21.Șocul

137 5 0
                                    

      Franco povestește:
Pur și simplu, am văzut ca Ana, stia tot de mine și Antonia. Am văzut cum a dat foc la lucrurile alea și cum m-a pupat după. A fost ceva foarte scurt, nici n-am avut timp sa reacționez.  După a zis ca merge la culcare.
   Franco: Haideti sa bem ceva, ca nu știu ce sa mai zic.
   Armando: Hai
   Bianca: Franco esti ok?( l-am întrebat în timp ce ma așezăm la masa)
   Franco: Da, dar încă meditez la ceea ce s-a întâmplat.
   Bianca: Stai liniștit ca și noi am rămas șocați.
   Armando: Dar de unde știe Ana, despre Antonia?
   Bianca: Fata asta ne stia trecutul, din prima zi când a ajuns aici, stia tot( am mințit eu)
   Franco: Cum?
   Bianca:Chiar nu știu, cine știe ce prieteni are pe aici( am mințit iar)
    Ana povestește:
Stăteam în pat, ma uitam la un serial, când a ciocănit cineva.
   Ana:Intra
   Bianca: Ti-am adus un ceai, esti bine ? Azi ai avut doua scene.
   Ana: Mersi. Sunt bine, dar nu-mi vine sa cred cât tupeu a avut Antonia, sa vina aici.
   Bianca: Toți suntem șocați. Pot sa dorm cu tine ?
   Ana: Normal
Ne-am uita la filme pana la 12 noaptea; când am hotărât sa ne culcam.
       Antonia povestește:
Nu-mi vine sa cred, ca proasta aia m-a dat afara din casa. Cine se crede ea? O sa ma răzbun, nu rămâne nimic asa. Mai ales ca mi-a ars lucrurile.
        Franco povestește:
M-am dus la mine in camera;am făcut un duș și m-am băgat în pat. Nu-mi venea sa cred ce s-a întâmplat azi. Sunt șocat încă.
        Armando povestește:
Sunt mirat ca a avut Antonia, tupeu sa apară aici. Sper doar ca Franco sa fie bine. O sa merg din ora în ora la el, sa vad ca e bine și nu face vreo prostie.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum