43.Urmeaza ceva rău.

113 6 0
                                    

După ce a plecat Cobra, s-au așezat toți la masă și eu m-am așezat la Franco,în brate.
Ana: O sa se întâmple ceva
Marius: Știu.
Endre: E de rău.
Bia:Adică? Ce sa se întâmple?
Ana: O sa se răzbune.
Franco: Ești sigura? Ce o sa facă?
Endre: Vrea sa o omoare pe Ana.
Armando: Ce?
Franco: Zicea ca ești prințesa lui si face orice pentru tine.
Marius: Nu contează asta. El a avut un băiat. Era ochii lui din cap. Pana a aflat ca el a ajutat-o pe mama lui sa fuga de Cobra și că s-a făcut polițist. L-a omorât pe loc, fără sa se gândească.
Bia;Cum a putut sa facă asa ceva ? Era copil lui.
Ana:Asta nu contează. Când îl trădezi, te omoară. Nu contează cine ești. Soția lui l-a trădat, ca si-a ajutat copilul sa fie polițist și a fugit de acasă.
Endre: Eu nu înțeleg cum se ascunde asa bine, femeie asta. Ca nu a găsit-o nici acum, după 3 ani.
Ana: Eu am scos-o din țară. Am trimis-o în Correa. Acum este acolo și are o relație cu un polițist și un copil.
Marius: De unde știi?
Endre: Știai ca dacă afla ca ai ajutat-o te omoară și tu tot ai făcut asta.
Ana: Femeia aia, l-a iubit enorm. Pana a bătut-o. Si-a ajutat copilul sa-și îndeplinească dorința și eu am ajutat-o sa fuga. Când am vorbit cu ea și i-am spus ce a făcut Cobra, a suferit enorm. Ea mi-a zis ultima oara, ca îmi rămâne datoare toată viata ca am ajutat-o sa fuga.
Franco: Nu are suflet în el? Cum a putut sa-si omoare copilul?
Ana: Îl fața mea l-a omorât. A scos pistolul de la spate și l-a împușcat. După eu am trebuit sa scot cadavrul din casa și sa-l bag intr-o mașină,ca cineva sa scape de el. Aveam 50 de kg cu tot cu haine și omul ala avea 100 de kg. Nu știi cât de greu mi-a fost.
Franco: Of puiule, uită-te la mine. ( când s-a întors, am pupat-o pe frunte) ești cu noi acum, nu o sa mai treci prin asa ceva niciodată.
Ana: Mulțumesc!
Endre: Gata cu asta, ca ne-am intristat destul.
Marius: Franco, ai mai adus curve în casa?a mai avut Ana ce sa bata?(am spus râzând)
Franco: Nu,mi-a ajuns ultima oara când m-a uda cu furtunul și le bate pe toate. Nu pot sa o opresc.
Endde: Nu o sa poți niciodată. Dacă prinde curve, le rupe în bătaie. Nu contează ca e la tine, la mine, la Admando sau Marius.
Ana: Curvele nu au ce cauta aici. Mergeți la hotel. Câte am bătut și din cauza lu Marius și Endre.(râdeam)
Endre: De fiecare data apărea devreme,nu reușeam sa-mi termin treaba niciodată.
Franco: Exact asa făcea și la mine.
Ana: Dacă vreți sex,va faceți relație. Doar la Marius mai sunt permisele curvele. Și le poate aduce aici.
Franco: Ce? Pe noi de ce nu ne lași?
Ana: Îți trebuie curve?(si m-am ridicat din brațele lui)
Franco:Nu,stai liniștita și hai înapoi.
Ana: Asa ma gândeam și eu.(am spus râzând)
Marius: Vreau sa te întreb ceva,Ana.
Ana: Spune.
Marius: Dar sincer îmi răspunzi
Ana: Bine.
Marius: Pana la urma ai fost gravida sau nu ? Atunci când a vrut Cobra, sa te omoare.
Endre: Și pe mine a vrut atunci.
Bia: Ce?
Franco: Ai fost gravida ?
Armando: Când?
Ana: De ce vrei sa răscolești trecutul?
Marius: Cred ca merit și eu sa știu, după atâta timp. Am mâncat și bătaie atunci, din cauza asta. Și pe Endre l-a bătut.
Ana:Da, am fost .
Bia: Cee?
Franco: Cum adică?
Armando: De ce nu ne-ai spus?
Marius: Ai făcut avort sau l-ai ascuns ? Ca ma aștept la orice.
Ana: Când a aflat ca sunt gravida, eu am negat. El s-a enervat că îl mint, dar eu nu eram proasta sa recunosc și m-a bătut. Eram gravida într-o luna și am vrut sa păstrez copilul, chiar dacă aveam 17 ani. Nu voiam sa-l omor pentru greșeală mea. Atunci m-a bătut și tu cu Endre, a-ți întrat exact cand mi-a pus pistolul la cap. Dacă nu v-ați fi băgat sa nu ma omoare, nu v-ar fi bătut. În momentul ăla eu am pierdut sarcina.
Franco: De ce nu ne-ai spus ?
Bia: Eram lângă tine dacă ne spuneai.
Ana: Nici Marius,nu a știut, pentru ca nu voiam mila nimănui. Endre, era singurul care stia și asa voiam sa rămână.
Marius: Dar Valentin stia?
Armando: Cine e Valentin ?
Endre: Fostul ei iubit.
Ana: Nu stia.
Marius: De ce nu i-ai zis?
Ana: Pentru ca nu era copilul lui.
Marius:Ce ?
Endre: Dar al cui ? A fost singurul bărbat din viata ta.
Ana: Nu e adevărat.
Franco: Asa ne-ai zis la toți. Ca el a fost singurul bărbat din viata ta.
Ana: Am spus asa, ca doar eu știam ca am fost gravida. Dacă Endre,era mort,nu mai stia nimeni.
Endre: Al cui era copilul ?
Marius: Ana, spune al cui era, te rog mult.
Ana:(pur și simplu am început sa plâng) al tău, Endre.
Franco: Ce ?
Marius: Nu are cum.
Endre: Ana, este imposibil. Eu nu m-am atins de tine niciodată la modul ăla.
Ana: Ba da
Endre: Când? Ca eu nu-mi amintesc asa ceva și nici nu aveam cum sa uit asa ceva.
Ana: Mai știi când m-am drogat prima oara?
Endre: Da. Eram la mine in camera si Cobra, era plecat cu afaceri în Franța.
Ana: Mai știi ce am băgat?
Endre: Cocaina, amândoi.
Ana: Cum reacționezi când bagi cocaina ?
Endre: Nu-mi amintesc nimic a doua zi
Ana: Exact. În noaptea aia s-a întâmplat.
Endre: A doua zi te-am întrebat dacă am făcut vreo prostie sau altceva și ai zis nu.
Ana: Nu voiam sa știi
Endre: De ce?
Ana: Ca nu voiam sa știi asta. Te-am lăsat sa trăiești cu impresia ca între noi nu a fost nimic de genul niciodată. După 2 săptămâni am aflat ca sunt gravida. În perioada aia eram despărțită de Valentin. Era clar ca este copilul tău.
Endre:( am început sa țip) de ce nu mi-ai zis ca s-a întâmplat și ca ești gravida cu mine?(m-am ridicat în picioare)
Ana:(m-am ridicat în picioare și am început sa urlu și eu) pentru ca știam ca dacă alfa Cobra, te omoară. Am vrut sa fug. Aveam bilet spre Franța,dar a fost prea târziu. Ca a aflat Cobra.
Endre: Nu-mi vine sa cred ca mi-ai ascuns asa ceva. Nu vreau sa te mai vad(si am plecat spre masina)
Ana: Endre, stai, te rog.
Marius: Endre.
Bia: A plecat.
Marius: Ana,îmi pare rău că am deschis subiectul asta.
Ana: E ok, oricum trebuia sa aflați într-o zi.
Marius: Cred ca merge sa-l omoare pe Cobra.
Ana: Și eu.
L-am sunat de 100 de ori, dar degeaba nu răspunde.
Marius: Ana, știi ca te iubește ca pe ochii din cap, dar asta i-a pus capac.
Ana: Știu, trebuia sa-i spun de atunci.
Franco:O sa-i treacă și o sa se întoarcă.
Marius: Nu-l cunoști.
Armando: Adică?
Marius: Pentru el, Ana, este cea mai importanta. Asta l-a devastat. Ana, el te iubește.
Ana: Știu asta și eu îl iubesc.
Marius: Ana, nu în felul asta. Cum te iubesc eu pe tine sau tu pe mine.
Ana: Ce vrei sa spui?
Marius: Ana, el visa la o relație cu tine. Erai totul pentru el și cred ca și acum. De ce crezi ca a avut doar aventuri? Ca era mort după tine.
Ana: Și crezi ca eu nu? Știi ca Valentin nu a existat?
Marius:Cum adică? Te-am văzut de multe ori cu el.
Ana: Era plătit de mine cu 100 de lei, de fiecare data când ne vedeam ca să se dea drept iubitul meu.
Marius: De ce ?
Ana: Cobra, bănuia ca eu am o relație cu Endre, ceea ce nu era adevărat. Asa ca, ca să scap de el i-am zis ca mi-am făcut iubit,i l-am prezentat și i-a plăcut de el ca vânduse droguri în trecut.
Marius: Nu mai înțeleg nimic.
Ana: Valentin, nu s-a atins niciodată de mine. Endre, a fost singurul bărbat din viata mea. Nu voiam sa știe de noaptea aia, pentru ca era o greșeală. Dacă afla Cobra, îl omora. Eu tânjeam după atingerile lui. Și de fiecare dată când ne drogam se întâmplă. Doar ca băgăm cocaina din cauza asta. Sa nu-si aducă aminte nimic. Sa rămân doar eu cu amintirile astea.
Marius; Ești proasta ? Tânjea după tine.
Ana: Și eu după el.
Marius: De ce nu i-ai zis?
Ana: El de ce nu mi-a zis ?
Marius: Te vedea fericita cu Valentin.
Ana: Asa trebuia sa par. Îmi pare rău că v-am mințit.
Franco: Mai ai multe secrete?
Ana:Nu.
Marius:Ba da. Acum dai cărțile pe față. Tot,ca m-am enervat la cât de proasta esti. Nu ma deranjează ca ne-ai mințit. Ma deranjează ca Endre, suferă din cauza ta și am jurat ca nu o sa ne facem sa suferim între noi niciodată. Ti-ai încălcat jurământul.
Ana: El nu și l-a încălcat când s-a dat mort ?
Marius: Pentru tine s-a dat mort.
Ana: Pentru el m-am prefăcut atâta timp. Am pierdut un copil în p*** mea. Cum crezi ca ma simt?
Marius: Nu ne-ai zis nimic. Erau două jurăminte făcute. Unul nu ne mințim între noi și nu ne facem sa suferim.
Ana: Acum ma critici și tu? Ani de zile am dus singura în spate totul. Am suferit eu ca să nu suferiți voi.
Marius: Nu te-a pus nimeni. Noi nu am suferit? Alegeam noi sa ne luam bătaie decât sa-ti iei tu
Ana: Nu eu v-am pus.
Marius:Ne-am sacrificat unii pentru alții. Și noi pentru tine si tu pentru noi.
Ana: Atunci ? Uiți când am mâncat bătaie din cauza ta ? Singura data când tu ai greșit, eu mi-am luat-o.  Am luat fapta asupra mea.
Marius:Nu o sa uit niciodată asta.
Franco: Ce s-a întâmplat?
Marius: Am ieșit în minus cu 10.000 de euro.
Armando: Asa și? Ce era asa grav. Toti pățim asta.
Marius: Credea ca eu i-am furat, dar chiar nu știu ce s-a întâmplat cu banii aia.
Ana:Si eu când am auzit ca a început Cobra, sa urle la Marius, și a vrut sa-l bata,m-am dus și i-am zis ca eu am luat banii ca sa-mi cumpăr o geanta.
Marius: A bătut-o.
Ana: Dar tot am scăpat mai ieftin ca tine. 3 palme și picior în cur(am început sa râd)
Marius: Dar nu trebuia sa faci asta
Ana: Ba da. Cum a-ți făcut și voi multe pentru mine.
Marius: Și sa le spui ce ai făcut când a vrut sa vadă ce geanta ti-ai luat.
Ana: Am întrat într-un magazin Versace și am furat o geanta.(radeam)
Amrnado: Ești nebuna?
Franco:Dacă te prindeau, făceai pușcărie.
Ana: Atunci era grav,ca își dădea Cobra, seama ca l-am mințit și îl bătea pe Marius. Din pușcărie oricum ma scotea,ca nu mai avea cine sa-i facă cianură.
Franco: Fenomenal
Armando: Trebuie sa-l omoram.
Ana: Nu poți.
Franco: De ce ?
Marius:Nu cred ca e singur. Sigur mai colaborează cu cineva.
Ana:Clar. Ne putem aștepta la orice. Măcar am dat telefoane și toți îl cauta pe Endre.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum