Marius povestește:
Ana este cea mai buna prietena a mea de la 10 ani, ne înțelegem perfect,am trecut prin multe împreună, dar nu-mi place ipostaza în care mă pune. Iubita mea, știe adevărul, știe ca joc teatru ca sunt împreună cu Ana, și nu se supăra, pentru ca ele doua se înțeleg extraordinar, doar ca eu, sigur o sa ajung sa ma cert cu Franco.
Este ora 10 dimineața și acum am întrat pe poarta casei lu Ana, am preferat sa dorm la iubita mea, noaptea trecută.
Am întrat în living, unde erau Armando, Franco și Bianca.
Marius:Neața!
F/B/A: Neața.
Franco:Dar unde ai dormit ?
Marius: Dar de ce contează?
Franco: Pentru ca ești viitorul soț al surorii mele și nu vreau sa o faci sa sufere.
Marius: Ana, știe unde am fost, asa ca nu e treaba ta.
Franco: Stai in casa mea.
Marius: Aha, asta e problema? Atunci o sa vorbesc cu Ana,sa ne mutam.
Ana: Unde ne mutam?
Marius: Pai Franco, zicea ca stau în casa lui si trebuie sa-i dau raportul.
Ana: Ok, atunci ne mutam.
Franco: Nu trebuie, sunteți bineveniți.
Ana: Aha.
Bianca: Ana, ce faci azi?
Ana: Trebuie sa ma întâlnesc cu cineva, de ce ?
Bianca: Cu cine?
Ana: Cu un vechi prieten.
Marius: Doar peste cadavrul meu o sa mergi singura.
Ana: Ba da, merg singura.
Marius: Ba nu.
Ana: Ești handicapat? Ai nevasta care așteaptă un copil și vrei sa-ti riști viata pentru mine?( am țipat la el, fără sa-mi dau seama ce spun)
Marius: Ești proasta, Ana. Ai gândit ce ai spus?
Ana: Sa-mi bag p****
Franco: Cum adică ai nevasta și copil ?
Armando:Vreau adevărul.
Marius: Fetelor, voi a-ți vrut asa ceva, voi le explicați, este treaba voastră. Tocmai ce ai zis ca am nevasta și copil, asa ca nu mai este treaba mea de aici,plec la ei. Va pup. Ana; Te iubesc, ai grija.
Ana: Marius,te omor dacă pleci.
Marius: Prea târziu.( m-am ridicat si am plecat)
Franco: Deci, ce se întâmplă?
Ana: Dar ce te interesează pe tine ?
Franco: Te-ai întors după 3 luni, cu unul care este iubitul tău și defapt nu este. Vreau adevărul.
Ana:Nu o sa-l auzi niciodată. Nu e treaba ta.
Ana povestește:
M-am ridicat de la masă și am plecat. M-am suit în mașină și știam ca trebuie sa ma întâlnesc cu Lorenzo. Partea proasta este ca la poarta sunt toți oamenii din mafia mea. Se pare ca Marius,a dat ordin sa nu plec singura.
M-am îndreptat spre fostul aeroport cu toți oamenii după mine.
Lorenzo: Ai venit!
Ana: Normal. Acum spune, de ce nu ar trebui sa te omor acum?
Lorenzo: Pentru ca știu ceva, ce o sa te intereseze.
Ana: Ce?
Lorenzo: Ceva de fratele tău.
Ana: Spune și ma gândesc dacă te omor sau nu.
Lorenzo: Știu ca eu am greșit mult și mi-am dat seama ca am tinut cu tabăra greșită, dar a fost prea târziu.
Ana: Spune ce ai de zis.
Lorenzo: Chiar dacă o sa ma omori, ceea ce sigur o sa faci, trebuie sa afli asta.
Ana: Spune odată!
Lorenzo: Fratele tău, Franco, face afaceri cu Șerpii și când ei te-au cautat sa te omoare, pana sa ajungă la tine, jumate din ei i-am omorât eu, Franco, era cu ei.
Ana: De unde sa știu ca nu ma minți?
Lorenzo: Ana, am venit singur, știind ca o sa mor, am greșit și vreau sa-mi repar greșelile.
Ana: Ai noroc ca noi am fost prieteni buni. Hai sa lăsăm trecutul și sa ne concentram pe viitor. Tu m-ai scăpat acum și eu în trecut. Suntem chit. Sa te duci la sediu sa vorbești cu Marius. Este cazul sa facem iar afaceri împreună
Lorenzo: Serios?
Ana: Da
Ne-am îmbrățișat, după care fiecare a plecat spre casa lui.
În seara asta cred ca-l bat pe Franco.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
DragosteÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...