7.bölüm

53 31 3
                                    

MULTİDE Kİ ŞARKIYI ZAMANI GELİNCE AÇARSANIZ SEVİNİRİM :)

Sabah odama vuran güneş ile kalktım. Normal de görevli ile uyanırdım ama heyecandan görevli gelmeden uyanmıştım.

Saat'e baktığım da 06:30 olduğunu gördüm okul'a gitmeyeceğim için sakin bir şekilde acele etmeden kalkıp üstümü değiştirdim. yüzümü yıkadıktan sonra tam kapıyı açıp çıkacaktım ki telefonum çaldı dönüp onu aldım ve arayan kişinin kim olduğuna baktım, tabi ki Selen arıyordu.

Açıp niçin aradığını sorduğum da beni beklediklerini söylediler. Meğer onlar çoktan yemek yemeye inmiş ama beni bekleyip yememişler demeyi çok isterdim fakat yemeklerini yiyip terasa kahve içmeye gitmişler.

Hızlıca atıştırıp terasa çıktım. Etrafa bakındığım her zaman ki gibi benim köşem de oturmuş telefonları ile ilgileniyorlardı. Kendime bir kahve alıp yanlarına gittim.

"Günaydın kızlar."diyip oturdum. Hepsi günaydın dedikten sonra İdil telefondan başını kaldırıp;

"Sen dün uygulamayı yüklenmiştin değil mi?"

dedi. Bende evet anlamında kafamı salladım. O sıra da Su söze girip ;

"Hadi hesap açıp ilk gönderimini paylaş."

Bende dediğini yapıp uygulamayı açtım ve kendi adıma bir hesap açtım. Kızlara hesabın adını söyledim ve uygulamaya:

Balcı_İdilps2 sizi takip etmeye başladı.

SuAkgül_19 sizi takip etmeye başladı.

01Selen_Acıgöl sizi takip etmeye başladı.

Bildirimleri geldi. Tam uygulamadan çıkacağım sırada İdil söze girdi.

" Bir şeyler paylaşta takipçin artsın." dedi.

Onun sözü üstüne uygulamaya girdim. Kızların birkaç arkadaşı da beni takip etmeye başlamışlardı. Gönderi paylaşmak için galerimde ki son fotoğrafı paylaştım.

Çakmak_Rüya20

Çakmak_Rüya20: Kabullenmemek acılarınızı agırlaştırır , kabullenin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çakmak_Rüya20: Kabullenmemek acılarınızı agırlaştırır , kabullenin...

   Selen_Acıgöl002: ya işte benim güzelim.
   BüşraAcı_Göl003:Abloş yeni dost bulmuşsun.

Balcı_İdilll02 : Çok güzelsin canım.

Gelen yorumları okuduktan sonra telefonu masaya koydum ve kahvemi bitirip kızlardan ayrılıp odama çıktım. 30 dk içinde hazırlanıp Selen'in odasında toplanıp eve bakmaya gidecektik.

Açıkçası hayatım da ilk defa bu kadar heyecan yapmıştım , neden bilmiyorum. Ailem öldükten sonra hep yurt'da kaldığım içindi galiba.

Bu düşüncelerden sıyrılıp üstümü değiştirdim ve saçlarımı taradım. Bunları yapmak 10 dk aldığı için biraz oturup telefon karıştırmaya karar verdim . WhatsApp'dan +23 bildirim vardı ve yine hepsi bilinmeyendendi. Açıp yazdıklarına göz gezdirdim. Sonrasında ;

Ani Dönüşüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin