YİRMİ ALTI

1K 114 35
                                    

"Biliyor musun, lisede hoşlandığım biri vardı. Benden bir yaş küçüktü ve tam bir zorbaydı. Öğrendiğinde bana çok zorbalık yapmıştı."

Jimin arabayı sürerken yanında oturan Jungkook ona kaçamak bakışlar attı. Neden birden böyle bir konu açtığını merak etmişti: "Öyle mi?"

Jimin sırıttı ve anlık olarak kafasını sağa eğdi. Bir şey söyleyecek gibi oldu ama hışırtıyla karışık kısa bir kahkaha attı: "Bilmiyor muydun?"

Jungkook bakışlarını kaçırdı. Kulaklarının yandığını hissettiğinde parmaklarıyla kulaklarını kapattı: "Oh, biliyordum da..."

"Biliyordun da ne?" dedi Jimin sırıtmaya devam ederek. Jungkook omuz silkti ve "Bu konuyu bence konuşmasak daha iyi olacak." dedi. Jimin bu sefer daha sesli bir kahkaha attı: "Sapık gibi benim her şeyimi bildiğini bilmem seni rahatsız mı etti yoksa?"

Jungkook'un bakışları aniden Jimin'in bakışlarıyla buluştu: "Sen, okudun mu?"

Jimin gülümseyerek Jungkook'u onayladı. Jungkook'un kalbi çok hızlı atmaya başladı. Kaçacak yer aradı, araba çok küçük gelmeye başladı: "Sen, okudun ve mutlusun? Bana kızmadın mı?"

"Yani beni evimde falan izlediğini bilseydim içeri davet ederdim, o anlamda kızdım tabii." dedi Jimin gülümsemeyi sürdürerek. Jungkook yutkundu: "Partiye gittiğin bölüm peki? Partide yaptığın her şeyi izledim. Flört edişin falan..."

"Ben senden bihaberken beni takip etmişsin ve başka insanlarla flörtleşip öpüşmemi izlemişsin. Bu beni ciddi manada sinirlendirdi evet, çünkü sadece kendini üzdün." dedi Jimin. Kırmızı ışık yandığında arabayı durdurdu ve kafasını Jungkook'a çevirdi: "Hepimiz doğru veya yanlışlar yaparız, yaptık çünkü insanız. Ben nasıl o doğru ve yanlışlarla şu anki Jimin isem sen de o şekilde şu anki Jungkook'sun."

"Teşekkür ederim." dedi Jungkook. Jimin'in kendisini sapık olarak görüp kendisinden korkmasından ve kendisine sinirlenmesinden endişelenmişti ama Jimin -yine- gayet anlayışlı çıkmıştı.

"Ve özür dilerim." dedi ardından. Jimin kaşlarını çatıp "Niye?" diye sorduğunda Jungkook bakışlarını sol bileğini kaşıyan eline kaydırdı: "Seni korumadım. Zorbalık gördüğünde de yakınlarını kaybettiğinde de insanlar senin arkandan atıp tutarken de... Sadece izledim. Keşke biraz güçlü olabilseydim de seni koruyabilseydim."

Jimin, gülümsedi. Yeşil ışık yandığında bakışlarını yola çevirdi: "Sorun değil. Geçmiş, geçmişte kaldı."

Ardından devam etti: "Ama haberin olsun, şu anda sana ihtiyacım var. Sen hayatımdan çıktığından beri kendimi hiç güvende hissetmiyorum çünkü."

Jungkook, içinden gelen dürtüye bu sefer engel olmadı. Araba başka bir kırmızı ışığa yakalandığı sırada hızla bedenini Jimin'in bedenine, dudaklarını Jimin'in dudaklarına doğru uzattı...

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin