"Benden bunu isteme Jimin-ssi." dedi Yoongi evinde ağırladığı Jimin'e. Tekli koltuğa oturmuş, ayağıyla yerde duran puseti sallayarak bebeğini uyutmaya çalışıyordu. Jimin pes etmedi: "Bir telefon sadece hyung. Sadece bir arama yapacaksın."
Yoongi derin bir nefes aldı, kafasını sağa sola salladı ve "Benim değil, Seol'ün bir telefonuna bakar o işler. Ama Seol... Ay yapamam, beni öldürür Seol." dedi. Jimin eliyle saçlarını çekiştirdi: "Of yeter artık yok neymiş beni öldürürmüş yok neymiş tribi çok kötüymüş. Sanki uykudan canavar falan uyandırıyorsunuz. Taehyung da sen de. İllallah ettim ya!"
"Öyle deme gerçekten içinde canavar falan olabilir bak." dedi Yoongi sırıtarak. Sonra omuz silkerek "Senin de Seol ve Bo-Young'dan az kalır yönün yok yalnız, hiç laf etme şimdi onlara." dedi. Jimin öfledi sonra olduğu yerde dikkenip "Hadi ama hyung. Gayet kolay ikna edersin işte!" dediğinde Yoongi kaşlarını çattı: "Nasıl ikna edeyim ben onu be?"
Jimin gözlerini devirdi: "Bak aynen şöyle yapacaksın: Hayatım senin şu an çalıştığın şirketin başında Mohan var ya hani? O Jungkook'un sevgilisi şu an hani? Jimin çok sinirlenmiş intikam almak istemiş, düşünmüş düşünmüş, Jungkook'un da şu an sanatçısı olduğu Mohan Entertainment'e kuaför olarak senin torpilin ile girebileceğine inanıyor. Jimin çok rica etti de bir telefon etsen olur mu?"
Yoongi kahkaha attı, attı, attı... Ayağıyla bir saattir salladığı bebek uyanıp ağlamaya başladı. Yoongi gülerek bebeği kucağına aldı ve "Canım oğlum! Bak bu malak bana ne diyor? Duydun mı sen de? Mohan Entertainment'e girecek ve Mohan da onu çalıştıracak!" dedi.
Jimin yine gözlerini devirdi ve asık bir suratla "Yoongi hyung, ben, ciddiyim." dedi. Yoongi Jimin'in ciddi yüz ifadesini görünce kahkahasını kesti: "Sen ciddi ciddi, intikam mı almak istiyorsun şimdi?"
"Sen istemiyor musun? Kaç yıllık arkadaşsınız, kardeş gibiydiniz, seni de sattı. Kırılmadın mı, sinirlenmedin mi?" dedi Jimin. Yoongi bakışlarını yerde sabitledi. Her ne kadar belli etmese de çok kırılmıştı. Jungkook'a neler olduğunu anlayamamıştı. Birden Jimin'e yapamadığını söylemişti, tepki geldiğini öne sürmüştü ve Jimin'i terk etmişti. Aynı zamanda Yoongi'ye yabancı gibi bir tavır takınmış, kötü davranmıştı. Herkesle ilişkisini tam anlamıyla mahvettikten bir ya da iki hafta sonra da kimsenin haberinin dahi olmadığı sevgilisiyle haberlere çıkmıştı.
"Kırıldım, sinirlendim. Jungkook asla böyle bir insan değildi. Sana bu süreçte destek olurum Jimin-ssi ama... oturduğum yerden sözlü destekte bulunurum ancak. Benim artık bir eşim, bakmam gereken bir çocuğum ve zaten yapmam gereken bir işim var. Artık babayım ben ulan!" dedi Yoongi yine cümlenin sonunda her şeyi şakaya vurarak.
Jimin, gülümseyerek "O zaman operasyon başlasın mı?" dediğinde Yoongi, Jimin'in uzattığı elin üstüne hem kendi elini hem de bebeğinin elini koydu: "Operasyon, başlasın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...