A doua zi dimineața m-am trezit și m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți și un maieu.
Am coborât jos și m-am așezat la masă.
Ana: Maricica.
Maricica: Da.
Ana: Îmi faci te rog o cafea mare și tare ?
Maricica: Imediat, Ana.
Ana: Mersi.
Mi-am aprins o țigară și am așteptat sa se trezească lumea. Azi vreau sa merg la tatuaj. Vreau sa se vadă ca nu sunt slaba. O sa-mi tatuez pe față, trei lacrimi. În lumea mafiei se știe, ca cine are asa ceva pe față a trecut prin multe și a omorât. Fiecare picătura inseamna o crimă.
Bia: Neața.
Ana: Neața. Ce faci ?
Bia: Bine, vreau sa beau o cafea tu?
Ana: Vreau sa vii cu mine.
Bia: Unde?
Ana: La tatuaj.
Bia: Perfect. Vreau sa ne facem ceva împreună.
Ana: Bună idee, plus ce o sa-mi fac sa ma reprezinte.
Bia: Ce?
Ana: 3 lacrimi pe față.
Bia: Ești sigura? Știi ce înseamnă asta ?
Ana: Da, vreau sa se vadă ce sunt.
Bia; Perfect, hai sa mergem pana nu se trezește lumea.
Ana: Bine.
Am plecat spre salon. Am ajuns în jumătate de ora. Eu am fost prima.
Mi-am făcut lacrimile și după pe clavicula mi-am făcut o inima cu litera B, iar ea o inima cu litera A.
Bia: Arata genial
Ana: Știu.
Bia: Sunt curioasa de reacțiile lor.
Ana: Sa vezi scandal acasă.
Franco povestește:
M-am trezit și m-am dus in living. După ce au venit toți, i-am întrebat de fete și au zis ca nu erau în camere.
Franco: Maricica
Maricica; Da
Franco: Știi ceva de fete?
Maricica: S-au trezit,si-au băut cafelele și au plecat, dar nu știu unde.
Armando: Am impresia ca o sa facă o prostie.
Franco: Ceva bun oricum nu știu sa facă.
Endre: Trebuie sa va învățați. Ana, nu este ceea ce pare.
Franco:Endre,Ana,mi-a spus ce este între voi și tu o cunoști bine. Eu nu știu cum sa reacționez la ce am aflat.
Cobra: Sa nu te atingi de ea.
Endre: Cobra,taci. Franco, daca simți la fel acționează. Dar întâi așteaptă sa vina, ca sigur a făcut o prostie.
Franco: Vine .
Ana povestește:
Ne-am suit în mașină și am plecat spre casa. Am parcat și ne-am dat jos din mașină.
Bia: Ești pregatita sa urle?
Ana: Hai.
Am întrat în living.
Ana: Bună lume.
Franco:Cât de proasta poți sa fii ?
Armando: De ce v-ați tatuat ?
Bianca:Ca asa am vrut.
Endre: De ce aveți amândouă lacrimi tatuate pe față? De ce a-ți vrut asa ceva ?
Ana: Sa se vadă ca îmi asum și ca nu sunt slaba. Am 3 crime făcute.
Franco: Bia, nu are nici una.
Armando: Exact.
Ana: Ba,are.
Franco: Ba nu.
Bia: Ba da
Armando: Cum adică?
Bia : Am
Franco: Cine?
Bia: Andreea, fosta iubita a lui Armando,care îl cauta și el s-a culcat cu ea. Crezi ca nu știu?
Armando: Bianca
Ana:Nu ca Bianca, pana la urma facem ce vrem și pe lângă asta ne-am tatuat si ceva la fel
Franco: Ala e drăguț, dar lacrimile ?
Ana: Și astea sunt.( m-am apropiat de el,i-am arătat și m-am așezat la el in brate pe scaun)
Franco: Nu trebuia sa faceți asa ceva. Nu sunt pentru voi.
Bianca: De ce ? Aratam exact ceea ce suntem.
Endre: Ana ca Ana,ca ea oricum e nebuna și ea nu o sa muncească în viata ei ceva, mai bine moare. Dar tu? Când mergi sa te vezi cu oamenii de afaceri ce faci ? Pana la urma ești contabila.
Bia: Se acoperă cu fond de ten de calitate.
Armando: Nu mai zic nimic.
Ana:Oricum nu puteți sa ziceți nimic. Si voi sunteți tatuați.
Endre: Și ție nu-ți ajungea un tatuaj?
Franco: Ai tatuaj?
Armando: Ce tatuaj ?
Bianca: Endre, nu puteai sa taci ?
Endre: Trebuie sa ma puneți la curent cu ce știu băieții și ce nu știu.
Cobra: Ce tatuaj?
Ana: Am un tatuaj. Mare lucru.
Franco: Ce tatuaj?
Ana: Am un tatuaj sub sân cu *stay strong* și un pistol.
Franco: Când l-ai făcut?
Ana: La 16 ani.
Cobra: Eu de ce nu știu de el?
Ana: Pentru ca tu nu acceptai nimic. De-aia.
Cobra: Ok. Acum du-te din brațele lui Franco.
Ana: Nu vreau.
Cobra: Poftim ? De când ma sfidezi pe mine?
Ana: De azi.
Cobra: Acum am treaba, dar asta nu rămâne asa. Discutam când ma întorc.
Ana: Nu avem ce discuta.
S-a ridicat de la masă și a plecat spre masina.
Endre:Asta a fost cea mai tare faza.
Armando: De ce ?
Endre: Este prima oara când îl înfrunta.
Franco: Vă e frica de el?
Ana: Nu.
Franco: Iubirea mea ma minți?
Toți au rămas șocați.
Ana: Cum mi-ai zis?
Franco: Iubirea mea, n-am voie?
Ana: Ba da.
Franco: Atunci răspunde. Va e frica de el?
Endre: Nu e vorba de frică.
Amando: Atunci ?
Endre: Din cauza lui,noi suntem ceea ce suntem azi, din cauza lui avem relațiile astea.
Ana:El ne-a format.
Armando: Pai și? Gândește-te logic. Ai ademenit un om ca sa-l omoare, puteai sa pățești orice. Ai vândut droguri pentru el, ti-ai riscat viata pentru el și ai suferit după el când s-a dat mort.
Endre: Ceva nu înțeleg.
Ana: Ce?( si am simțit o mână de a lui Franco,pe fundul meu și cum m-am pupat pe cap)
Endre: Eu când m-am prefăcut mort, toți știau ca tu ești slăbiciunea mea. Am auzit ca ei te cauta sa te omoare din cauza mea, tu nu stateai locului deloc și te băgai mereu în probleme, asa ca m-am prefăcut mort și ei te-au lăsat în pace.
Marius: Asa și?
Ana: Te-ai trezit ? Cum ești ?
Marius: Încerc sa procesez tot ce s-a întâmplat
Ana: O sa fie bine.
Marius: Știu, ca vă am pe voi. Acum Endre, continua.
Endre: Cine era slăbiciunea lui Cobra?
Ana: Eu.
Marius: Ana.
Endre: Și eu am crezut asta, dar nu era asa.
Ana: Adică?
Endre: Slăbiciunea lui era Alex.
Marius: Ești sigur ? De unde știi?
Endre: Într-o dimineaț, după incidentul cu Ana și Alex, de ziua ei, am coborât în living și fără sa vreau am auzit ca, Cobra,vorbea cu cineva și am auzit cum i-a zis ca Alex,a fost și este slăbiciunea lui orice s-ar întâmpla. Inițial am crezut ca mi s-a părut și ca a zis Ana, dar acum am pus toate lucrurile cap la cap.
Marius: Alex? Dintre toți?
Ana: După ce mi-a făcut și l-a furat de 5000 de euro, el este slăbiciunea lui? Noi nu am pus mana pe un ban de al lui. Contul din Elveția este plin, nu lipsește nici măcar un euro de când s-a dat mort.
Endre: Știu. Mi-am dat seama când am vrut sa virez niște bani sa ai și l-am văzut plin.
Armando: Atunci ce se întâmplă?
Endre: Cred ca s-a dat mort ca să-l Găsească pe Alex, și sa fie de partea lui.
Ana: Dacă este asa știți ce urmează,nu ?
Marius:Normal.
Franco: Ce iubirea mea ?
Marius: Iubirea mea ? Asta e tare.
Ana:Toți capii de clan vor fii anunțați și se va lua o decizie împreună ce facem cu el,pentru ca asta este trădare și la noi asa se face.
Amrnado: Ok
Bianca: Vreau sa va Știu povestea. Adica , eu am văzut oameni care țin unii la alții, dar la voi este ceva în privire ce se vede ca sunteți gata sa faceți o crimă pentru celalalt. Ana, Marius și Endre. Ce ascundeți?
Marius:Ne-am format asa din cauza lu Cobra. Eu am fost mai liniștit, dar ei doi intrau mereu în probleme. Eu încercăm să-i ascund sa nu afle Cobra,dar nu se putea. Afla.
Ana:Eu am fost cea mai rea. Nu ii spuneam în fața,dar făceam doar de capul meu.
Endre:Eu mereu eram cu ea sa nu pățească ceva și o incasam și eu.
Franco: Voi chiar a-ți avut grija de Ana.
Marius:Normal.
Endre:Era singura fata în casa aia, printre 30 de bărbați și era cea mai rea persoana pe care am cunoscut-o vreodată.
Ana: Mai știi prima noastră conversație?( am început sa râd)
Endre: Nu am cum sa uit asa ceva.
Armando: Ce s-a întâmplat când v-ați cunoscut?
Endre: Când a întrat prima oara în curtea aia, eu eram afara vorbeam la telefon și fumam o țigară. Am văzut ca a venit o mașină și din ea a coborât o fata blonda intr-o pereche de colanți și o bluza cu buricul gol. Un machiaj strident și și-a aprins țigara cum a coborât din mașină.
Ana; Pe vremea aia eram blonda.
Franco: Vreau poze.
Endre: O sa va arat. Am închis telefonul când a venit spre mine. Inițial ma gândeam ca a venit sa ne satisfacă. Ca mereu veneau femei, aici am greșit eu.
Mi-a zis un servus sictirit și m-a întrebat unde e Cobra, eu i-am zis bună și după i-am zis * mai bine ai avea treaba cu mine, sunt mai bun ca el* și ghiciți ce, pumn în gura ce mi-am luat.
Ana: După l-am văzut cât de urat se uita la mine și i-am zis dacă acum îmi zice unde e și m-a condus în living.
Bianca: Nu ești normala.😂
Ana: Pai ce naiba.(si am simțit cum Franco m-a tras mai aprope de el și i-am simțit bărbăția trezita, m-am uitat la el și el mi-a zâmbit)
Marius: Dar Ana, cum mine mai știi cum a fost prima conversație?
Ana: Cum sa uit când mi-ai furat primul sărut. Ma gândeam ca prima oara când o sa sărut pe cineva o sa fie omul pe care îl plac, dar nu, tu ai avut ocazia asta.
Franco: Adică?
Marius: Pai în prima zi când a venit, după incidentul cu Endre, Ana,a ieșit în curte sa vadă ce este pe acolo și în spatele casei erau 2 oameni de la pază, care, când au văzut-o au crezut ca e noua jucărie care s-a rătăcit și s-au dus la ea, ea i-a înjurat și ei au ridicat mana la ea, eu când am văzut,m-am dus repede,am sărutat-o și le-am spus ca e iubita mea, iar ei si-au cerut scuze (am spus râzând)
Ana: Doar eu am norocul ăsta.
Bianca; Dar prima noapte de dragoste cum a fost Ana?( am început sa râd)
Ana: Aoleu
Armando: Ce?
Ana: Beam linistita și am căzut intr-o p***.
Toți au început sa râdă.
Armando: Cum naiba ?
Ana: 15 ani .
Franco: 15 ani? Cum ?
Ana: Asa bine. Bia, dar la tine cum a fost ? Dacă ne zici tu, va povestesc și eu.
Bia: Bine. Nu vreau sa fac asta.
Ana: Haide,zi
Bia: Ok
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomantizmÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...