72. Finalul nostru.

86 4 0
                                    

Ana povestește:
Am mai stat la povesti și după ceva timp a întrat Aliss, pe ușa.
Aliss:Mamiii.
Ana:Da iubita mea.
Aliss:Tati, m-a plimbat mult azi. Am fost și la zoo.
Ana:Bravo mami. Ti-a plăcut?
Aliss:Da. Acum vreau sa dorm.
Ana:Vrei sa vin cu tine?
Aliss:Vreau sa dorm cu tati.
Ana:Bine, mami.
Endre:Hai Aliss.
După ce au plecat, am hotărât sa-l întreb ceva pe Marius.
Ana:Marius.
Marius:Da.
Ana:Ai ceva sa-mi spui?
Marius:Nu. Ce sa-ti spun ?
Ana:Pai nu știu.
Marius:Nu am nimic de spus.
Ana:Sigur ?
Marius:Da
Răzvan:Ai belit-o. Știe ceva,sigur.
Franco:Ce știi iubire ?
Ana:Marius, te întreb iar, știi ceva ?
Marius:Ce sa știu femeie ? Ce naiba sa-ti zic?
Ana:Marius, de ce nu ma mai cauta politia ?
Bia:Erai data în urmărire generala.
Ana:Știu.
Franco:Marius, ce ai făcut?
Marius:Am luat fapta asupra mea. Am schimbat numele de pe dosare. A fost o eroare ca te-au cautat pe tine, acum ma cauta pe mine.
Ana:De ce ai făcut asta ?
Marius:Am jurat sa te apar.
Ana:Nu asa.
Marius:Oricum. Trebuia sa te scap de urmărire. M-am chinuit enorm, dar degeaba. Cineva pus sus, vrea sa te îngroape. Asa ca, dacă nu s-a putut sa te scap de urmărire, am luat-o pe spatele meu.
Ana:Nu trebuia.
Marius:Ba da, îngeraș.
Maria:Cum ai putut sa-ți iei asa ceva pe cap?
Răzvan:Când e vorba de Ana, facem multe.
Maria:Dar cum?
Marius:Asa bine. Suntem o familie.
Maria: Sper sa fac si eu parte din familia asta.
Bia: Daca continui asa, nu o sa faci.
Ana: Marius, esti cautat peste tot acum. Eu zic ca este momentul sa...
Marius: Nici nu vreau sa aud.
Ana: Ascultă-mă.
Marius: Nu. Ești nebuna ?
Bia: Despre ce e vorba?
Ana: Marius, eu ma gândesc la Aliss,la următorul copil pe care o să-l am și la copilul Biancăi.
Armando: Ce vreți sa faceți?
Răzvan: Ana, știi ca eu sunt de acord cu tine în majoritatea timpului, dar acum ești sigura ca ăsta este cel mai bun lucru?
Franco:Ce se întâmplă?
Ana:Marius, atâta timp cât o sa te caute pe tine, o sa ma caute și pe mine,pentru ca este cineva care vrea sa ma închidă pe viata și nu pot sa-mi permit asta, când am 2 copii. Este singură soluție. După mine o sa fie Franco, Armando, Bianca și Răzvan cu Endre, o sa fie închiși deodată cu mine.
Marius: Eu nu pot sa știu ca suntem despărțiți.
Răzvan: Ana, vreau sa aud cum te-ai gândit.
Franco: Cine sa fie despărțit?
Ana: Marius, lumea asta este mare.
Bia: Ne ziceți și noua ?
Marius: Când am întrat in lumea asta și am început sa facem afaceri, știți ca am făcut un legământ. Pe lângă ăla am jurat ca dacă unul o sa fie dat în urmărire generala, o sa ne despărțim. Toți sa plecam într-o parte a lumii și sa încercăm să ne salvam. Iar dacă reușim și scapam de urmărire ne unim înapoi.
Franco: Cum sa plecați?
Răzvan: Este ultima soluție. Am încercat orice.
Armando: Unde sa plecați?
Ana: Eu plec la Don Tito în America. O sa stau la el și o sa aibe el și oamenii lui grija de mine. Marius, tu pleci la Antonuci, în Tokyo, iar Endre, o sa plece la Rosolino, în Coreea.
Răzvan: Pai și eu ?
Ana: Tu alegi.
Răzvan: Vin cu tine,ca trebuie sa aibe cineva grija de tine și Aliss.
Franco: Pai am eu grija.
Marius: Ana,spune-i.
Ana: Voi nu mergeți nicăieri. Voi rămâneți aici. O sa rupeți orice legătură cu noi.
Bia: Nu.
Franco: Nu vreau sa aud asa ceva. Nu pleci singura nicăieri.
Ana: Nu este decizia ta, este a mea. Nu ma gândesc la mine, ma gândesc la toți. Nu pot sa stau aici eu și sa va văd pe toți arestați.
Franco:Nu o sa ne aresteze nimeni.
Marius: Italia,s-a dus. Au venit oameni noi special pentru a ne închide pe noi. Noi nu suntem ca voi, noi am făcut multe, Ana, este cum e, asta e singura soluție.
Franco: Cum sa trăiesc eu fără Ana și fără copii?
Ana: Nu am ce sa fac. Când o sa se termine tot, o sa ne revedem. O sa rupem orice legătură.
Bia: Ana...
Franco:Iubire, nu pot sa fac asta.
Ana:O sa poți.
Marius: Acum ii sun.
DUPA O ORA
Marius: Am rezolvat. Toti sunt de acord.
Ana: Intr-o ora avem avion.
Ne-am facut bagajele și am întrat la Aliss, în camera. L-am trezit pe Endre, iar Bia a pregătit bagajul lui Aliss.
Pe hol:
Ana: Endre, plecam.
Endre: Unde?
Ana: Suntem dați în urmărire generala,nu mai avem scăpare. Ne despărțim.
Endre: Stiam ca o sa se ajungă aici.
Ana: Bagajul tău este făcut,o sa pleci în Coreea la Rosolino, eu la Don Tito și Marius la Antonuci.
Endre: O sa-mi fie dor de voi. Dar știu ca nu este alta soluție și nu pot sa ma opun. Mai bine împrăștiați în lume și liberi,decât unul lângă altul și pe la pușcărie.
Ana: Asa e. Și mie o sa-mi fie dor de tine.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum