YEDİ

1.3K 154 12
                                    

"Park Jimin..."

İçinde bir sürü duygu ve düşünce taşıyan sesin sahibi, gözlerini kısarak Jimin'e baktı. Bacak bacak üstüne attığı bacaklarını birbirinden ayırarak ayağa kalktı ve henüz oturmamış olan Jimin'in karşısına geçiverdi: "Buraya gelirken aklından neler geçti bilmiyorum ama geldiğin gibi dönsen iyi olur çünkü bu mülakat burada bitti. Reddedildin."

Jimin hemen dibinde kendisine dik dik bakan Mohan'a ciddi bir şekilde bakarak "Buradan hemen bana telefon numaralarını veren röportajcılarla görüşmeye giderim ben de o zaman... Sen bilirsin." dedi. Gerçekten de Yoongi'nin dediğini yapıyordu. Jimin bir adım geri gidip arkasını döneceği sırada Mohan seslendi: "Ne demeye çalışıyorsun sen?"

"Jungkook'un -ne hikmetse- benim yüzüme çok benzeyen ama ben olmayan webtoon yalanını diyorum." dedi Jimin omuz silkerek. Daha sonra "Bir de o hayatın bana ait olmasına rağmen seninmiş gibi göstermeniz de var. Benim yerimde olmayı o kadar mı istiyorsun Mohan?" dedi. Mohan, eliyle önüne düşen siyah saç tellerini geriye doğru taradı: "Ne işine yarayacak bunu söylemen?"

Jimin omuz silkti "İkinizin de yalancı olduğunu kanıtlamış olacağım. Bir de özellikle senin gibi büyük şirketin başındaki bir insanın nasıl da bu kadar iğrenç bir karaktere sahip olduğunu insanlara göstermek istiyorum."

Yüz ifadesini ciddi tutmaya devam etti Jimin. Mohan bir süre durdu. Aralarındaki mesafeyi neredeyse sıfıra indirerek "Yoksa hâlâ Jungkook'u mu seviyorsun sen? Geri almaya falan mı çalışacaksın onu? Terk etti o seni be!" dedi. Sonra kahkaha attı: "Terk etti, sanki sen yokmuşsun gibi davrandı. Benimle sevgili oldu. Medyaya beni gösterdi, seni sakladı. Seni sordular, bilmiyormuş gibi yaptı. Sen de gelmiş onu tekrar görmek için beni tehdit ediyorsun."

Jimin omuz silkti: "Ben almam gereken cevabı aldım, sıra sen ve Jungkook'ta."

Arkasını dönüp gideceği sırada Mohan, Jimin'in elini tutup kendisine çevirdi ve "Ne yaptığının farkında değilsin." dedi. Jimin, Mohan'ın çaresiz bakışlarına karşılık gülümsediğinde Mohan pes etti: "Şirkete hoşgeldin, Jimin."

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin