Franco povestește:
Au trecut 3 luni, 3 luni în care nu am aflat nimic de Ana, nu știm nimic și nici nu putem sa dăm de ea.
De 3 luni beau incontinuu, am fost un prost, nu trebuia sa-i zic asa ceva.
Bianca povestește:
Am coborât în living, sa o ajut pe Maricica, sa pună masa, iar când am aruncat o privire pe camerele de supraveghere, am văzut-o pe Ana, cum întra cu mașina în curte. I-am chemat repede pe băieți și ne-am așezat la masă, așteptând sa intre.
Ana povestește:
Am hotărât sa ma întorc, din cauza Biancăi,care m-a cautat zilnic. Am parcat mașină in curte și mă îndreptăm spre living.Am intrat.
Ana: Bună!
Armando: Ești bine?
Bianca, când m-a văzut, a venit și mi-a sărit în brate și m-a pupat.
Franco: Ce faci, Ana?
Ana: Foarte bine. Am venit sa va văd.
Franco: Sper ca nu mai pleci.( spun în timp ce mă ridic și ma apropii de ea)
Ana: De ce sa stau?
Franco:De ce sa pleci?( spun și ma apropii mai mult de ea)
Ana: Nu am motive sa stau. Am venit pentru ei doi, ca tu nu meriți. Nu te-ai interesat de mine, nici măcar o singura data.
Franco: Pentru ca știam unde erai.
Ana: Unde eram?
Franco: La Andrew.
Ana: Greșit, nu am fost deloc la el, nu știu cine te-a mințit. Am fost în România.
Franco: Cum adică ai fost în România?
Ana: Asa bine. Am făcut ce am simțit eu. Am reunit mafia și i-am adus aici pe toți. Cu mine te bati pentru taxele de protecție.
Franco: De ce nu ai venit aici? Îmi pare rău pentru ce ti-am zis, sper sa ma ierți.
Ana: Ai vrut sa ma violezi,m-ai jignit de multe ori,m-ai făcut curva indirect, m-ai dat afara din casa,m-ai amenințat ca ma omori și crezi ca te iert ? Lipsește doar sa ma bați.
Franco: Nu as face asa ceva niciodată.
Ana: Asa spun toți.
Franco: Ma compari cu alții?
Ana: Ești la fel ca Alex.
Acum vreau sa va prezint pe cineva.
Bianca: Pe cine?
Ana: Pe viitorul meu soț. Iubire,intra. El este Marius,viitorul meu soț.
Marius: Salut,îmi pare bine sa va cunosc.
Bianca: Și noua.(Și ii sar în brate) Ma bucur ca o faci fericita.
Marius:Fac și eu ce pot.
Bianca: Dar îți iese perfect.
Marius: Știu
Ana: Iubire, hai sa-ti arat unde o sa dormim și după eu merg sa vorbesc cu Bianca și tu te duci la sediu.
Marius: Bine iubire.
Ana povestește:
Am urcat în camera cu Marius și Bianca.
Ana: Marius,îți mulțumesc mult.
Marius: Nu credeam ca ești în stare de asa ceva,și eu te-am crezut.
Bianca: Ce fețe au facut. Dacă ar știi ei ca eu am vorbit mereu cu tine și ne-am văzut săptămânal.
Ana: Toate la timpul lor
Marius: Corect. Fetelor eu plec la sediu, ne vedem diseară.
Ana/Bianca: Pa
Marius: Pai
Ana: Ce zici fată? Îl deranjează pe Franco?
Bianca: Ești nebuna? Este în stare sa-l omoare.
Ana: Nu cred. Cred ca îl doare undeva.
Bianca: Hai jos sa bem ceva și stam de vorba de față cu băieții, sa-i vezi fața.
Ana: Bine.
Am coborât în living, unde băieții vorbeau ceva,iar când au văzut ca venim, s-au oprit.
Bianca: Ana, ce bei?
Ana: Vodka,normal.
Bianca:La ora asta?
Ana: Niciodată nu e devreme, pentru Vodka.
Bianca: Atunci beau și eu.
Ana: Perfect. Ne imbatam.
Bianca: Și după ne culcam
Ana: Dar ma duci tu la culcare, ca eu o sa greșesc camera,iar, ca mereu se întâmplă asta, dacă îți aduci aminte( m-am uitat cu coada ochiului la Franco, care zambea subtil)
Bianca: Nu are nimic. Ziceai ca Marius, nu e gelos
Ana: Pai nu e prea gelos, dar nu vreau scandal.
Bianca: Știi vorba aia ?
Ana: Care?
Bianca: Ce nu știe nu-l afectează.
Ana: Corect(Armando cu Franco, se uitau la noi și nu ziceau nimic)
Bianca: I-a zis fato cum e?
Ana: Ce sa fie?
Bianca: El ca bărbat.
Ana: Aaa, e băiat bun, dar are și el defecte.
Bianca: Detaliază.
Ana: De obicei când ne certam, tipa prea tare, ultima data când ne-am certat a scos pistolul la mine și eu la el.(i-am văzut pe băieți cum s-au înroșit la față)
Bianca: De ce v-ați certat?
Ana: Aveam în camera o poza cu mine între Armando și Franco,când stăteam în pat, și el a crezut altceva.
Bianca:Prost.
Ana: Mda...
Bianca: Și când te-a cerut în căsătorie.
Ana: Acum 2 săptămâni.
Bianca: Nu crezi ca este prea repede?
Ana: Poate ca este, dar am avut parte doar de bărbați care si-au bătut joc de mine, dacă nu o sa mai găsesc pe nimeni care sa se comporte ok cu mine?
Bianca: De ce gândești asa?
Ana: Ăsta este adevărul.
Bianca: Dacă tu crezi ca e bine.
Franco: Ana, vreau sa vorbim.
Ana: Franco, nu avem ce sa vorbim.
Franco: Trebuie sa ma asculți.
Ana: Nu vreau.
Franco: De ce ?
Ana: Mi-ai făcut prea mult rău, iar acum am lucruri mai importante de făcut.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomanceÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...