Ana povestește:
După o baie de o ora, timp în care Franco, tot bătea la ușă sa vadă dacă sunt bine, am ieșit și mi-am luat un prosop pe mine. Am întrat în camera, iar Franco stătea pe telefon.
Franco: Scuze ca tot am bătut la ușă, dar credeam ca ai pățit ceva.
Ana: Stai liniștit, ma duc sa ma schimb și ma întorc.
Franco: Ok.
Am întrat în dressing,mi-am luat o pijama pufoasa și m-am întors în camera. M-am așezat pe pat lângă Franco.
Ana: Franco, Iartă-mă că sunt în starea asta, dar nu mai rezist.
Franco: Ana, calmează-te, o sa treacă toate.
Ana: Franco, sa știi ca nu m-a deranjat faptul ca ai făcut afaceri cu Șerpii, dar m-a deranjat ca erai acolo când m-au violat.
Franco: Ana, nu știam ca e vorba de tine.
Ana: Tu știi cât am sperat ca tu o sa ma salvezi ? Știi? Ma gândeam ca ma cauți și o sa ma găsești.
Franco: Dacă știam ca e vorba de tine, nu se ajungea la asa ceva și ii calcam în picioare.
Ana: Știu ca Bia,va povestit ce s-a întâmplat, doar ca nu a spus tot. M-au luat de pe strada, eram beata nu puteam sa fac nimic. Am reușit în mașină sa-l strâng pe unul de gat, doar ca nu am reușit sa-l omor, deoarece m-au prins ceilalți 2 și m-au bătut pana la sânge și am leșinat. Când m-am trezit eram intr-un beci , ma durea tot corpul și am început sa înjur foarte tare ca să ma audă cineva. După ce am urlat a venit un bărbat și mi-a zis ca dacă nu tac ma omora, am sărit la el și l-am omorât, dar când am încercat sa evadez m-au prins și unul m-a violat. Dar nu pot sa-ti pun în ce hal a fost. Nu aveam nici cea mai mica putere sa fac ceva. M-a legat de picioare cu un lanț și ma ținea de mâini. Nu pot sa-ti pun. În acel moment m-am simțit cel mai jegos om de pe lume. După o săptămână m-au găsit omenii mei din Franța și i-au omorât pe toți. Am suferit, am plâns, am avut coșmaruri. Noroc cu Bia,ca a venit. După a venit Marius si am trecut peste încet, încet, dar încă mai am traume. Încă visez momentul ăla și îmi este foarte greu. Problema e ca nu-mi vine sa cred ca Andrew, i-a pus sa facă asa ceva.( tot ce am spus, am spus plângând)
Franco: Ana, gata te rog.( am luat-o în brate) o sa fie bine. Pentru asta eu o sa-i omor. Îmi pare rău pentru tot și regret tot ce ai pățit.
Ana: Asta e, acum te rog, sa ma întrebi orice vrei, dar nu de ce s-a întâmplat cu Șerpii și eu îți răspund.
Franco: Ești sigura ca poți?
Ama: Da, orice vrei.
Franco:Mi s-a părut ca l-ai mințit pe Cobra, după fața lui Marius.
Ana: În legătură cu ce?
Franco: Andrew.
Ana: Oh,îl cunosc bine pe Papa și știam ca știe ceva, dar dacă ii ziceam doar ca suntem prieteni buni nu-mi zicea și rezolva el
Franco: Adică nu a fost nimic intre voi ?
Ana: Depinde la ce te referi.
Franco: Relația dintre voi, ca și Bia, ne-a zis ca a-ți fost împreună.
Ana: Între noi au fost doar niște săruturi și alea făcute la beție. Am fost împreună 2 zile,pana ne-am dat seama ca între noi este doar atracție nu altceva și ne-am despărțit. Toți cred ca noi am avut o relație cu beneficii și eu degeaba am spus ca nu e adevărat, ca nu ma credea nimeni, asa ca i-am aprobat. Le-am zis ca e adevărat. Am avut o relație cu beneficii.
Franco: Doar atât?
Ana: Da, niște săruturi la beție și mangaieri. Atât.
Franco: Eu te cred.
Ana: Mulțumesc. Altceva.
Franco: Cu Marius,nu am înțeles. Când te-ai întors se dădea drept viitorul tău soț, iar înainte sa pleci când vorbeai cu el pe camera ai zis ca e doar un prieten bun.
Ana: Asta a fost o strategie. După ce m-au salvat de la serpi și mi-am revenit din depresie am plecat cu Marius, în România. Cum am spus,am unit mafia și i-am adus aici. Spre surprinderea mea, Marius a fost la comanda ceea ce eu nu știam,pentru ca nu mi-a zis niciodată nimic. Când am ajuns, primul lucru pe care l-am făcut a fost sa merg la casa lui Cobra. Cand am ajuns toți erau acolo. Toți se pregăteau pentru un transport și s-au mirat când m-au văzut. Marius, când a auzit ca eu m-am întors sa-i unesc, imediat a renunțat la comanda, ca sa-mi reiau locul meu, doar ca eu nu am fost de acord. Am vrut sa fim amândoi șefi, ca pana la urma el chiar a fost lângă mine mereu. Am stat de vorba cu el și i-am propus sa se dea drept iubitul meu, după care am vorbit cu iubita lui si ea a fost de acord,știind ca între mine și el niciodată nu poate sa fie nimic, ca am ajunge să ne omoram și stia ca eu nu as face asa ceva. Sa-i fur iubitul. Am făcut asta ca să vad dacă tu chiar ții la mine cum zicea Bianca. După ce am aranjat plecarea,sa venim toți aici și am ajuns, eu m-am văzut săptămânal cu Bianca ,și îmi zicea ca bei și te droghezi din cauza mea. Asa ca am pus asta la cale, sa vad dacă chiar te interesează cu cine mă mărit, s-au te doare undeva și pot sa ma căsătoresc și cu ultimul boschetar.
Franco: Și ce ai văzut?
Ana: Ura în privirea ta, când ai auzit ca ma mărit.
Franco: Nu apuca ziua nuntii,îl omoram.
Ana: Știu.
Franco: Ce gândire ai, nu-mi vine sa cred.
Ana: Când l-am omorât pe Alex, v-am zis ca nici măcar nu știți ce gândire am și ce pot sa fac.
Franco: Asa e.
Ana: Hai altceva, măcar nu ma mai gândesc la ce s-a întâmplat.
Franco: Endre, chiar știe tot despre tine? Adică a zis ca el este puterea ta și te gândești mereu la el. I-ai zis lui asa ceva?
Ana: Eu nu i-am zis nimic. El știe toate lucrurile astea.
Franco: Cum știe?
Ana: Dacă tu nu te comportai asa cu mine, știai și tu lucrurile astea.
Franco: Ti-am zis ca-mi pare rau, dar Detaliază.
Ana: Endre, a fost prima mea iubire. El este mai mare ca mine cu 4 ani. Are 23 de ani. Îmi plăcea de el și lui de mine, doar ca Papa nu era de acord cu asa ceva și când a aflat era cu ochii pe noi mereu. Doar ca, iubirea asta a trecut repede fiind o iubire de copii. El a zis lucrurile astea,pentru ca știe ca este adevărat. Știe ce simt, fără sa-i zic eu. Ma înțeleg cu el din priviri, nu trebuie vorbe. El știe ca pentru familia mea sunt în stare de orice și el este familia mea. M-am înțeles cu el din prima. Și ne-am iubit și încă ne iubim enorm, ca frații. Și el știe ca el este puterea mea, exact ca și tine, voi îmi dați putere sa rezist.
Franco: Chiar este adevărat? Eu sunt puterea ta?
Ana: Da, tu cu Endre.
Franco:Și tu ești totul pentru mine. Dar a zis ca-ti știe fiecare semn, alunita și tot de pe corp.
Ana: Pai chiar știe.
Franco: Cum?
Ana: Pe lângă faptul ca noi acolo aveam piscina și mereu eram în costum de baie, de el nu am rușine.
Franco: Cum adică?
Ana: Dacă eu în momentul de fata ma duc sa fac dus, el întra fara sa ciocane sa vorbească cu mine, iar eu nu am nici cea mai mica problema.
Franco: Cum naiba ?
Ana: Asa simplu. Eu când vreau sa ma relaxez sau sa ma gândesc cum sa rezolv ceva,fac baie. El dacă este ceva urgent întra peste mine și se așează pe jos și discutam. El dacă face baie, la fel intru peste el. Adica asa am crescut. De multe ori m-a văzut dezbrăcată și eu pe el. La noi este ceva normal. Am fost odată foarte bolnava și nu eram în stare nici sa ma ridic din pat. Pe vremea când stăteam la Cobra, în casa. Eram răcită foarte rău și doctorul de la mafie avea grija de mine. El mi-a spus ca trebuie sa fac baie puțin mai rece ca mă ajută. Singura chestie era ca nu ma puteam mișca din pat. Asa ca Endre, s-a dus, mi-a pregătit cada, a venit în camera m-a luat cu forța din pat, m-a dezbrăcat și m-a băgat în vană. Inițial mi-a fost rușine, dar știam ca nu am ce sa fac. El m-a spălat, m-a îmbrăcat și după a dormit cu mine,iar de aici a plecat totul. Adica dacă îl aduci aici,eu nu am nici cea mai mica problema sa ma schimb de fata cu el.
Franco: Nu-mi place treaba asta.
Ana: Degeaba nu-ti place ție, dacă noi asa procedam. Adică dacă voiam sa facem ceva, puteam de multe ori,dar nu am vrut. Ne-am sărutat de câteva ori și gata. Bine, noi ne sărutăm și dacă unul dintre noi face ceva bine sau castiga ceva. Ăsta este semnul nostru.
Franco: Nu mai zic nimic,dar tot nu mi se pare normal
Ana: Asa suntem noi, vrei sa mai auzi ceva?
Franco: Pentru seara asta este destul. Vrei sa te odihnești?
Ana:Vreau sa mănânc.
Franco: Atunci, hai sa coborâm.
Am coborât în living unde erau toți la masă ,discutau și beau ceva. Cadavrul lui Andrew,nu mai era acolo și nici nu-ti dădeai seama ca acolo a fost o crimă.
Bia:Ești bine ?( si i-am sărit în brate)
Ana:Da, scuze pentru criza de plâns, dar nu mai puteam.
Endre: Stai linistita puterea mea, te înțelegem(si i-am dat un sărut pe obraz, iar ea m-a luat în brate)
Cobra: Cine ești tu?
Ana:Cum adică?
Cobra: Nu erai asa. Tu nu plângeai, tu nu făceai crize de genul asta. Erai puternica. Plângeai foarte rar și doar în fața lu Endre.
Ana: Normal ca m-am schimbat. În momentul în care Lorenzo, te-a împușcat, am simțit ca mi-a fugit lumea de sub picioare,după am aflat ca și Endre, e mort și m-a dărâmat rău de tot. Într-adevăr sunt mai sensibila, dar slaba nu sunt. Papa, omenii se schimba, nu știi cu cine stai la masă acum. Nu sunt acea persoana pe care ai lăsat-o acum 2 ani în urma.
Cobra: Cine ești? Plângi și nu-mi place asta.
Ana: Da,plâng uneori, dar sunt o persoana foarte puternica.
Cobra: Explica.
Ana: Am 3 crime făcute pana în momentul de față și mușamalizate foarte bine.
Endre: Ceee?(am început sa urlu)
Cobra: Cine?(mi-a picat fața când am auzit)
Ana: Unul din oamenii șerpilor.
Cobra: Cum ?
Ana: Când am vrut sa evadez, am sărit la el și l-am strâns de gat pana a murit.
Cobra:Asa, al doilea.
Ana: Alex.
Endre: Poftim?
Cobra: L-ai găsit și l-ai omorât?
Ana: Da. El a fost prima mea crima.
Endre: Ai putut sa-l omori ?
Ana: Da.
Endre: Cum ai avut tăria asta ?
Ana: Am suferit și am reușit sa o fac.
Endre: Ai avut sau ai mustrări de conștiință pentru vreo crima ?
Ana: Nu.
Cobra: Cum l-ai omorât?
Ana: Am întrat cu Franco, Armando și niște omenii la el in casa și l-am găsit la subsol, dormea. L-am trezit și i-am spus ca o sa fac ce i-am promis. L-am împușcat în burta,iar după am început sa râd și sa-l apăs pe rana sa-l doară. După în inima și i-am zis ca vreau sa sufere cum am suferit eu,iar după i-am tras un glonț în cap.
Cobra; Sadica mea,iar a treia crima ?
Ana: Mihnea.
Endre: Care Mihnea?
Ana: Criminalul Mihnea. Nu a-ți văzut știrile?
Cobra: Nu are cum. Tu l-ai împușcat de pe cealaltă clădire?
Ana: Da.
Cobra: Ești fenomenala.
Ana: Știu.
După ce am mai stat la discuții și am mâncat , ne-am dus fiecare în camera sa dormim. Maricica a pregătit 2 camere pentru Endre și Cobra.
După ce m-am băgat în pat,am auzit cum s-a deschis ușa si a intrat......
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomanceÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...