OTUZ DOKUZ

843 84 6
                                    

"Bu kamera ne için?"

Jimin, kendi eşyalarını hazırlayıp Jungkook'un evine gitmiş ve Jungkook'un da eşyalarını toplamasına yardım ediyordu. Jungkook gülümsedi: "Seni çekmek için."

"Olmaz, utanırım ben!" dedi Jimin, Jungkook'un dediğini duyunca. Jungkook elindeki tişörtü valize yerleştirdikten sonra Jimin'in elindeki kamerayı alıp kenara koydu ve Jimin'i bir çırpıda kendine doğru çekti. Kafasını Jimin boynuna gömüp birkaç öpücük verdikten sonra sımsıkı sarıldı: "Niye sevgilim? Utanacak bir şey yok ki bunda."

Jimin bacaklarını Jungkook'un beline doladığında Jungkook destek olmak adına Jimin'i daha da yukarı kaldırdı. Artık kucağındaydı. Jimin, Jungkook'un saçlarını koklayıp öptükten sonra kafasını geri çekip Jungkook'a baktı: "Senin için utanmamayı denilebilirim ama."

"Hmm?" diye mırıldandı Jungkook. Tekrar Jimin'in boynuna gömdü kafasını. Bu kokuyu çok seviyordu. Bu sefer kokunun hoşuna gittiğine dair mırıltı çıkardı. Kedi gibi kafasını sürttü: "Seni seviyorum."

Jimin duyduğu cümleyle gülümsedi: "Ben de seni seviyorum."

Jungkook, birden duraksadı. Jimin bunu fark ettiğinde tekrar kafasını geri çekip Jungkook'a baktı: "Bir sorun mu var?"

"Hayır, sadece... Biliyor musun, asla böyle olabileceğimizi düşünmemiştim. Ben, seni o kadar içimde yaşıyordum ki... Seni seviyorum demek ne kadar zor olabilir ki mesela?" dedi Jungkook. Tebessüm etti: "Ama benim için sana bir merhaba demek bile çok zordu."

Bir süre duraksadıktan sonra "Seninle alakalı her şey benim için birer sır." dedi. Jimin anlamadığına dair cevap verecekken Jungkook devam etti: "Böyle diyordum kendime. Sır. Sırdı çünkü. Ne yaşıyorsam kendi içimde yaşayıp kimseye söylemiyordum."

"Ama bu yanlıştı ve ben bunu çok geç fark ettim. Ancak sorun değil. Zamanında biri bana şöyle demişti: Hepimiz doğru veya yanlışlar yaparız, yaptık çünkü insanız." dedi Jungkook konuşmaya devam ederken. Jimin Jungkook'un alnına bir öpücük kondurduğunda Jungkook kafasını sağa sola salladı: "Artık sır yok. Ve ben karşımda duran sana her an seni sevdiğimi söyleyebilirim. Söyleyeceğim de. O yüzden Jimin, seni seviyorum."

Jimin içtenlikle tebessüm etti. Bir 'seni seviyorum' cümlesinin bile çok önemli ve anlamlı olduğunun tekrar ve tekrar farkına vararak "Ben de seni seviyorum Jungkook." dedi. Bunun üzerine Jungkook gülümsedi, bir eliyle Jimin'in ensesini kavrayıp kendine çekti ve tutkulu bir öpücük bıraktı: "Eğer biraz daha böyle oyalanırsak uçağı kaçıracağız."

Yarınki bölümü bir işim çıktığından dolayı bugünden atıyorum, yarın yeni bölüm gelemeyecek; bilginize.

Bu arada profilime bakın, 'innocence' ile ilgili bir sürpriz görebilirsiniz :)

Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin