Jimin. İleri gitmeyeceğimi biliyorsun." dedi Jungkook. Sonra sırıttı: "Ama istersen beni tutabilirsin, böylece kuliste daha bir eğleniriz."
—
👁👄👁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...