KIRK ÜÇ

696 79 10
                                    

pjimin, yoongi_min ve 915

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

pjimin, yoongi_min ve 915.258 diğer kişi beğendi
jk_jeon @pjimin i love you 3000💜

817.726 yorumun tümümü gör.

k_th Doğruyu söyle ne yazacağını bulamadın ve Iron Man fanı olan tarafın sana bunu yazmanı söyledi. Başka açıklaması olamaz.
yoongi_min: @k_th artık Jimin'i kıskandığını kabul etsen de Jungkook'a sataşmayı bıraksan mı diyorum???
pjimin: @yoongi_min nE
pjimin: @k_th BU DOĞRU MU

hopeseok, yoongi_min ve 125 diğer kişi beğendipjm_priv @k_th Bak bak biricik arkadaşına sarılamadığı için nasıl da mutsuz 😁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hopeseok, yoongi_min ve 125 diğer kişi beğendi
pjm_priv @k_th Bak bak biricik arkadaşına sarılamadığı için nasıl da mutsuz 😁

290 yorumun tümünü gör.

yoongi_min HAHAHAHAH
k_th @yoongi_min hyung myung demem dalarım bak.

hopeseok: Bu hesaba uzun zamandır Jungkook haricinde insan evladının fotoğrafı paylaşılmadığı için bir an başka bir hesap falan sandım
k_th @hopeseok biricik sevgilisi de takip etmediğinden göremiyor, anlamı ne o zaman🤔

"Priv hesabın olduğunu bilmiyordum."

"Çok aktif kullanmıyorum zaten."

Jungkook ile Jimin bir süre bakıştılar. Jungkook gülümsedi: "Yani takip isteği atsam kabul etmeyeceksin?"

"Böyle bir şey demedim!" dedi Jimin. Jungkook tek kaşını kaldırıp Jimin'e bakarken açıkça priv hesabını takip etmesini istemediğini anlamıştı. Hesabı da göstermemişti. Jungkook göz ucuyla gördüğünde telefonu hızla başka yöne çevirmiş ve konuyu dağıtmaya çalışmıştı. Jungkook gözlerini devirdi: "Ben senin cemaziyülevvelini bilirim, bana yalan söylemeye çalışma Jimin."

Jimin söylenerek gözlerini devirdi. Yoongi'nin takip ettiği hesabı Jungkook'un takip etmesini istemiyordu. Utanırdı. Jungkook ile doluydu hikayeleri, fotoğrafları... Jungkook hızla Jimin'in elinden telefonu aldı ve şifreyi girdi: 9597

"Jungkook! Telefonumu ver!" diye atladı Jimin Jungkook'un üstüne. Jungkook'un elindeki telefona vurduğunda telefon kenara savruldu. Jimin hızla Jungkook'un kafasına asılıp onu yere düşürmeye çalıştı ancak Jungkook kafasına asılan kolları kavrayıp Jimin'in bedenini havaya kaldırdı: "Saçımı bırak!"

Jimin bacaklarını Jungkook'un beline dolayıp bu sefer saçlarını çekiştirmeye devam ederek "Sen de kollarımı bırak!" diye bağırdı. Jungkook saçını fazla çeken Jimin'den dolayı avaz avaz bağırırken Jimin kollarını kurtarmaya çalışıyordu. Jungkook sonunda Jimin'in kollarını yana açıp bedenini de zeminle birleştirdiğinde Jimin arada kaldı. Sağa doğru hamle yapacakken Jungkook, Jimin'i tuttuğu gibi yere daha da yapıştırdı: "Ne saklıyorsun benden?"

"Saklıyorsam niye söyleyeyim? Ne saçma bir soru bu!" diyerek tepindi Jimin. Ayaklarını Jungkook'un karnına dayayıp var gücüyle ittirdiğinde Jungkook hazırlıksız yakalanıp havalandı. Jimin hızla emekleyerek telefonunun yanına gittiği sırada Jungkook ayağa kalkmış ve Jimin'i kalçasından yakalayıp geri çekmişti. Jimin tekrar harekete geçemeden Jungkook telefonu almış ve tekrar şifreyi girip instagram'a tıklamıştı.

"Hayır, ya hayır! Bırak onu! Bakma!" Jimin telefona ulaşamayacağını anladığında Jungkook'un kucağına atlayıp gözlerini kapattı. Jungkook yine ittireceği sırada Jimin dudaklarını karşısındaki ince dudaklarla birleştirdi. Jungkook'un Jimin'i iten eli itmeyi bırakıp telefonu tutan diğer eli gevşediğinde Jimin hızla telefonu kapıp tuvalete kaçtı.

Ancak Jungkook çoktan Jimin'e attığı takip istediğini Jimin'in telefonundan kabul etmişti...

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin