"Günaydın Jimin."
Yine Jungkook selam vermiş ama yine Jimin bu selama cevap vermemişti. En son "geç kaldın" muhabbetinden sonra yeterince utanmıştı ama "Yine, geç kaldın. 15 dakika bu sefer." dedi. Jungkook, dudaklarını büzerek özür diledi. Özür dilemekten başka yapabileceği bir şey yoktu. Dakik biri olmasına rağmen, Mohan onu bir şekilde oyalıyordu. Bunu Jimin'e söyleyemeyeceği için de sadece... özür diliyordu.
"Bugün de bir planım yok diye biliyordum... Yoksa var mı?" dedi Jungkook sandalyeye otururken. Jimin, masanın karşındaki koltukta otururken bakışlarını Jungkook'unkiyle birleştirdi: "Plan falan yok."
"O zaman neden buradasın?" diye sorduğunda Jimin'in yine "Seni istemiyorum demen yeterliydi." diyesi geldi ama demedi. Onun yerine gözlerini kıstı: "Niye inatla neden burada durduğumu soruyorsun?"
"Niye inatla cevap vermeyip burada kalmaya devam ediyorsun?" diye soruyla cevapladı Jungkook. Sandalyesinde ileri geri sallandı ve "Boş zamanlarında dükkanına gidersin diye söylüyorum. İşine ne kadar bağlı be tutkulu olduğu biliyorum." dedi. Jimin omuz silkti. Karşısında duran adama olan tutkusu daha fazlaydı.
"Her neyse, ben artık çizime başlasam iyi olacak." dedi Jungkook. Aradan on beş dakika geçtikten sonra Jimin dayanamamış ve Jungkook'un dibinde bitivermiş, tablete çizdiği çizimleri izliyordu. İlgisini çektiği bariz belliydi. Zaten günlerdir tableti uzaktan incelemesinden Jungkook anlamıştı. Jimin Jungkook'un sağ tarafından sol tarafına geçti ve daha da yakından baktı tablete. Jungkook, Jimin'in kendini tablete vermesinden dolayı birbirlerine ne kadar yakın olduklarını fark etmemesinden oldukça memnundu. Jimin'in saçlarından süzülüp burnuna dolan güzel koku onu daha da mutlu ediyordu.
Jungkook bakışlarını bir süre Jimin'in yüzünde dolaştırdığında Jimin fark etti ve ne kadar yakında olduğunun farkına vararak hızla geri çekildi: "Kusura bakma, ben... Dikkatimi çekmişti yani... Bakakaldım."
Jungkook gülümsedi, bakışlarını Jimin'in yüzünde dolaştırmaya devam etti: "Ben de..."
Jimin'in kalbi yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. Jungkook'un karşısında gayet normal bir şekilde durması kendisini daha da heyecanlandırmıştı: "Ben bir elimi yüzümü yıkayayım."
Jimin bedenini odadan çıkardığında Jungkook, Jimin'in sevimliliğine güldü: "Yıka bari, anca kendine gelirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Secret 2 • Jikook
Fanfiction"Seninle alakalı olan her şey, benim için birer sır." - !DİKKAT! Bu, Our Secret'ın devamı niteliğinde bir hikayedir. Our Secret'ı okmadıysanız bir şey anlayamayabilirsiniz (hatta anlamazsınız). Bunu okumdan önce Our Secret'ı okuyun lütfen, teşekkürl...