Buna,sunt Ana și locuiesc în Italia .
Viața mea s-a schimbat acum 4 ani,cand am aflat ca am un frate vitreg din partea lu' tata si am hotarat sa plec de la părinții mei,din România,pentru a-mi face viata si pentru a-mi cunoaște fratele vitreg, pe nume Franco.
Am plecat de acasa cu 500 de lei și un bilet spre Palermo,Italia.
M-am suit în avion si mi-am luat la revedere de orice tine de România și de locul unde am copilărit. Am renuntat la iubitul meu si la părinții mei mincinoși pentru a-mi fi bine.
Ajunsă în Italia,nu stiam ce voi face.Nu stiam cum imi voi găsi fratele,tot ce stiam era ca traieste in Palermo.
Am plecat din aeroport, imi schimbasem banii inainte de a pleca din lei in euro. Nu erau multi bani, dar imi ajungeau pentru a mânca ceva.
Mergând pe străzile înguste ale Siciliei,am observat un bar mai retras,unde aveau si mâncare.
Am hotarat sa intru. Toti se uitau șocați la mine,din cauza ca eram singura femeie care a intrat vreodata acolo si pe lângă asta aveam si doua valize cu mine. M-am așezat la bar si i-am cerut barmanului un suc. După ce mi-a adus sucul si am vrut să-l plătesc,mi-a spus că a fost platit de către un băiat de la o anumita masă.
Cunoscând limba italiană,m-am ridică si m-am dus la masa bărbatului să-i mulțumesc.
Acesta cand a văzut că mă apropii,le-a spus oamenilor săi sa se îndepărteze de la masă și mi-a facut semn sa ma așez pe scaun. Pe vremea aia nu stiam cu cine stau la masă,nu stiam că omul care mi-a plătit mie sucul este șeful unei mafii care vrea să racoleze femei pentru a le trimite la produs.
Prima lui intrebare a fost:
Necunoscut:Ce cauta o femeie aici?
Atunci eu i-am spus cum ajuns acolo si ca-l caut pe fratele meu. În momentul ăla m-a întrebat:
Necumoscut:Cum il cheamă pe fratele tău?
Ana:Franco Castelano,de ce ?
Necunoscut: Îl cunosc, hai sa vedem ce zice despre asta si el.
M-au luat gorilele lui pe sus si m-au dus într-un apartament. Cand am ajuns acolo am aflat ca pe el il cheama Mihai si ca este un partener de afaceri a lui Franco,fratele meu.
Acesta l-a chemat pe Franco la acel apartament si cand l-am vazut ....mi-am dat seama cat de mult seamănă cu tata si cu mine.
I-am spus bună și el mi-a zis:
Franco:Bună Ana,mi-a spus Mihai despre tot ce i-ai povestit , asa ca un om de al meu este chiar in momentul ăsta la spital si ne face testul ADN,iar dacă eu sunt fratele tău,vei venii sa stai cu mine, bineînțeles dacă ești de acord.
Atunci i-am spus:
Ana:Normal ca vreau sa stau cu tine, de aia am plecat de acasa , ca sa te găsesc . Hai sa-ti arat o poza cu tata si să-mi spui dacă este si tatăl tău.
I-am arătat poza si in momentul ala mi-a spus:
Franco:El este tatăl meu, nu pot sa cred ca am o soră.
Si m-a luat în brațe. Cat am stat la povești,am aflat ca el conduce una dintre cele mai mari mafii din Italia si l-a sunat si omul lui să-i spună că ADN-ul este pozitiv,adică suntem frați.
Am plecat la el acasă si cand am vazut ce casă are nu mi-a venit sa cred. Am fost întâmpinați de oamenii lui si m-a prezentat drept sora lui si toti trebuie să aibe grija de mine si să-mi ofere tot ce-mi doresc. Am simțit puțină rușine, dar și foarte multă grija din partea lui.
Pe omul sau de baza îl cheamă Armando, iar pe bucătăreasă o cheamă Maricica. Sunt niste oameni foarte de treaba si niste oameni foarte iubitori si grijulii. Chiar dacă mă cunoșteau de cateva ore, aveau grija de mine si le-am intrat la inima din prima clipa.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomanceÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...