ALTI

1.3K 147 2
                                    

"Jimin, sana bir iyi bir kötü haberim var." dedi Yoongi dükkandan içeri girerken. Kucağında yine oğluyla gelmişti. Jimin, müşterinin işlemini bitirince Yoongi'ye döndü: "Söyle bakalım."

"Önce hangisi? İyi mi kötü mü?" dediğinde Yoongi Jimin gözlerini devirdi ve "İyi." dedi. Yoongi önce oturduğu yerde bebeği de kucağına yarı oturur yarı yatar vaziyete sokup sonra "Seol işi halletti ama mülakata da gitmen lazım." dedi. Jimin sevinçle nefes verdi. Yoongi sürekli olarak oğlunun yanaklarıyla, elleriyle burnuyla uğraşıp duruyordu. Jimin bir şey demeden kalkıp bebeği kendi kucağına aldığında "Kötü haber ne peki?" diye sordu. Yoongi dudaklarını büzdü: "Mülakatta, karşında Mohan olacak."

Jimin'in suratı düştü. O, Jungkook'un sevgilisiydi ve kendisinden haberinin olmaması gibi bir ihtimal yoktu. Tabii ki reddedilecekti. Jimin, kucağındaki bebeğin meraklı gözlerine mutsuz bir bakış atarken Yoongi "Neden tehdit etmiyorsun?" dedi. Jimin kaşlarını çatıp "Ne tehditi?" dediğinde Yoongi omuz silkti: "Webtoondaki hayat; senin, Jungkook'un gözünden, hayatın. Ama bu kişinin Mohan olduğunu belirtti. Açıklama yapmakla tehdit et. Mohan gibi ünlü biri unvanı ve mevkisinin zarar görmesini istemeyecektir."

Jimin kafasını sağa sola sallayarak "Ben tehdit mehdit edemem." dediğinde Yoongi gözlerini devirdi ve "İntikam diyorsun ama kötülüğe de hiç yanaşmıyorsun." dedi. Haklıydı ve Jimin kendisini savunacak bir kelime dahi bulamadığı için bebeğin parmaklarıyla oynamaya başladı. Yoongi yine gözlerini devirdi: "Dediğim şekilde tehdit edip şirkete gireceksin. Sonra Jungkook'un gözünün içine baka baka orada başka bir adamla fazla samimi olacaksın. Ona iğrenç hissettirecek bakışlar atacaksın. Eğer seni seviyorsa boş durmayacaktır Jimin."

Jimin'in gözleri büyüdü ve "Başka bir adam mı? Beni ne zannediyorsun sen hyung?" dedi. Yoongi zoraki gülümseyerek "Söyleyende suç zaten. Sen kötülüğün "k"sini bilmezsin ki." dedi. Ayağa kalkıp Jimin'in kucağındaki bebeğini kavrayıp aldığında "Sen bu işi başaramayacaksın bence Jimin. Rezil olmadan vazgeç bence." dedi.

Jimin'in daha bir şey demesine vakit bırakmadan da çıkıp gitti. Jimin durup fazla gaza gelmiş olabilceğini düşündü. Aklında Yoongi'nin "Eğer seni seviyorsa boş durmayacaktır Jimin." sözü aklında yankılandı. Tam olarak da bunu bilmek istiyordu. Jungkook beni seviyor mu, sorusunun cevabını bilmek istiyordu.

Kendiyle çelişip duruyordu. Aşk dahi olsa gururunu ezdirmeyeceğini söylüyor ama gururu için olmadığı bir insan gibi davranıp kendi kişiliğini, gururunu çiğneyip ezecekti.

İşin kötüsü de kendini ne kadar kötü düşüncelerle beslese de aklına Jungkook gelince kalbi yine aynı şekilde atıyordu.

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin