"Jimin, seni yeniden burada görebilmek çok güzel!"
Namjoon, içeri girdiği kuaförde Taehyung ile konuşan Jimin'i gördüğünde sevinçle seslenmişti. Jimin, Namjoon'u görünce "Hoş geldin! Nasılsın?" diye sordu. Namjoon omuz silkti: "Yeni şarkımın yayınlanmasına birkaç gün kaldığından umutlu ancak gerginim. Ama sen hiç iyi gözükmüyorsun."
"Dünden kalmayım biraz..." dedi Jimin. Namjoon kafasını aşağı yukarı salladı: "Jeon Jungkook'u bir klüpte öptüğüne göre aklının pek de yerinde olduğu ve az içtiğin de söylenemezdi zaten."
"Ne? Sen nereden biliyorsun?" dedi Jimin şaşkınlıkla. Namjoon telefonunu çıkartıp "Magazin gündeminde ikiniz varsınız bugün." dediğinde Jimin kaşlarını çattı: "Nasıl yani?"
Namjoon açtığı sitedeki fotoğrafı Jimin'e gösterdi. Jimin şaşkınlıkla fotoğrafa bakarken aşağıdaki yazıya gözü kaydı.
Jeon Jungkook'un sevgilisi Park Jimin mi?
Ünlü webtoon yazarı Jeon Jungkook'un Our Secret romanındaki karaktere benzetilen Park Jimin'in Jeon Jungkook ile sevgili olduklarına dair bir söylenti dolaşıyordu. Jeon Jungkook, yaptığı bir röportajda bunun sadece benzerlik olduğunu ve Park Jimin'in menajeri olduğunu açıklamıştı. Uzun bir süredir Kim Mohan ile sorunsuz ilişki yürüten Jeon Jungkook bir klüpte menajeri ile öpüşürken yakalandı. İddiaya göre Park Jimin, Jeon Jungkook'un sevgilisi olduğunu söyledi. Ancak henüz iki ünlü isimden de açıklama gelmedi."Aman Tanrım, ben ne yaptım?" dedi Jimin panikle. Taehyung elini Jimin'in omzuna koydu: "Her şeyi açıklamak için bir fırsat olabilir Jimin."
"Sorun nedir?" dedi Namjoon. Jimin bütün olayı Namjoon'a anlattı. Seokjin'i arayıp Mohan'ın aslında Othello sendromu olduğuna kadar her şeyi anlattıktan sonra Namjoon içtenlikle gülümsedi: "Mohan'ın psikolojik rahatsızlığı olduğunu söylüyorsun. Bunu basına söyledikten sonra hem siz her şeyi açıklamış olursunuz hem de basının dikkati tabii ki de Mohan'a kayacaktır."
"Tanrı aşkına, Mohan ikinizden de ünlü bir isim. Tek sıkıntı Seokjin'in adının da kirlenecek olması. Seokjin çok iyi biridir. Ortak bir açıklama yaparsanız hiç kimse gereksiz yere linçlenmez." dedi Namjoon. Taehyung dudaklarını büzdü: "Seokjin'e ne diyeceğiz?"
Namjoon telefonunu Jimin'in elinden aldı ve Seokjin'in numarasını tuşladı: "Siz değil, ben. Ben konuşurum."
—
Namjoon adamdır gerisi yalandır😎
—
bu arada innocence | jikook yazmaya başladım bu hikaye biter bitmez onu yayımlaya başlayacağım, okumak isteyenlere duyurulur
🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...