50.Sărutul.

109 4 0
                                    

După ce a plecat Cobra,am mai stat puțin de vorba și am plecat fiecare în camere lui. Doar ca eu, m-am oprit la ușa camerei lu Franco, și am întrat la el.
Franco: V-am zis ca vreau sa fiu singur.
Ana: De ce?
Franco: Nu pot sa cred, ca am făcut asa ceva.
Ana: Ai vrut doar sa ma aperi. Ai făcut ce trebuia.
Franco: Mi-e rușine de tine. Nu mai sunt bărbat în fața ta acum. Am lovit o femeie.
Ana: Greșit. Ești cel mai bărbat dintre toți. Ti-ai lovit sora, ca să nu mă mai jignească pe mine.
Franco: Nu pot sa ma uit în ochii tăi.
Ana; Te rog, uită-te.
Franco; Nu pot.
Ana: Încearcă.
Și în momentul în care s-a întors la mine, l-am sărutat.
Franco: De ce ai făcut asta ?
Ana: Asa am simțit. Franco, ascultă-mă.
Franco: Ce?
Ana: De-aia te-am întrebat azi, dacă poți sa omori pe cineva pentru mine.
Franco; Pot sa omor pentru tine, dar nu știam dacă pot sa omor și familia.
Ana: Familia noastră, este în casa asta, nu altundeva.  Ceilalți ne sunt familie, doar în acte, atat.
Franco: Noi nu gândim asa.
Ana: Trebuie sa știi un lucru.
Franco: Ce?
Ana: Orice om se apropie de mine, este un om distrus.
Franco: De ce zici asta ?
Ana: Asa e. Uită-te la Marius și Endre, sunt oameni distruși. Eu i-am făcut să-și omoare familia. Franco, eu sunt de vina pentru toate.
Franco:Nu e adevărat
Ana: Ba da. Acum hai sa dormim.
Franco: Dar dimineața, reluam discuția asta.
Ana: Bine.
Ana povestește:
Am așteptat sa adoarmă Franco, și am plecat. Am luat o mașină și m-am dus. Nu pot sa-l vad cum se distruge singur. Avea crime făcute pana sa ma cunoască pe mine, dar a dat în Maria, din cauza mea si de aici începe distrugerea. Exact asta au facut și Marius cu Endre, pana si-au omorât familia, pentru mine. Trebuie sa plec, departe. M-am oprit la un hotel,m-am cazat și am adormit imediat,cum m-am așezat în pat.
Dimineața
Franco povestește:
M-am trezit și am văzut ca Ana, nu e lângă mine, asa ca am coborât în living unde erau Bia, Marius, Armando și Endre
Franco: Neața.
B/M/A/E: Neața.
Franco:Unde e Ana?
Endre: Am fost la ea în camera și am bănuit ca a dormit cu tine,ca nu era acolo.
Franco:Pai cand am adormit era acolo. Acum nu.
Bia: Are telefonul închis.
Endre: A plecat
Marius: Franco, ti-a zis ceva aseară?
Franco: Ca orice om se apropie de ea, este distrus. Ca din cauza ei tu cu Endre, v-ați omorât familia și din cauza ei a-ți ajuns asa.
Endre: Nu e adevărat. Știe bine povestea.
Marius:Am primit mesaj de la ea.
Franco: Citește.
    C. Prin Mesaje.
Ana: Marius, știi bine ca te iubesc enorm de mult și ca ești ca fratele meu, de-aia mi-am pus toată încrederea în tine și îți predau ție și comanda mea. Am încredere ca o sa faci ce este bine și o sa ajungi mai sus. Tu cu Franco, o sa faceți totul perfect și aștept sa aud ca a-ți preluat toată Europa. Ma bucur ca ne-am cunoscut și ca m-am putut încrede în tine. Știi bine, ca tu ai fost mână mea dreapta. Îmi pare rău că nu am mai putut sta lângă voi, dar nu vreau sa va distrug definitiv. Exact ca Franco, a-ți început și voi și după v-ati omorât familia. Va iubesc enorm de mult pe toți, și ma bucur ca am putut sa stau lângă voi. Îmi pare rău, pentru tot. Din cauza mea, a-ți ajuns criminali. Aveți grija de voi și sa știți ca mereu o sa rămâneți în inima mea. Sa-i spui lu Franco, ca îl iubesc enorm de mult și îmi pare rău că nu am stat lângă voi sa-mi clădesc o relație cu el, dar l-am văzut cum se distruge și nu merita. Dacă v-am distrus pe voi și pe Cobra, nu trebuie și pe el. Pe lângă asta și Bia,cu Armando, au început sa se distrugă, de când am apărut eu. Este mai bine să rămâneți, fără mine. Tu cu Endre,o sa fiți mai fericiți și știi bine, de ce, iar Franco,o sa-si găsească o femeie mult mai buna,ca mine. O femeie care o sa-l facă fericit. Drumul meu s-a încheiat aici. Vreau sa va vad fericiti. O sa va veghez din umbra. Va iubesc.
   C. Prin Mesaje încheiată.
Marius: Nu răspunde la telefon.
Franco: Ce vrea sa facă?
Endre:Sa plece.
Marius: Asta nu o sa se întâmple. Acum sun gașca. Nu iese din Sicilia.
Franco: Foarte bine.
Armando: De ce zice ca ea l-a distrus pe Cobra?
Bia: Și ca o sa fiți mai fericiți fără ea?
Marius: Cobra, a început sa ne bata după ce a apărut ea, nu ii mai facea față. Nu se înțelegea nimeni cu ea. Zice ca o sa fim mai fericiți, pentru ca nu o sa mai trebuiască sa avem grija de ea.
Endre:L-am sunat pe Cobra, Deja e căutată.
Bia: De ce vrea sa plece? Suntem o familie. Nu contează ca este vulcanica. Toți avem câte un defect.
Marius: Cred ca este depășită de situație. Oricum Franco, ea te iubește și nu vrea sa fii criticat ca ești împreună cu ea, care este sora ta.
Franco: Pe mine nu ma interesează ce zice lumea și pe lângă asta, este sora mea vitregă. Și doar voi a-ți știi ca suntem împreună.
Marius: Eu nu am dat în ea,  dar cred ca de data asta o sa fie prima oara când o bat. Nu e prima oara când face asa ceva.
Endre: Sa vezi ce nervos e Cobra.
Bia: Eu sunt suparata. Ma suna un număr privat.
Endre: Răspunde și da pe difuzor
   C.T
Bia: Alo.
Ana:Sunt Ana.
Bia: Ana, de ce ma suni cu număr privat ?
Ana: Sa nu ma localizați.
Marius: Hai acasă.
Ana: Nu vreau sa va distrug.
Franco: Acum m-ai distrus. Ai plecat. Ana, m-ai nenorocit pe viata. Te vreau în viata mea. Nu contează ce fac pentru tine, o sa te găsesc.
Ana: Înțelegeți și voi. Va este mai bine fără mine.
Endre: Ești proasta. Dacă ne era mai bine fără tine,plecam de mult timp sau nu te cautam după ce m-am dat mort.
Franco: Ana, te iubesc. Hai acasă.
Ana:(am început sa plang) Nu pot.
Marius:Din Sicilia, nu poți sa ieși. La toate aeroporturile sunt oameni. Toți te cauta.
Ana: De-aia am și sunat. Sa le spui sa se retragă.
Marius: Nu fac asta.
Franco: Hai acasă
Ana: Ok. Știi ca tot o sa plec din țară nu?
Marius: Ana, nu face vreo prostie. Te rog mult.
Ana: Lasă-mă sa ies din țară.
Marius: Nu
Ana: Dacă pun mana pe tine.
Marius: Vezi sa nu pun eu mana pe tine. Ana, te bat de te stric.
Ana: De ce? Nu înțelegi ca vă este mai bine fără mine ?
Marius:Ca nu e asa. Știi ce o sa se întâmple când te găsim?
Ana; Nu ma găsiți.
Endre: Te găsim. De data asta este prea târziu sa te ascunzi. Am apucat sa închidem aeroporturile și tot. Nu poți sa ieși
Marius: Te leg. Sa vezi.
   C.T.Î
Bia: A închis.
Marius; O găsim. De data asta , este târziu pentru ea.
Endre: O sa iasă scandal.
Marius: Știu.
Bia: De ce ?
Marius: Sa te ferești Bia, esti femeie și nu o sa se uite pe cine bate. O sa ne bata pe toți.
Franco: Crezi asta ?
Marius: Sunt sigur.
Endre: Și eu.
Armando: De ce?
Marius: Pentru ca nu ii place sa nu-i iasă ce vrea sa facă. Sa va așteptați la orice.
Endre: Acum o sa-i vedeți adevărata față. Când o găsim.
Franco: Sper sa o găsim repede
Marius: O găsim.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum