Jungkook'un evine gelmesinin üzerinden bir hafta geçmişti. Bu arada Jimin bütün webtoonu okumuştu.
İlk bölüm bir otobüs durağında saçlarını pembeye boyattığı zamandan bir kareye aitti. Jungkook, kendisini görünce anıları canlanıyordu.
İkinci bölüm anıların ilkine aitti. Okula yeni nakil olan Jungkook, sınıf arkadaşlarının Jimin hakkındaki dedikodularını dinliyor ve Jimin'i merak ediyordu. Aynı günün ilerleyen vakitlerinde ise Jimin'in zorbalık gördüğünde şahit oluyordu. Jimin ile göz teması kurduğu ilk an ile bitiyordu bölüm.
Üçüncü bölüm Jimin'i parkta tek başına otururken kedileri sevmesiyle ilgiliydi. Sanki bir kamera Jimin'i çekiyordu.
Dördüncü bölüm müzik dinlerken gülümseyerek bulutları izleyen Jimin ile ilgiliydi. Alnının tam ortasına uğur böceği konuyordu. Jimin o günü hatırladı. Ancak bu anıların hiçbirinde Jungkook yoktu.
Beşinci bölüm ailesinin ölmesi ve bu konuda zorbaların kendisiyle dalga geçmesiyle alakalıydı. Okulda dedikodu kaynağı olmuştu.
Altıncı bölüm sınavda üçüncü olması, yedinci bölüm Taehyung ile kafede mutsuzca oturmaları, sekizinci bölüm Jimin ile çarpışıp kısa da olsa bir diyalog kurmaları ile ilgiliydi.
Bunlar asla Jimin'i fark etmediği, Jungkook'un küçük anılarıydı. Ancak dokuzuncu bölümde bütünüyle masum gözüken hikayenin seyri değişiyordu.
Dokuzuncu bölümde aklıma Jimin'den başka bir şey gelmeyen Jungkook, Jimin'den hoşlandığında kanaat getiriyor ve artık bilinçli bir şekilde Jimin'i takip ediyordu. Jimin'in evi, Jimin'in çalıştığı yarı zamanlı işi, Jimin'in sürekli gitti park, market... Bölümün sonunda çatı katındaki terasta duran Jungkook, evin içinde yarı çıplak vaziyette dolaşan Jimin'i izliyordu.
(He is psychometric izleyen varsa oradaki ev gibi düşünün evi.)
⬇️⬇️⬇️İlerleyen bölümler bu şekilde ilerlerken on sekizinci bölüm Jimin'in mezuniyetine aitti. Son sınıfların olması gereken yerde Jungkook vardı. Gönüllü olarak servis işine bakıyordu. Taehyung ile bir kenarda gülüyorlardı.
On dokuzuncu bölümde Jimin taşınıyordu. Ancak Jungkook nereye taşındığını bilmiyordu. Webtoonda, Jungkook'un yerindeki karakter çok üzülüyor ve nakil aracını bir süre koşarak takip ediyordu. Ancak yetişemediği için nefes nefese kalıyor ve kendini yere bırakıyordu.
Yirminci bölüm kendi ailesinin ölümüyle ilgiliydi. Yıkılıyordu. Kendisiyle bu süreçte konuşam tek kişi halası oluyordu çünkü babasının mal varlığına konmak istiyordu. Ailesi öldükten sonra eve gitmek yerine Jimin'in eski evine gidiyor ve soğuğun vücuduna çarpmasına izin vererek manzarayı izliyordu.
Her bir bölüm başka bir anıyı anlatıyordu. Bu anıların arasında bazen bir ay bazen bir gün vardı. Kesin olan tek şey bu anıların Jungkook'un kafasına yer etmiş ve Jungkook'u derinden etkilemiş olan anılar olduğuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...