"Gerçekten başka söyleyecek bir şey bulamadın mı?"
Jimin, kafeden ayrıldıklarında Jungkook'un elini tutup dirseğiyle dürtmüştü. Jungkook omuzlarını silkerek "Ne bileyim, o an öyle çıktı işte." dediğinde Jimin kaşlarını çattı: "Benim telefonumda oyun bile yok!"
Jungkook kahkaha atarak Jimin'in elini öptü: "Arabaya gitmeden önce markete mi uğrasak? Canım cips çekti."
"Olur!" dedi Jimin. Markete girdiklerinde Jimin Jungkook'tan ayrılarak hızla çikolata bölümüne gitti. Jungkook cipsleri seçtikten sonra çikolata bölümüne ilerledi. Yerde çökmüş hangi çikolatayı seçmek istediğine karar vermekte zorlanan Jimin'in büzülmüş dudaklarını görmeyi planlamamıştı. Gözleri büyüyüp yuvarlak halini alırken ellerini yumruk yaptı. O kadar sevimli gözüküyordu ki...
"Sorun nedir sevgilim, karar veremedin mi?" dedi Jungkook Jimin'in yanına gidip çökerken. Elini Jimin'in omzuna atıp çikolatalara baktı. Jimin dudakları sanki yeterince büzülmemiş gibi daha büzerek "İstediğim iki çikolatadan da birer tane kalmış." dedi. Jungkook kıkırdadı: "Sorun değil, ikiye böleriz."
Jimin tatmin olmayarak çikolataları alıp Jungkook'un kucağına attı. Daha sonra biraz daha ilerleyip başka bir çikolata aldı. Bir süre sonra Jungkook'un elleri daha fazla şey alamayacak hale geldiğinde "Bence sepet alsak daha iyi olacak." dedi. Jimin dönüp Jungkook'un sevimli haline kahkaha attığı sırada arkasından bir ses geldi: "Aman Tanrım! Bunlar Jungkook ve Jimin değil mi?"
Jimin arkasını dönüp kendisine bakan iki genç kız kaçamak bakışlar attığında kadın gülümseyerek "Merhaba, fotoğraf çekilebilir miyiz?" dedi. Jimin bakışlarını Jungkook'a çevirdiğinde Jungkook da Jimin'e bakıyordu. İkisi de birbirinden izin almak için bakıştıklarında gülümsediler.
"Olur. Ama önce bir sepet alıp geliyorum." dedi Jungkook elindeki şeyleri göstererek. Jimin kızlarla çikolata reyonunun önünde baş başa kaldığında gergince gülümsemesini sürdürdü.
"Fotoğraflardakinden de güzelmişsiniz!" dedi kızlardan biri. Jimin ne diyeceğini bilemeyerek teşekkür ettiği sırada diğer kız "Çok yakışıyorsunuz." dedi. Jimin, olumsuz yönde tepkiler alacağını düşündüğü yerde tam tersi bir olayla karşı karşıya kaldığında çok olumsuz düşündüğünü fark etti.
"Geldim!" dedi Jungkook o sırada. Sepeti yere bırakıp kadraja dahil oldu. Üst üste çekilen fotoğrafların sonuncusunda Jungkook Jimin yanağına bir öpücük kondurdu. Jimin utançla geri çekilirken Jungkook Jimin'i tuttu ve kulağına "Seni seviyorum." diye fısıldadı. Jimin daha da utanarak Jungkook'un göğsüne vurdu: "Ben de."
"Beni seviyorsan sen de beni öp o zaman." dedi Jungkook. Kızlar fotoğrafı çekildikten sonra çoktan gitmişlerdi. Jimin, kendisine doğru hafifçe eğilen Jungkook'un burnuna burnunu sürtüp dudağına hafif bir öpücük bahşetti: "Seninleyken amma utanmaz biri olup çıkıyorum..."
"Tehlikelisin, Jeon Jungkook."
—
Çok özür dilerim sabahtan beri o kadar meşguldüm ki yayınlamam gereken bir bölüm olduğunu unuttum. 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...