22.bölüm:İlk Saldırı

34 22 8
                                    

Oy vermeyi unutmayın! :)

Oy vermeyi unutmayın! :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~♡~~

Duyduklarım ile donup kaldığım sıra da Isaac korku ile bana döndü. Sanki...

Beni sevdiğini söylemek istemiyordu ve benim bunları duymam her şeyi değiştirmiş gibi bir bakışı vardı.

Şaşkınca bir Isaac'a bir İsabel'e baktığım sıra da İsabel'in bana bakışları çok rahatsız etmeye başladı.

Sonuçta eski sevgilinin sevdiği kişiyi kim sever ki? Galiba bundan sonra İsabel ile pek anlaşamayacağım.

Ortalama 10 dk boyunca birbirimize baktığımız sıra da merdivenlerden gülüş sesleri gelmeye başladı. Isaac hareketlenip;

"Rüya akşam konuşacağız, şimdi uygun değil."

Dedi ve merdivenlerden gelen seslerin kime ait olduğunu öğrenmek için o tarafa döndü. Bende tam onun yaptığını yapıp merdivenlere bakacağım sıra da dışarıdan sağır edebilecek bir yükseklikte ses gelmesi ile evde ki bütün sesler kesildi ve herkes korku ile cam'a bakakaldı.

Üstünde Büyük harflerle GEF yazan bir araç buraya doğru geliyordu ve gelirken de korkutmak amaçlı ateş ediyorlardı.

Hızla kafamı döndürüp Isaac'a baktığım da onunda korku ile bana baktığını gördüm.

"Hemen güçlerinizi kullanacak pozisyon'a geçin. Birbirinizi koruyun kimse zarar görmeden bitirelim bu işi."

Diye Merdivenlerden Evan'ın sesi duyuldu. Herkes kafasını salladı ve önceden belirledikleri yerlere gittiler, ben...

Ben sap gibi orta da kalmıştım. Nereye gidecektim ki? Daha güçlerimi bile kullanamıyorum. Birden bir elin kolumu tutup kendine çekmesi ile düşüncelerimi zihnimde köşe kenara atıp beni çekiştiren kişiye baktım.

"Yanımda olman en güvenlisi olacak."

Başımı sallamak ile yetinip gözlerimi dışarı çevirdim. Özel zırh giymiş bir ordu vardı resmen! Korku ile biraz daha onları incelediğim sıra da kapının kırılması ile ev sessizliğine büründü.

Alex ve Evan aralarında göz kaş işaretleri ile bir şeyler konuşup Olivia ve Isaac'a hazır olun dercesine işaret yaptı.

Adamlardan biri arkasına saklandığımız dolaba mermi yağdırması ile Isaac etrafımızı güçlü bir koruma kalkanı yaptı hızla merdivenlere yöneldi , bende arkasından koşar adım ilerliyordum. Son kez arkamı döndüğüm de herkesin bir birbirine girmiş bir şekilde gördüm.

Umarım hiç birine bir şey olmaz.

Umarım içses. Balkona geldiğimiz de Isaac kapının önüne bir kaç eşya yığıp zaman kazanmamızı sağladı.

"Diğerleri bahçeye çıkana kadar burda kalmak zorundayız. Korktuğunu biliyorum ama onlar ne yapacağını biliyorlar. Sapasağlam çıkacaklar korkma."

Ani Dönüşüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin