pjimin, yoongi_min ve 1.539.692 diğer kişi beğendi
jk_jeon: Our Sercet dizisi şimdi Netflix'te yayımda!
1.294.390 yorumun tümünü gör.
—
Aylar sonra Our Secret dizisi yayımlanmıştı. Webtoonu kadar dizisi de oldukça ilgi görmüş ve izlenmişti. Yayımlanmasının üzerinden bir hafta bile geçmeden herkes dizinin ikinci sezonunu talep etmişti.
"Bence ikinci sezonu bize kalsa daha iyi olur, ne dersin?" demişti Jungkook bu haberden Jimin'e bahsederken.
"Bir sürü röportajın vardır şimdi senin, geç kalma." demişti Jimin ise. Kahvaltılıkları toplamaya başladı bir şey demeden. Son zamanlarda pek mutlu gözükmüyordu. Jungkook her ne kadar sormasa da içi içini yiyordu. Ayağa kalkıp Jimin'in arkasına geçti ve kollarını Jimin'in beline doladı: "Bir sorun mu var?"
"Çok yoğunsun ve bu sinirimi bozuyor. Son iki haftadır bana sadece yirmi kere öpücük verdin." dedi Jimin dudaklarını büzerek. Jungkook kıkıradı ve Jimin'i kendine çevirip Jimin'in dudaklarına üst üse öpücükler kondurmaya başladı: "Bence en az yirmi kere daha öptüm?"
Jimin gülümsedi ama sonra tekrar yüzünü düşürdü: "Yılın sonuna kadar rahat ederiz diye geçen ay mini webtoonuna odaklandın sadece. O bitti şimdi de dizi işi başladı."
Jungkook gülümsedi ve burnunu Jimin'in burnuna sürtüp "Son bir hafta bebeğim. Programım bu hafta bitiyor. Azıcık daha sabret. Sonra, seni çok öpeceğim için şikayet edeceksin."
"Asla. Şikayet edeni siksinler." diye düşündü Jimin. Sesli söylediğinin farkına vardığında Jungkook sırıttı: "Yaparım, biliyorsun."
"Ne?" dedi Jimin. Jungkook omuz silkti: "Gerçi bilerek şikayet edeceğine de eminim ama neyse..."
"Çok ayıp Jungkook!" dedi Jimin. Kendisine sarılmaya devam eden Jungkook'un ağzına vurdu. Jungkook bir kaşını kaldırdı: "Şikayet edeni siksinler, ha? Ne güzel iş, seni öpeyim sonra şikayet et, şikayet edince de-"
"Sen geç kalmadın mı? Hadi kapa çeneni de çık git şu evden." dedi Jimin sevimli bir yüz ifadesine bürünürken. Jungkook sustu ama Jimin'e sıkıca sarılmaya devam etti: "Seni seviyorum."
Jimin gülümsedi. Bu cümleyi her duyduğunda aynı şeyi hissediyordu. Her seferinde gülümseyerek tepki veriyordu: "Ben de seni seviyorum Kook."
Jungkook sarılmaya devam etti. Dakikalardır sarılıyordu. Jimin, karşısındaki Jungkook'un koluna bir öpücük vererek "Haydi, geç kalacaksın." dedi. Jungkook bebek gibi mızmızlanarak daha daha sıkı sarıldı. Birkaç saniye sonra Jimin'in bacaklarından kavrayıp kucağında tezgaha kadar ilerlemiş ve Jimin'i tezgaha oturtmuştu: "Son bir öpücük versene bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...