Ana povestește:
M-am bucurat ca a acceptat sa doarmă cu mine. Mereu mi-am dorit sa am un frate mai mare cu care sa dorm și sa ne uitam la filme împreună.
Franco povestește:
M-am dus la mine in camera sa-mi aduc niște schimburi, iar după m-am întors la ea. Era atât de frumoasă, nu-mi venea sa cred. Am văzut femei frumoase, dar ca ea niciodată. Dacă nu era sora mea, o făceam iubita mea.
Franco: Prințesa, ma duc sa fac un duș.
Ana: Vin sa te spionez.( si am inceput sa râd)
Franco: Haide( si a ras și el)
Franco povestește:
Am făcut un duș scurt de 15 minute, deoarece nu voiam sa stea după mine. A fost drăguț din partea ei sa ma lase pe mine primul la duș.
Am ieșit din duș, m-am spălat pe dinți și mi-am luat pe mine o pereche de boxeri și o pereche de pantaloni scurți de trening, gri.
Am ieșit la bustul gol și când m-a auzit Ana, s-a întors repede cu fața la mine.
Ana: Mrr, arăți bine! Mereu mi-au plăcut pătrățelele la bărbați.
Franco povestește:
Nu mi-a venit sa cred ce a zis,dar trebuia sa-i răspund.
Franco: Am lucrat mult, ca să arat așa.
Ana: Poate o sa ma apuc și eu, dar nu-mi permite timpul.
Franco: Dar ce ai de făcut?
Ana: Am de mancat multe dulciuri și mult Mc(am spus râzând)
Franco: Lasă că te pun eu la dieta.
Ana: Înseamnă că arat rău, asa-i?
Franco: Nu, nu am zis asta. Tu ai zis ca vrei pătrățelele, asa ca eu sunt cel mai bun antrenor.
Ana: O sa ma mai gândesc, deocamdată nu vreau sa fac sală. Nu am răbdare și vreau întâi sa ma obișnuiesc aici, poate după ceva timp, o sa ma apuc.
Franco: Bine, prințesa.
Ana: Ma duc la duș.
Franco: Bine.
Ana povestește:
Nu-mi venea sa cred ce pătrățele are fratele meu, ah, a-și vrea sa nu ma gândesc la asa ceva, dar nu pot.
Am făcut un duș, m-am demachiat,m-am spălat pe dinți și m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți gri și o bustiera neagra. Parul l-am lăsat pe spate pentru a se usca, deoarece eram prea obosita pentru a-l usca. Am ieșit din baie, iar în mijlocul patului stătea Franco, întins, cu un zâmbet pe buze.
Franco: Ce pot sa zic, nici tu nu arăți rău deloc.
Ana: O sa arat și mai bine!( zic cu un zâmbet pe față)
Franco: Ce vrei sa zici?
Ana: Vreau sa merg sa-mi pun buze.
Franco: Tu ești normala?
Ana: Da, de ce ?
Franco:Ești frumoasa, asa cum ești,nu-ti trebuie nimic în plus, mai ales buze.
Ana: Putin acid nu strica.
Franco: Nici nu vreau sa aud.
Ana: Sunt majora și pot face ce vreau, știi asta nu?
Franco: Corect, dar mai discutam despre asta.
Ana: Bine, acum te rog sa te dai mai încolo, sa incap si eu.
Franco; Și dacă nu vreau ?
Ana: O sa fac asta. Și am sărit pe el.
Franco: Nu ești normala.
Ana: Știu, acum te dai?
Franco: Dacă te dai de pe mine, poate!
Ana:Atunci dormim așa.( si m-am întins peste el)
Franco: Nu cred ca este o idee prea buna.
Ana: De ce? Ti-e frica ca fac asta ?( si am inceput sa ma mișc peste el)
Franco: Nu mai face asta,te rog.
Ana: De ce ? ( si încep sa ma mișc iar)
Franco: Vrei sa vezi de ce ?
Ana: Da
Franco: De-asta ( si în momentul următor am prins-o de fese și am strâns-o)
Ana povestește:Și fără sa-mi dau seama am scos un geamăt.
Ana: Ahh...
Franco:Dacă ai gemut înseamnă că ti-a plăcut, prințesa.
Ana: Hai sa nu deschidem subiectul asta. ( m-am dat jos de pe el si m-am întins lângă el)
Franco povestește:
Am văzut-o cum s-a dat jos și s-a așezat lângă mine. Am început sa ma joc cu parul ei și i-am spus:
Franco: De ce nu vrei sa deschidem subiectul ăsta? Ti-e frica de ceva ?
Ana: Mie nu mi-e frica de nimic, dar pur și simplu nu vreau.
Franco: Haide, zi doar dacă ti-a plăcut sau nu.
Ana: Nu-ti zic nimic.(bineînțeles ca mi-a plăcut, dar nu am vrut sa știe)
Franco: Nu am șanse sa te conving sa-mi zici, asa-i?
Ana: Nu ai șanse deloc.
Franco: Bine!
Ana: Ma iei te rog în brate ? Ca vreau sa dorm.
Franco:Normal, prințesa.
Franco povestește:
Am luat-o în brate și am privit-o pana a adormit. Este atât de frumoasă, cu toate ca are un caracter rău și puternic, este un îngeraș când doarme.
Pana la urma am întrat și eu în lumea viselor,cu gândul la micuța asta.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomanceÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...