62.Ea

93 3 0
                                    

Ana povestește:
M-am trezit dimineața și am văzut ca Franco, dormea. M-am ridicat încet din pat și am coborât în living, unde era Bianca, bea o cafea.
Ana: Neața sis.
Bia: Neața.
Ana: Cum ești?
Bia: Sunt bine.
Ana: Ma bucur.
Bia: Tu ești ok, sis?
Ana: Da.
Bia: Ce este cu tine ?
Ana: Tu știi adevărul, despre copilul meu. Știi ca nu am pierdut sarcina când m-a bătut Cobra, tu m-ai învățat cum sa mint când bag timbre.
Bia: Da.
Ana: Știi ca am născut.
Bia: Da.
Ana: Fata mea are acum 3 ani.
Bia: Știu lucrurile astea. Știu și ca o cheamă Aliss. Dar ce este cu asta ?
Ana: Ti-am spus unde e?
Bia: Da. Încă este pe numele tău, doar ca o cresc niște prieteni foarte buni de ai tai. Știu ca ea știe ca ești la munca în Italia, am văzut-o când vorbeai cu ea pe camera, și este un copil foarte frumos, care seamănă leit cu tine. Știu ca este in Franța. Știu tot. Sunt singura care știe.
Ana: Vreau sa vii cu mine.
Bia: Unde?
Ana: Vreau sa o aduc la mine. Vreau sa-mi cresc copilu.
Bia: Ana, este normal sa vrei asta, dar cum o scoți la capăt?
Ana: Nu ma interesează. Am făcut greșeli multe, acum e cazul sa le îndrept. Ea știe ca eu nu mai sunt împreună cu tatăl ei.
Bia: Când plecam spre Franța?
Ana: Acum. Mergem sa ne schimbam și le spunem la băieți ca avem putina treaba. Dacă întreabă ce treaba, le spunem ca mergem la cumpărături.
Bia: Hai sa ne pregătim.
Ana povestește:
Am plecat spre camere. Când am întrat în camera Franco, nu era, probabil este la baie. Am întrat în dressing și m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi rupti si un maieu. Când am ieșit Franco, iesea din baie.
Ana: Neața iubire.
Franco: Neața( am pupat-o)
Ana: O sa merg cu Bianca,la cumpărături și sa ne plimbam, vrem sa ieșim ca fetele.
Franco: Bine, iubirea mea. Ai grija.
Ana: Am. Pa iubire.
Franco: Pa.
M-a crezut. Problema o sa fie când ajung acasă cu Aliss.
Am coborât înapoi în living și am întrat în bucătărie.
Ana: Maricica, am o rugăminte la tine.
Maricica: Spune Iubita mea.
Ana: Am făcut o greșeală imensa și trebuie sa o îndrept.
Maricica: Asa, continua.
Ana: Am un copil.
Maricica: Cum adică? Ziceai ca ai pierdut sarcina.
Ana: Am mințit. Acum vreau sa o aduc aici. Te rog sa pregătești o camera pentru ea. O cheamă Aliss. Te rog sa nu afle nimeni.
Maricica: Nu trebuia sa ne minți, dar asta e acum. Bine ca vrei sa îndrepți lucrurile. O sa ii pregătesc camera și o sa merg sa-i cumpăr câte ceva, nu o sa afle nimeni nimic.
Ana: Mulțumesc.
Maricica: Nu ai pentru ce.
Am ieșit din bucătărie și în Living era Bianca,care mă aștepta. Ne-am suit în mașină și am plecat. Am lăsat-o pe Bianca, sa conducă ca să pot sa dau telefoane și sa organizez tot. Am vorbit cu Daniela, femeia care are grija de Aliss, si i-am spus ca vin după ea. A zis ca o sa-i spună ea ca merg după ea și o sa-i facă bagajele. Ea are 2 fetite și mi-a zis ca s-a învățat cu Aliss, acolo și ii pare rău că o să plece, dar se bucura ca o sa stea cu mama ei.
Bia: Ești bine?
Ana: Am emoții.
Bia: Erai un copil, credeai ca e bine ce faci. Cobra, te omora dacă afla și probabil și pe ea. O sa fie totul bine. Ti-a ascuns copilul ca să vă fie bine la amândouă. Ești o mama bună.
Ana: Mersi.
După un drum de 6 ore am ajuns în fata casei.
Ana: Am emoții mari.
Bia: Calmează-te, o sa fie totul bine.
Ana: Sper.
Am ciocănit la ușă.
Daniela: Bună(am luat-o în brate pe Ana, și după am făcut cunoștință cu Bianca ) întrați.
Am întrat și ne-am așezat pe canapea în living.
Daniela: Aliss, este la grădiniță. Am fost și eu și am vorbit la secretariat. Le-am spus despre ce este vorba și au trimis cererea de transfer în Sicilia, au acceptat-o și de săptămâna viitoare poate sa meargă acolo la grădiniță.
Ana: Mulțumesc enorm de mult.
Daniela: Mi-ai salvat viata mie și copilului cu care eram gravida. Îți sunt datoare.
Ana:Nu-mi esti.
Daniela: Ba da, de-aia am și acceptat sa-ti cresc copilul și încă accept.
Ana: Eu îți rămân datoare.
Daniela: Stai linistita.
Bianca: Cine o aduce de la grădiniță?
Daniela: Marian, soțul meu.
Bia:Bine.
Între timp, acasă:
Franco: Maricica.
Marius:Nu este acasă.
Armando: Dar unde e?
Endre: A zis ca merge la cumpărături.
Franco:Bine.
Endre:Ana, i-a zis ca azi are liber.
Franco: Și cum de a vrut? Ne rugam de ea de 1 an sa-si mai ia și ea liber și nu vrea.
Marius: Pe Ana, nu o poți refuza.
Armando:Asta știm.
Franco: Dar unde stau fetele astea atât?
Armando :Au zis ca vor o zi a fetelor, o sa chelutie mulți bani.
Marius: Sigur.
Acasă la Daniela:
Daniela: Uite ca vin.
Au întrat în living Aliss, cu Marian.
Aliss: Mamiiiiiiii
Ana: Fata mea.(am luat-o în brațe) mi-a fost dor de tine.
Aliss: Și mie de tine mami. Ea cine este ?
Ana: Ea este Bianca, cea mai buna prietena a ta. O poți considera mătușa.
Aliss: Bună Bianca.
Bianca: Bună.(am luat-o în brate)
Ana: Azi mergi cu mami acasă. Vrei?
Aliss: Da, dar sper sa mai vin în vizita la Daniela și Marian.
Ana: O sa vii. Acum hai sa băgăm bagajele în mașină.
După ce am băgat bagajele, ne-am luat rămas bun de la Daniela și Marian, și am plecat spre casa.
Aliss: Mami, dar noi unde o sa stam?
Ana: Noi avem o casa în Italia.
Aliss:Și o sa stam doar noi 2?
Ana: Nu iubirea lui mami. Cu noi în casa o sa stea și Bianca, Armando, iubitul ei, și alții. O sa fie diferit. Nu cum a fost cât ai stat la Daniela.
Aliss: Cum diferit mami?
Ana: Noi avem oameni care au grija de noi și ne protejează. Avem o bucătăreasa, care abia așteaptă sa te cunoască.
Aliss:Bine mami. Pot sa te întreb ceva?
Ana: Da, mami.
Aliss: Tu ai un iubit?
Eu ma uitam la Bianca,iar Bianca, la mine.
Ana: Da,mami.
Aliss: Și sta cu noi în casa?
Ana: Da, de ce?
Aliss: Sper sa-i placa de mine.
Ana: Stai linistita, o sa-i placa. Cu noi în casa sta și tati.
Aliss: Serios? O sa-l cunosc pe tati?
Ana: Da.
Bia: Aliss,poți sa ții un secret?
Aliss: Da, mereu mi-au plăcut secretele.
Bia: Sa nu spui nimănui unde ai stat pana acum da?
Aliss: De ce ?
Ana: Pentru ca este o chestie de fete, mami. Și este mai bine sa știe doar fetele.
Aliss: Bine, mami.
   C.T.
Ana: Alo.
Marius: Ana, unde ești?
Ana: Îți spun dacă ma asiguri ca nu este nimeni lângă tine.
Marius: Dacă vrei te sun cu camera, sa vezi ca sunt la mine in camera, singur.
Ana: Imediat intram în Italia.
Marius: Dar unde a-ți fost?
Ana: Suntem în Franța.
Marius: Ce naiba căutați acolo?
Ana: Am venit sa-mi aduc copilul acasă.
Marius: Ana, te rog, spune-mi ca glumești.
Ana: Nu, fra.
Marius: Adică copilul tău și a lu Endre, trăiește?
Ana:Da.
Marius: Ma bucur sa aud asta, dar cum naiba o scoți la capăt? Ne-ai mințit. Adică Franco și Endre, o sa iasă scandal.
Ana: Știu. Au întrebat de noi?
Marius:Da, dar i-am asigurat ca stați mult la cumpărături.
Ana:Mersi. Sa o ajuți pe Maricica, sa pregătească camera.
Marius: Deci asta făcea. Am vrut sa o ajut cu niște pungi când urca intr-o camera și nu m-a lăsat. O sa-i spun ca mi-ai zis.
Ana: Mersi. Ne vedem acasă.
Marius: Aveți grija.
   C.T.Î
Bia: Ce a zis?
Ana: Ca se bucura și ca nu știe cum o scot la capăt.
Aliss: Ce sa scoți la capăt,mami?
Ana: Camera ta, mami.
Aliss: Bine; mami .
Ana povestește:
Mai avem jumate de ora pana acasă. Aliss,a adormit. Pe drum am oprit la un Mall și i-am cumpărat ce haine și jucării a vrut,iar Bianca, i-a cumpărat o brățară de aur. A zis ca vrea să aibe ceva și de la ea.
Bia: Imediat ajungem, esti pregatita?
Ana: Am emoții,o sa iasă un scandal monstru.
Bia: Știu, dar nu avem ce face. Oricum o sa fiu lângă tine. În seara asta presupun ca dormi cu Aliss, nu?
Ana: Da.
Bia:Pot te rog, sa dorm cu voi?
Ana: Normal.
Bia:Mereu mi-am dorit o sora și o nepoata.
Ana: Acum le ai pe ambele.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum