40.Adevărul.

124 5 0
                                    

Cobra:Este îndrăgostită de Franco.
Ana: Asta a pus capac. Am tăcut și am înghițit pedepsele tale, am acceptat și am iertat ca te-ai dat mort ca să ma aperi, dar ma apăram și singura, dar ăsta este sfârșitul. Ai întrecut masura de data asta. Nu e treaba ta, nu mai am 15 ani sa ma controlezi și sa-mi zici ce sa fac. Am 20 și aici s-a încheiat tot.
Franco: Este adevărat?
Ana povestește:
M-am ridicat de la masă,m-am urcat în mașină și am plecat. Asta nu era treaba lui sa spună. Am plecat spre sediu.
Bianca: Cobra, ti-am spus sa nu spui asa ceva.
Endre:De ce încerci sa rezolvi lucrurile mereu ? Are 20 de ani se poate descurca și singura. Ti-am spus de o mie de ori, între mine și ea nu s-a întâmplat nimic și pe lângă asta tu ai continuat. Acum sa vad cum o aduci înapoi.
Franco: E adevărat?
Bianca: Da, Franco, este adevărat, dar nu te ajuta cu nimic. Ca a plecat.
Franco: Trebuie sa o găsim.
Endre: Cred ca toți știm ca nu avem cum.
Bianca povestește:
Am primit mesaj de la Ana, ca este la sediu și i-am zis ca ajung imediat. Halal zi de naștere a mai avut și ea. Le-am zis la băieți ca merg sa o caut și am plecat spre sediu. Când am întrat la ea în birou,era pe jos lângă ușa și bea.
Bia: Ana, calmează-te.
Ana: De ce a trebuit sa ii zică? Era treaba mea sa fac asta.
Bia: A vrut sa te vadă fericita.
Ana: Asa a făcut mereu. Voi nu știți prin câte am trecut eu cu Endre, din cauza lui,zicea ca ne vrea binele, dar mereu ne pedeapsa
Bia: Asa stia el sa aibe grija de voi.Mda.,hai acasă, Franco e disperat, vrea sa vorbească cu tine, Endre,se cearta cu Cobra.
Ana:Nu vreau sa vin.
Bia: Arătai ca te-ai maturizat și poți sa înfrunți orice.
Ana: Dar nu vreau.
Bia: Trebuie sa o faci. Asa îl faci sa taca.
Ana: Bine, dar vin cu tine cu mașina.
Bia: Mai bine, ca ești praf .
Am plecat cu Bia, spre casa. Am întrat în curte și nu era nimeni afara,asa ca am întrat în living. Acolo erau Franco, cu Armando.
Ana: Unde e Cobra ?
Armando:La el in camera,dar trebuie sa vorbim.
Ana: Marius cu Endre?
Franco: Marius doarme,ca e praf și Endre, s-a certat cu Cobra, și nu știu unde e. Trebuie sa vorbim.
Ana: Ma duc sa vorbesc cu el , când ma întorc discutam tot ce vreți. Orice s-ar întâmpla nu se baga nimeni. A venit momentul sa-mi înfrunt demonii.
Franco: Ce vrei sa faci ?
Ana: Discut, luați pistolul meu sa nu fac ceva ce o sa regret.
Am plecat spre camera lui Cobra și am întrat direct, fără sa bat la ușă.
Ana: Deci, a fost picătura care a umplut paharul. Îmi zici ca nu sunt matura. Am ținut în cârcă toți oamenii și tu asta îmi zici? M-am chinuit sa trec peste moartea ta și tu vii și îmi zici ca sunt slaba și nu sunt matura?
Cobra: Ana,îți vreau tot binele din lume , de-aia am făcut tot ce am făcut.
Ana:(am început sa țip) Noi am fost lângă tine și am făcut tot ce am crezut ca e bine, dar tu ne pedepseai și ziceai ca ne vrei binele.
La ușă au apărut și Armando, Franco și Bianca.
Cobra: Ce v-am făcut eu asa rău?
Ana: Ne-ai pedepsit pentru niște lucruri mărunte,pe care le făceam doar sa ne fie bine. Lucruri minore. Am alergat curtea aia de ne-a ieșit pe ochi de ce ? Ca ieșeam la o vodka într-un bar sau ceva.
Cobra: Aveai 15 ani.
Ana: Dar când am vândut droguri pentru tine sau făceam cianură nu aveam 15 ani ?
Cobra: Ai făcut pentru Andrew, cianura.
Ana: Tu ai dat aprobarea, nu eu. Tu o vindea, nu eu. Tu m-ai băgat în asta pana la capăt.
Cobra:Tu ai ales sa te bagi, nu te-am băgat cu forța.
Ana: Atunci de ce nu m-ai lasat sa fac ce vreau ? De ce trebuia sa am aprobarea ta ?
Cobra: Ca să nu pațești ceva.
Ana: Serios ?
Cobra: Da.
Ana: Când m-ai pus sa-l ademenesc pe Andrei, ca sa-l otrăviți, nu puteam sa patesc ceva ?
Cobra: Erai supravegheată.
Ana: Da, dar aveam 15 ani. Pentru faza de azi, nu mai ai ce vorbii cu mine.
Am plecat trântind ușă pana în living cu Amando, Franco și Bianca.
M-am dus și am luat o sticla de vodka și am început sa beau din ea.
Bianca: Ana, gata( si i-am luat sticla de la gura). Ajunge.
Ana: De ce ?
Armando: Trebuie sa discutam.
Ana: Ziceți ce vreți sa știți.
Franco:E adevărat ce a zis Cobra ?
Ana: Da.
Franco: De ce nu mi-ai spus ?
Ana:De ce sa-ti spun? Eu nu sunt o aventura. Doar tu, îți bați joc de toate fetele.
Franco: Și ce ? Trebuia sa-mi zici.
Ana: Lasă. Altceva mai vreți sa știți?
Armando:De ce ești asa pornita pe Cobra ? Ce ti-a făcut?
Ana: Multe, am vândut pentru el, am produs cianură pentru el, m-am sacrificat și el asa îmi mulțumește.
Unde e Endre ? Sa-l sune cineva.
   C.T.
Bia: Unde ești?
Endre: Am putina treaba. S-a întâmplat ceva ?
Bia: A venit Ana, și întreabă de tine.
Endre: Sa-i zici ce am putina treaba și vin cât pot de repede.
Bia:Ce treaba ?
Endre: Nu contează.
   C.T.Î
Bia: A zis ca are putina treaba și vine repede.
Franco: Ce treaba ?
Bia: Nu a vrut sa-mi zică.
Ana: E la curve.
Armando: De unde știi?
Ana: Din cuvântul treaba.
Franco: Tu ai plecat de acasă și el merge la curve ?
Ana: Da.
Armando: Nu-l interesat de tine?
Ana: Ba da, dar stia ca eu am chemat-o pe Bia, și stia ca sunt în siguranță.
Franco; Sunteți ciudați.
Ana: Asta este doar începutul. Stai sa vezi ca ne-am reunit.
Armando: Ce inseamna asta ?
Ana: Multe probleme.
Bia: Aoleu. Politia sa nu vina.
Ana: De obicei noi ajungeam acolo.
Franco: Sa va potoliți.
Ana: Asa ne distram noi. Eu ma duc sa dorm. Noapte buna.
Și am plecat la mine in camera. Așteptăm să ajungă Endre, trebuie sa vorbesc cu el. Am întrat pe camerele de supraveghere și am văzut ca a ajuns și este în living. Am coborât jos repede.
Ana: Endre, ce i-ai zis lu Papa?
Endre: Ca nu e normal ce a făcut și ca mereu ne-a făcut asa ceva și ca ne-a stricat copilăria.
Ana: Ai lovit rău.
Endre: Știu, dar de ce ?
Ana: M-am certat cu el. Și i-am scos ochii.
Endre: Cu ce ?
Ana: Cu tot ce a făcut.
Bia: Și mai ales cu faza aia când
Ana: Șhhh.
Endre: Ce ? De când ai secrete față de mine ?
Ana: Este veche treaba.
Endre: Zi.
Ana: Eu l-am ademenit pe Andrei, ca să-l omoare. El stia ca eu ma culc cu el și de fapt a fost otrăvit.
Endre: Te-a pus sa faci asa ceva?
Ana: Da.
Endre:De ce nu mi-ai zis?
Ana: Ca să evit un scandal.
Endre: Îmi vine sa-l omor.
Ana: Gata, a trecut.
Endre: Am ajuns la concluzia ca, Cobra, nu este cine precizează ca este.
Bianca: Ce crezi ?
Ana: Te-ai relaxat când dădeai la buci si acum vii sa ne zici teorii ?
Endre: Ești proasta. Nu am fost la curve.
Ana: Ai zis ca ai treaba.
Endre: Am zis ca am treaba și vin cât de repede pot.
Ana: Aaa, pai Bia, a zis ca ai treaba și vii repede. Nu ca ajungi cât de repede poți.
Bia: Nu credeam ca este important.
Ana: Este, asa ne înțelegem noi.
Franco: Atunci unde ai fost ?
Ana: Sa se intereseze de Cobra, dacă ne ascunde ceva.
Endre: Exact.
Franco: De unde știi,Ana?
Ana: Când zice ca are treaba și se întoarce cât de repede poate inseamna ca bănuiește ceva și merge sa se intereseze.
Armando: Ai aflat ceva?
Endre: Încă nu, dar i-am pus pe cei mai de încredere oameni sa caute.
Ana: Ok.
Endre: Ana, tu ești bine ? Vad ca ai băut destul de mult.
Ana: Sunt ok, dar știi ca nu-mi place sa-mi știe lumea sentimentele.
Endre: Sunt familia ta.
Ana: Trebuie sa ma învăț cu asta.
Armando: Orice s-ar întâmpla noi suntem lângă tine.
Ana: Mulțumesc. Acum chiar merg sa ma culc.
Am plecat în camera, m-am demachiat și m-am băgat în pat,intrând în lumea viselor.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum