OTUZ ALTI

905 92 27
                                    

Bangır bangır müziğin çaldığı klüpte, Jimin çılgınca dans ediyordu. Jungkook, Jimin'in aksine daha az içmişti ve Jimin'i izliyordu. Jimin, Jungkook'u öyle görünce elindeki bardağı aldı ve zorla Jungkook'a içirdi: "Bunu asıl kutlası gereken sensin! Sarhoş olalım Kook!"

Jungkook, Jimin'in zırdeli sarhoş halini
görünce düşünebilmesi gerektiğini düşündü. Jimin'in başıma bir şey gelsin istemiyordu. O sırada Namjoon'un "GOD RAP" şarkısı çalmaya başladı. Jimin şarkıyı tanıyınca çığlık atarak elini havaya kaldırdı. Jungkook gülerek Jimin'i izlerken Jimin, Jungkook'a dönerek şarkıyı söylemeye başladı: "Yaşayabildiğim için Tanrı'ya şükürler olsun! Nefes alabildiğim için Tanrı'ya şükürler olsun! Haykırabildiğim için Tanrı'ya şükürler olsun! Hayal kurabildiğim için Tanrı'ya şükürler olsun!"

Jungkook, Jimin'in kafasını aşağı yukarı sallamasıyla kahkaha attı. O kadar eğleniyordu ki bir an içmemeye karar verdiğini unutup bir bardağı daha dikivermişti kafasına. Jimin, şarkının o kısmı geldiğinde Jungkook'un gözlerinin içine bakarak bağırdı: "Eğer sorsalardı kim olarak doğmak isterdin diye, kendimi seçerdim yine!"

Jungkook gülümsedi. O sırada yanıbaşında bir kadın belirdiğinde hızla geri çekildi. Kadın kıkırdayarak flörtöz bir edayla yaklaştı ve selam verdi. Jungkook da selam verdiğinde kadın konuşmaya başladı. Jungkook, karşısındaki kadının konuşmasını dinlerken arada olduğu yerde dans eden Jimin'i izliyordu.

"Burası çok sıcak sanki... Sana da öyle gelmiyor mu?" dedi kadın. Jungkook bakışlarını Jimin'den çekip tam olarak dinlemediği kadına ayıp olmasın diye "Ha? Ah, evet." dedi. Kadın gülümseyerek Jungkook'a daha da yaklaştı. Elleri Jungkook'un göğsüne yerleştiğinde "Evimde serinleyebiliriz?" dedi. Jungkook neler olduğunu anlamazken bir el kadının kolunu kavradı: "Ne yapıyorsun sen? Uzak dur."

Kadın kahkaha atarak kendisini uyaran Jimin'i sallamadığında Jimin, kadına doğru büyük bir adım attı: "Sevgilimden uzak dur."

Kadın daha demin kendisiyle flörtleştiğini düşünen Jungkook'a "sevgilim" diyen Jimin'e baktı: "O senin sevgilin falan değil. Bozmasaydın şimdi buradan çıkmış benim evime gidiyor olurduk."

Jungkook gürültülü sesten dolayı ikilinin konuşmasını duyamıyordu. Jimin kadına kanıtlayacağını söyleyip geri çekildi ve ağzını yayarak bağırdı: "Watch me, bitch!"
(bunu çok yazmak istemiştim)

Adımlarını kontrollü bir şekilde atmaya çalışarak Jungkook'un yanına gitti, eliyle çenesinden tutup kendisine çevirdi ve sömürürcesine öpmeye başladı. Jungkook bir an bile beklemeden karşılık verip Jimin'in vücudu kendininki ile birleştirdi.

Jungkook'un, Jimin'in dolgun dudaklarından ayrıldığında daha demin kendisiyle flörtleşen kadının gittiğini fark etti. Tekrar Jimin'e döndü ve sırıttı: "Çok yaramazsın."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Our Secret 2 • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin