38.Ziua mea

117 6 0
                                    

Era Endre.
Ana: Ce faci?
Endre: La mulți ani sufletul meu. Este 00.00.
Ana: Am și uitat de ziua mea.
Endre; Îți doresc tot binele din lume sufletul meu și sper sa fii fericita.
Ana: Sunt, acum ca ne-am regăsit
Endre: Asta este pentru tine.
Ana: Nu trebuia(si mi-a întins o cutie roșie)
Când am deschis-o mi-a picat fața. Era un lanț de aur cu un E și un A.
I-am sărit în brate și el m-a sărutat. Îmi era dor sa-i simt buzele.
Endre: Uite.
Și mi-a arătat ca și el are același lanț la gat. După 10 minute cât am stat de vorba și admiram lanțul, a ciocănit cineva.
Ana: Intra.
Cobra: La mulți ani, regina mea. Sper sa ți se îndeplinească toate dorințele.
Ana: Mulțumesc Papa( l-am îmbrățișat și el m-a pupat pe frunte)
Mi-a întins o punga și când am deschis-o am vauzat un  tricou de la Armani, ediție limitata și o cutie. Când am deschis cutia în ea se afla un inel de aur cu un cap de leu.
Cobra:Pentru ca leul este regele junglei, iar tu ești regina noastră și șefa mafiei.
Ana: Mulțumesc enorm.
Cobra:Te las sa te odihnești și vorbim dimieata. Endre, sa știi ca verific dacă dormi cu ea( si am început sa rad)
Endre:Bine.
După ce a plecat Papa,ne-am întins în pat și am adormit îmbrățișați, sa ne aducem aminte de vremurile bune. Endre a dormit în chiloți,iar eu în tricoul lui.
Dimineața m-am trezit din cauza unei bubuieli și a gălăgiei. Când am deschis ochii Bianca,Cobra, Armando și Franco, se pare ca au trântit ușa și au început sa-mi cânte la mulți ani.
Ana:Mulțumesc din suflet, dar nu mai aveați răbdare pana ma trezeam?
Bia:Nu.
Mi-ai întins cadourile. Armando cu Bianca,mi-au cumpărat un urs de 2 metri și o pereche de sandale de la versace și normal ca si-a cumpărat și Bia, sa avem la fel. Iar Franco un buchet de trandafiri și o brățară de aur cu semnul infinitului.
Bia:Dar vad ca ai avut o noapte palpitantă.
Cobra: V-am zis ca vă verific și a-ți dormit împreună. Acum vine pedeapsa.
Sa va aduceți aminte de copilărie când nu ma ascultați (am început sa râd)
Franco: Ce pedeapsa?
Cobra: Pistoalele la mine și facem antrenamente. 2 ture de alergat înconjurand curtea. Cea mai mare pedeapsa a lor.
Endre: Nici sa nu aud, alergatul mi-a mâncat zilele cât am fost copil.
Ana: Sunt pe stop,nu pot sa alerg.
Cobra: Ba da, poți și puțin sport nu strica. S-au ai făcut aseară destul?(radeam)
Ana: Papa, nu am făcut nimic.
Bianca:De-aia este în chiloți și tu în tricoul lui.
Endre: După ce ca toată copilăria am încercat sa-l convingem pe Cobra,ca noi nu am făcut niciodată nimic, acum a-ți început și voi ?
Bianca:Toate au un început(am început sa râd)
Ana: Corect. Asa ca vreau sa fac un anunț.
Franco: Ce?
Ana: M-am hotărât sa ma fac polițistă. Vreau sa fiu corecta de acum și sa aplic legea.
Toți au rămas cu gura căscată.
Cobra: Te iubesc ca pe copilul meu, dar îți spun sigur ca te omor.
Ana: De ce?
Endre: Ma duc sa ma împușc.
Ana: Am glumit, dar tot vreau sa fac un anunț.
Cobra: Spune.
Ana: Nu am făcut nimic, niciodată cu Endre.
Cobra: Azi te cred, ca e ziua ta. Maine reluam discuția.
Ana: Bine.
Bia:Ce vrei sa faci de ziua ta?
Ana: Nimic interesant. Facem un grătar ca in zilele bune, bem ceva și gata.
Cobra:Atât? De ziua ta se făceau cele mai tari chefuri și beții și bineînțeles, la final bătăi.
Ana: Am trecut de pragul ala. M-am maturizat.
Endre: Cel mai bine, ca m-am saturat de scandalul din fiecare an.
Armando: Ce scandal și ce bătaie?
Endre: De ziua ei se făcea chef mare. Adică eu la ziua mea eram mulțumit cu un grătar în familie și papa,la fel de ziua lui. Dar ea voia extravaganta.
Cobra: Stai ca le zic eu restul. Cantau lăutarii, mulți oameni si asa mai departe. Ana, nu știu dacă voi știți, dar se rupe pe manele în ultimul hal, mai ales dacă a și băut ceva. Și de fiecare dată când dansa, în fiecare an se întâmplă asta, era câte unul care se dădea la ea, Endre, se enerva, îl bătea, după Ana se certa cu el ca i-a stricat ziua, după fiind băuți se pupau sa se împace, eu ii despărțeam mereu, ca să nu se ajungă la altele și ma certam cu ei.
Bianca: Nu sunteți normali.
Endre: Nu am fost niciodată. Ana, pe lângă lanțul ce ți l-am cumpărat, mai am un cadou.
Ana:Ce?
Endre: Toți șerpii sunt morți?
Ana: Cum?
Endre: Am dat ordin și i-am executat pe toți. Iar ăla pe care îl țineai închis ca te-a violat, a fost ars de viu.
Ana: Mulțumesc(și l-am saturat)
Franco era rosu la fata de nervi, iar Papa,ne-a despărțit.
Cobra: 4 ture de curte pentru asta.
Ana: Hai ma papa.
Cobra: aveți 5 minute sa va schimbați, dacă nu asa alergați, cum sunteți îmbrăcați, cu forța știți bine.
M-am ridicat și m-am schimbat repede în pantaloni scurți și maieu, iar Endre a făcut la fel.
Cobra: Acum ca sunteți gata, coboram jos și știți ce aveți de făcut. Nu-mi plac relațiile între voi. Nu sunt de acord și știți bine de ce.
Armando: Noi nu știm. De ce?
Cobra: Pentru ca nu știm ce se întâmplă. Gândește-te la tine și Bianca. Dacă se întâmplă ceva cu tine, toți suferim, eu țin la voi ca la copiii mei, chiar dacă va cunosc de ieri, dar Ana este fericita și ține la voi, asa ca eu și eu tin la voi. Asa, dacă se întâmplă ceva, toți suferim, dar Bianca, o sa fie cea mai dărâmată și ea este contabila mafiei și prin asta ne doboară pe toți ca nu mai poate face nimic.
Armando: Nu m-am gândit niciodată la asta.
Cobra: Nu zic ca e corect cum gândesc eu, dar trebuie sa ma gândesc la toți, nu doar la ei. Acum, mergem în curte.
Am coborât toți în curte.
Franco: Cum ii faci sa alerge dacă ei nu vor?
Cobra: Uite asa. (m-am dus la 2 oameni din mafia mea și le-am zis să-i alerge prin curte și sa tragă pe langa ei cu pistolul)
Ana: Papa, nu. (și am văzut cum a tras un glonț pe lângă capul meu)
Endre: Ana, fugi.
Franco: Cobra, tu ești normal?
Cobra: Nu. Asa i-am crescut eu și am făcut o treaba destul de buna, ca Anei, i-au mai fugit gargaunii din cap.
Armando: Ce gargauni?
Cobra: Ana, a făcut cele mai multe prostii dintre voi toți. Nici eu n-am făcut tâmpenii ca ea.
Bia: Cum ar fi?
Cobra: Știți ca a vrut sa facă mai mulți bani? Adevarul este ca, atunci când erau mici, le făceam toate poftele, tot ce voiau, dar trebuiau sa-mi zică de ce vor bani ca să le dau. Și de multe ori nu le-am dat, pentru ca știam ca ma mint. Asa ca Ana, a hotărât sa facă bani singură.
Franco: Cum?
Cobra:  Prostituție.
Bia: Pofftim?
Armando/Franco: Ce?
Cobra: Nu a făcut asa ceva, dar nici mult nu mai era. Am aflat la timp și i-am băgat mințile în cap.
Armando:Cum?
Cobra: Crede-mă, eu nu am dat vreodată în Ana și Endre, dar atunci când am aflat, asta am vrut sa fac. Nu mai puteam de nervi și nu-mi venea sa cred ce voia sa facă. Și de-aia nu-i cred ca nu au făcut nimic. Pentru ca Ana, dacă era virgina atunci, nu se gândea la asa ceva.
Bia: Ce i-ai făcut?
Cobra: O morala de 3 ore. 3 ore am vorbit și ea doar asculta. Am urlat, am făcut crize, iar ea nu a schițat nici măcar un sentiment. Problema a fost când a întrat Endre și a întrebat de ce urlu. Vedeam în ochii ei ca ma roagă să nu-i zic nimic lu Endre, dar i-am zis.
Franco:Și ce a făcut Endre?
Cobra: Oh, uite ca au terminat.
Ana: Într-o zi, o sa ma răzbun pentru asta.
Endre: Și eu.
Franco: De ce nu ne-ai zis ca ai vrut sa te prostituezi?
Ana: Papa, sa mor eu de nu te bat într-o zi.
Endre: Ce le-ai mai zis?
Cobra: Cum am reacționat eu.
Ana: Atât?
Franco: Acum îl întrebam cum a reacționat Endre, după ce i-a zis.
Ana: Nu contează.
Endre: Zi-le adevărul. Sunt de ai noștri. Merita sa știe.
Ana: Nu.
Franco: De ce?
Cobra: Pentru ca s-au bătut.
Bianca: Asa și? Nu e prima oara când se bat din câte știu.
Cobra: Nu, Endre s-a enervat rău și i-a dat o palma de a dezechilibrato și a căzut pe jos. Eu am rămas înlemnit. Nu ma așteptam la asa ceva. Ana, s-a ridicat și i-a dat un pumn in gura. Endre a vrut sa o prindă de mână după, dar ea s-a ferit și a căzut, dând cu capul de parchet. Și acum are semnul. Ne-am speriat ca si-a spart capul, am chemat doctorul, după ce ne-am asigurat ca e bine. Acum coborât cu Endre, în living.
Endre: Este singurul lucru ce îl regret și în ziua de azi. Palma ce i-am dat-o. Zi mai departe.
Cobra: L-am bătut. Asta am făcut. L-am desfigurat.
Endre: Când am ajuns în living stiam ce urmează. M-am așezat în genunchi în fața lu Cobra, și am așteptat. Nu ma interesa ca ma bate,dar ma durea enorm de mult ca am dat în ea.
Cobra: A doua zi credeam ca o sa vad o crimă. Când Ana, s-a trezit a venit la mine, si-a cerut scuze ca a vrut sa facă asa ceva și a întrebat unde e Endre, când l-a văzut pe Endre, a fost un soc. S-a așezat în genunchi lângă patul lui,și-a cerut scuze ca a vrut sa facă asa ceva și s-a ridicat la mine. Nu o sa uit cuvintele ce mi le-a zis atunci niciodată. "Dacă pățește ceva, o sa te omor cu mâna mea si după ma omor pe mine"
Ana: Pai cum naiba ai putut să-l bați în halul asta?
Endre: A făcut exact ce trebuia sa facă. Eu nu trebuia nici măcar sa ridic mâna la tine.
Ana: Nu contează asta, ai acționat la nervi și ti-a părut rău toată viata de atunci.
Cobra: Ce puteam sa fac? Ti-ai spart capul când ai căzut.
Ana: Nu conta asta.
Franco: Adică Endre,a dat în tine și tu nu i-ai făcut nimic?
Ana:Da, dacă îl omoram nu se întâmpla nimic;doar sufeream mai mult. Când si-a revenit oricum eram suparata pe el si n-am vorbit cu el pana nu mi-am dat seama ca lui chiar ii pare rău.
Franco: Endre, îmi vine sa te bat,dar îmi vine sa o bat și pe ea, pentru ce a vrut sa facă.
Cobra: Asta este o prostie. Sa vezi câte mai sunt.
Ana: Papa, gata. Ajunge.
Cobra: Azi oricum o sa aflați mai multe, ca o sa beau de dragul ei și sigur va povestesc.
Endre:Papa.
Bianca; Hai gata. Este ora 14:00 la 19:00 vine și Marius. Sa pregătim cheful.
Ana: Grătar. Atât facemm
Amrnado: Bine.
Am plecat în camera mea sa fac o baie și sa ma pregătesc. După baie, m-am îmbrăcat într-o  fusta neagra, de piele, strâmtă și scurta si un top tot de piele cu buricul gol și destul de decoltat.
Mi-am făcut un machiaj simplu și mi-am prins parul într-o coada de cal.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum