Ana: Andrew, ce cauți aici?
Andrew: Ești beata?
Ana: Euuu? Nuuuu
Andrew:De ce ai băut?
Ana: Ca.. Ea.. Le-a spus ce am pățit.
Andrew: Of îngerul meu, hai sa te culci.
Ana:Vreau sa beau.
Andrew:Ai băut destul, mergem sa dormim.
Ana: Doar dacă ramai sa dormi cu mine
Andrew: Rămân. (am luat-o în brate și am plecat la ea în camera)
Franco: De ce a plecat cu ea? De ce doarme cu ea? Și noi putem avea grija de ea, dacă ii face ceva?
Bia: Franco, Ana tine enorm de mult la Andrew și el la ea. Și dacă ii face ceva, nu e ca și cum este ceva nou.
Franco: Ana, s-a culcat cu Andrew?
Bia: Ei au avut o relație mai complicata, nu au putut sa fie împreună. Au fost prietenii cu beneficii, au fost și împreună, dar nu se înțelegeau prea bine din cauza ca Ana, este vulcanica și Andrew, la fel, iar acum nici nu-ti dai seama ca sunt în stare sa-si dea viata unul pentru altul. Andrew chiar dacă a avut iubita și ce naiba a mai avut el, la orice ora îl suna Ana, era prezent. Nu conta ce făcea. Și voi nu știți câte s-au întâmplat cu Ana și noroc cu Andrew ca a fost lângă ea.
Franco: Dar noi de ce nu știm nimic din astea?
Bia: Pentru ca ai fost nesimțit cu ea.
Andrew povestește:
Mi-as fi dorit sa rămân aici cu Ana, dar nu puteam, trebuia sa rezolv ceva urgent și știam ca este pe mâini bune. După ce a adormit, am coborât în living unde erau restul.
Andrew: A adormit, eu o sa plec ca trebuie sa ajung undeva urgent. Bia, te rog sa nu-i spui Anei, ce o sa fac.
Bia: De ce ? Trebuie sa știe.
Andrew: A trecut prin prea multe probleme. Stii cum ar face dacă afla ca merg singur.
Bia: Ai grija, orice s-ar întâmpla sa ma suni, dar nu te duce singur. Te rog mult.
Andrew: Stai linistita, dar orice s-ar întâmpla cu mine,dacă e sa mor, ea nu trebuie sa știe adevărul.
Bia: Nu pot sa o mint.
Andrew: Dacă afla, știi bine ca o sa meargă acolo.
Bia:Ai grija!
Andrew: Am și voi sa aveți.( am luat-o în brate, după care am plecat )
C.T.
Marius: Da, Bia.
Bia: Avem o problema.
Marius: Spune.
Bia: Andrew, a plecat sa omoare toți Șerpii și se duce singur.
Marius: S-a tâmpit?
Bia: Fa ceva, eu nu pot sa plec, ca Ana, e beata și trebuie sa am grija de ea.
Marius: Te sun, dacă se întâmplă ceva.
C.T.Î
Franco: Bianca, ce naiba se întâmplă?
Bia: Andrew, vrea sa o răzbune pe Ana.
Franco: Singur ?
Bia: Da.
Armando: E groasa treaba.
C.T.
Bia: Da
Marius:Stai linistita,l-am luat pe Andrew,cu forța de pe drum și l-am băgat la Ana, în birou, nu are ce sa facă.
Bia: Perfect.
C.T.Î
Bia: L-au luat pe Andrew, și l-au dus la sediu. O sa-l tina acolo pana își baga mințile în cap.
Franco:Bine.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
Roman d'amourÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...