OTUZ

1K 98 19
                                    

"Beni nasıl sevdin? Yani, zorbalık gören son sınıf bir öğrenciydim sadece." dedi Jimin. Mohan gitmişti ve ikilinin baş başa geçirecekleri iki haftaları vardı. Jungkook, Jimin'i adeta kaçırmıştı ve iki gündür Jungkook'un evinde kalıyorlardı. Jungkook utandı: "Senin bana baktığın o an aklımdan hiç
çıkmıyor. Bence ilk görüşte aşk. Sadece, inanmak istemedim. Yoksa gerçekten ilgimi çekecek hiçbir şey yapmamıştın."

"Yani o kadar ilgi çekmeyecek bir tipim?"

"Saçmalama, sen herkesin dikkatini çekecek birisin ve bu bazen sinirlerimi bozu- yani demek istediğim, saçmalama. Evet, saçmalama."

Jimin kıkırdadı. Onun gülümseyerek ağzıyla elini kapatması, gözlerinin çizgi halini alması; Jungkook'u çıldırtıyordu. Bazen gerçekten bir yetişkin olarak göremiyordu onu.

"Çok tatlısın." dedi Jimin'i izlerken. En büyük hobilerinden biri buydu. Jimin'i izlemek. Beyninde özellikle bir yeri boş bırakmıştı, Jimin'i izlediği anlarla doldurmak için. Jimin utanarak Jungkook'un göğsüne vurdu: "Böyle seksi bakışlar atarak bana 'tatlısın' deme."

"Neden? Etkiledim mi seni?" diye sordu Jungkook Jimin'e doğru yaklaşırken. Zaten koltukta yan yana oturuyorlardı. Jimin geri geri yatarken Jungkook Jimin'in üstüne doğru eğiliyordu. Sonunda Jimin köşeye sıkıştışında Jungkook, Jimin'in çenesine bir öpücük bıraktı: "Benden iki yaş büyük olabilirsin ama çocuk olan sensin."

Jimin, Jungkook'un yaptığı göndermeyi Jungkook gülümseyerek Jimin'in üzerinden kalktığında anlamıştı. (Our Secret (1) - Yirmi Üçüncü Bölüm)

"Sanırım bunu kabul ediyorum Kookie." dedi Jimin ayağa kalkarken. Jungkook tepkisiz bir şekilde Jimin'i izledi. Jimin minik adımlarla Jungkook'un önüne geldi ve kendimi Jungkook'un kucağına bıraktı. Jungkook, Jimin'i sorgulamadan sarmalarken Jimin kafasını kedi gibi Jungkook göğsüne sürttü: "Eğer sen bana bakacaksan çocuk olabilirim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin