32.Dimineata

135 6 0
                                    

Ana povestește:
M-am trezit cu o durere de cap și mi-am făcut repede un calciu și am luat o pastila. Norocul meu este ca am frigider în birou și mereu am mâncare în el. Am mâncat și mi-am făcut o cafea.
Am stat și m-am gândit ce sa fac, asa ca m-am dus sa fac un duș. Norocul meu este ca biroul meu, zici ca este un apartament. Am baie proprie, frigider, mini bar, canapea și televizor. Plus un dulap in baie,plin cu haine. În timp ce făceam baie ii Auzeam pe toți cum urla la mine la ușă.
Ana: Am făcut baie, ce vreți de la viata mea?
Marius: Ana, dacă nu ieși sa mor eu, ca te bat când te prind.
Ana: Ce dulce ai fost.
Marius: Îl sun pe Andrew, dacă nu ieși.
Ana: Nu ai sa faci asa ceva.
Marius: Ba da.
Franco: Dar care e problema dacă îl suna?
Bianca: Se vor certa rău.
Franco:Și de când ii pasa Anei?
Bianca: Nu stii ce este între ei, deci nu ai cum sa înțelegi.
Franco:Vreau sa știu.
Marius:E bine sa vrei. Ana, sa știi ca e pe drum deja.
Ana:Te omor.
Marius: Ajunge în 2 minute, eu zic sa deschizi ușa.
Ana: Nu vreau.
Andrew povestește:
După ce am vorbit cu Marius,mi-am dat seama ca ceva s-a întâmplat. Nu mi-a zis prea multe, doar ca Ana ,s-a închis în birou ieri și nu iese,pe lângă asta s-a și drogat ieri. Asa ca n-am stat pe gânduri și am plecat spre ei. Când am urcat la etaj, unde era biroul, toți erau în fata ușii.
Andrew: Ana, sa moara mama de nu te bat, de nu mai rămâne nimic din tine, nici pentru analize.
Ana: Ah, credeam ca nu vi.
Andrew: Ești nebuna ? Ce dracu ai pățit iar?
Ana: Pai nenorocitul ala de Franco,face afaceri cu Șerpii și ghici ce, era cu ei când au venit sa ma omoare și m-au împușcat.
Andrew: Franco, te omor.( si m-am dus direct la el, dar Armando și Marius ne-au despărțit)
Franco:Înțelege ca nu știam ca e vorba de tine.
Ana: Serios ? Nu pot sa te cred. Hai sa-ti aduc aminte iar. În prima seara la tine în casa ai vrut sa ma violezi, după voiai raportul cu tot ce fac, m-ai jignit de multe ori, m-ai făcut curva și ce m-a durut cel mai tare a fost când ai zis ca ma vrei pentru o noapte. Cum sa cred ca nu ma vrei moarta?
Andrew: Frumos Franco, foarte frumos. Era mai bine sa nu o las în casa ta.
Franco:Cine ești tu sa-i zici ei ce sa facă?
Andrew:Spre deosebire de tine, eu am o legătură cu ea. Stai sa vezi. Ana, hai afara,te rog.
Ana: Nu.
Andrew: Te rog.
Ana: Nu vreau.
Andrew: Fă-o pentru mine, te rog mult.
Ana: Bine.
Andrew:Vezi Franco.(si cand a deschis ușa am luat-o în brate)
Ana: Mi-a lipsit Andrew.
Andrew: Și tu mine prințesa.( si am sărutat-o pe frunte).
Bianca: Ești o proasta.
Ana:Și tu.
Bibi: Hai sa mergem acasă.
Ana: Care casa ?
Franco:A noaosta.
Ana: Nu, aia este casa ta și se pare ca nu e ok sa stau acolo.
Franco: Hai Ana, vreau sa îndrept lucrurile.
Ana: Nu.
Andrew: Ana, du-te și vezi ce se întâmplă dacă vrei. Poate el chiar încearcă sa se schimbe, dar dacă se întâmplă ceva dai un semn și ajung la tine în 2 minute. Oriunde ești.
Ana: Bine.( l-am pupat pe obraz și am plecat cu Bianca la mașină)

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum