4.Bölüm

70 35 11
                                    

İyi okumalar dilerimmm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siz: bu seni ilgilendirmez.

Yazdıktan sonra telefonu cebime atıp sınıfa doğru yöneldiğim sıra da yanımdan 3 kız geçti ve biri bana bildiğiniz bilerek omuz attı tam arkamı dönüp saygimi koruyarak özür dileyeceğim sıra da kız alay edercesine "önüne baksana be" dedi.

Ardından gülmesi çok sinirimi bozmuştu ki kendimi tutamayıp üstüne doğru yürüdüm. O sıra da ne yaptığıma anlam veremeyen yanında ki arkadaşları mal mal sırıtarak bize bakıyorlardı.

Kızı yavasca itmeme rağmen yere düşmüş ve bağırmıştı. Arkadaşları yanına gidip onu kaldırdığı sıra da bende  Gitmek için fırsat bulmuşken ona dönüp sadece onun duyabileceği şekilde konuştum.

" Çok yanlış kişiye karışırsın senin iyiliğin için diyorum."

diyerek ve seri adımlarla arkamda ki merdivenlere dönerek hızla oradan uzaklaştı.

Onca sinirin yaratmış olduğu baş dönmesi ile tam lavaboya gidecektim ki vazgeçip sınıfa döndüm. Sıram da sabah Semih'in yanında olan çocuklardan birini görünce kaslarım istemsizce catılmıştı. Niçin geldiğini soracağım  sıra da birden konuşmaya başladı.

"Az önce yere ittiğin kız benim sevgilimdi. Sanma ki sana kızacağım asla ara sıra çok kırıcı olabiliyor ama senin yaptığında pek olumlu birşey değildi. Benim buraya gelme nedenim ise onun adına senden özür dileyecektim."

"Sorun değil asıl ben özür dilerim. " diyip sınıfta sorun yaşanmaması için seri adımlarla lavaboya gittim. Çocukla konuşurken midem temelli hareketlenmişti. Baş dönmemin nedeni aslında sabah ilacımı içmeyi unutmamdıfakat mideme anlam veremiyordum!

Yavaş adımlarla çıkıp revire gidecektim ki birden gözlerim karardı ve en son hatırladığım bir kaç gereksiz kız bagırışlarıydı. Ardından düştüğümü hatırlıyorum...

《~~~~~》

Gözlerimi açtığımda başımda bir hemşire ile sabah yanıma gelen çocuk vardı. O niye buradaydı ki acaba?

Hemşire'nin sesi kulaklarıma dolması ile bakışlarımı ona çevirdim.

"Serum bittikten sonra çıkabilirsiniz." dedi ve odadan çıkıp kayboldu.

Bakışlarımı tam çocuğa döndürmüş neden  burada olduğunu soracaktım ki benim sormama gerek kalmadan çocuk derin bir nefes verip konuşmaya başladı.

"Seni buraya getiren bendim açıkçası öyle bırakıp gidemezdim beklemek istedim."dedi.

"Teşekkür ederim fakat biraz dinlenmek istiyorum odadan çıkar mısın? "dedim. Oda bir şey demeden odadan çıktı ve gitti . Sonrasında gözlerimi kapatıp kısa süreli bir uykuya daldım.

Gözlerimi açtığımda fazla uyumadığımın kanıtı olarak içeri sızan güneş sağladı, saate baktığımda ortalama 30 dk uyuduğum da anlaşılıyordu. Yavaşça yerimden kalkıp kapıya doğru yürüdüm.

Sınıf 'a doğru giderken son anda izin alıp yurda gitmek aklıma geldi. Müdürün odasının önüne geldiğim de içeriden konuşma sesleri geliyordu.

Müdür 'ün kapısını tıklayıp içeri girdim.

Semih de buradaydı.

Onu pek aldırış etmeden müdürden izin istedim ve odadan çıktım. Yolda fazla vakit kaybetmiş olmalıyım ki okuldan 02:30 çıkıp yurda 03:10 da gelmiştim. Odama doğru geçtiğim sırada telefonum titredi. Açıp baktığım da bilinmeyen kişisinin çaldırdığını gördüm . WhatsApp 'a girdiğim de +67 mesaj olduğunu gördüm ve tümü bilinmeyen'dendi. Hepsine yalandan göz gezdirip kısa bir cevap yazdım.

Ani Dönüşüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin