Bia:Avem 16 ani. Aveam o relație de 4 luni. Într-o seara am fost la băiatul ala acasă cu pretextul sa vedem un film. Ne-am uitat la film și după a început sa ma sărute și am făcut-o. Socul meu a fost a doua zi dimineața când m-am trezit și mi-a zis în față ca asta voia de la mine și ca nu simte nimic pentru mine. Am fost dărâmată pana l-am cunoscut pe Armando și m-a ajutat sa trec peste.
Ana: Și pe ăla l-ai mai văzut?
Bia: Da.
Ana: Nu o sa-l mai vezi. Are zilele numărate
Bia: Hai sa lăsăm asta. Zi tu
Ana:Pfuu
Endre: În seara aia am băgat 10 ture de curte din cauza ta
Marius: Și eu. Eu chiar nu făcusem nimic.
Armando: De ce ?
Ana: De prosti ce sunt(am spus râzând)
Franco: Detaliază.
Ana: 15 ani. Beata moarta, Endre, beat mort, Marius,la fel. Eram în living. Jucam cărți și Beam. Cine pierdea trebuia sa se dezbrace.
Marius:Ne-a bătut de ne-a stricat la cărți. Noi eram goi pușcă. Doar pielea mai era de dat jos de pe noi.
Ana: Eu eram îmbrăcată pana când pierdusem un joc. Nu voiam sa-mi dau bluza jos ca nu aveam nimic pe dedesubt. Și eram și în fusta. De atunci eu nu mai port fusta. Asa ca ce m-am gândit,eu mai proasta. Îmi dau chiloții jos ca oricum nu se vede nimic. Proasta alegere am făcut.(am spus râzând)
Când povesteam toți râdeau.
Endre: Va dă-ți seama. Fiind copii și plini de hormoni in noi. Când am văzut chiloții ni s-a sculat instant.
Marius: Eu nu mai pot de râs, nici acum după atâta timp.
Franco:Continua( spun râzând)
Ana: Pfuu,cum naiba sa spun?
Armando: Direct
Ana: După ne-am mutat pe jos ca nu mai eram în stare sa stam pe scaun, asa beți eram. După ce ne-am așezat jos mi-am dat seama ca sticla de bautura era pe masa. M-am ridicat sa o iau și cand m-am ridicat,m-am impiedicat de picioare și am căzut direct în Endre. Și asa mi s-a dus virginitatea.
Toți erau pe jos de râs. Eu m-am ridicat din brațele lui Franco, și m-am așezat pe un scaun.
Marius: Când s-a ridicat cred ca ne-a trecut beția la toți dintr-o data.
Endre: Eram plin de sânge. Atunci mi-am dat seama ce s-a întâmplat și m-am uita la Ana,iar ea nu știa ce sa zică.
Ana: Ce naiba sa mai zic? Beata moarta am căzut intr-o p**a(râdeam)
Franco: Asta chiar e serios sau faceți mișto?
Marius : Este serios. Problema a fost când a apărut Cobra. Norocul nostru a fost ca aveam chiloții și pantalonii pe noi. Eram doar la bustul gol. Și asa ne-am ales cu 10 ture de curte.
Bia: Povestea asta o sa le-o spun și copiilor mei.(radeam)
Ana: Da, le povestești de mătușa nebuna care este bețiva.
Marius: Și fostă drogata.
Ana: Asta nu.
Armando:Mai vreau povesti de ale voastre.
Franco:Și eu. Asa mai aflu și eu câte ceva.
Marius: Prima palma de la Cobra,tot din cauza ei am luat-o.
Franco:Poftim ?
Armando: A dat în voi?
Ana: Și de câte ori
Bia: Noua ne-a zis ca a dat doar în Endre, în ziua în care el a dat în tine. În rest nu s-a atins de voi. Doar vă pedepsea.
Ana: Ce?
Endre: Ne bătea de ne strica.
Marius:Cel mai dureros pentru noi era când o bătea pe Ana.
Franco: Îl omor.
Ana: Nu.
Armando: Hai povestiți.
Marius: Stăteam și eu în pat la Ana, intr-o seara și așteptăm să iasă de la duș sa discutam. Ana,a ieșit în prosop și atunci a întrat Cobra,la ea în camera. De față cu ea mi-a dat o palma de m-a întors invers în pat.
Armando: De ce a-ți suportat toate astea ?
Ana: Pentru ca asa făceam bani. Și ei nu si-au luat bătaie niciodată pana sa apar eu.
Endre: Dar prima bătaie a Anei, a fost cea mai nașpa. M-ai primea și ea câte o palma, dar aia a fost nașpa.
Franco: Ce s-a întâmplat?
Ana: Am fost sa rezolv o problema cu transportul de droguri,pentru ca lui ii era lene sa meargă. Problema a fost ca oamenii aia ne-au trădat și au vrut sa-l omoare când venea. Planurile au fost date peste cap când am apărut eu în locul lui. Au început sa tragă în mine și în cei 4 bărbați cu care eram și noi în ei. Au luat camionul cu droguri si au fugit. Când am ajuns acasă, i-am explicat ce s-a întâmplat și mi-a spus ca nu sunt în stare de nimic. Mi-a dat o palma de am căzut jos și mi-a dat cu picioarele în burta pana am leșinat. Când m-am trezit,m-am trezit în camera mea cu Marius și Endre, iar Endre, era vânat la față.
Marius;Pai noi când am întrat in living. Eu am venit repede sa te ridic sa te duc în camera și Endre, a început sa tipe la Cobra,și l-a bătut și pe el.
Franco: De ce dracu a-ți acceptat și nu la-ti omorât?
Ana: L-am considerat tata.
Armando: Un tată nu face asa ceva.
Ana: Asta e. Încă țin la el după cate ne-a făcut.
Franco: Gata ca a venit.
Bia: Voi știți ca stam aici de când a plecat? De la ora 14.00 și este 19.00
Marius:Am povestit.
Ana:Da.
Cobra: Ana, avem de discutat.
Ana: Nu avem ce.
Cobra: Am spus ca avem de discutat.
Ana: Nu ma interesa.( m-am ridicat si m-am dus spre el)
Cobra:AM ZIS CA AVEM DE DISCUTAT ( am țipat)
Ana: Nu ma intimidezi dacă urli la mine și nici nu mi-e frica de tine.
În momentul următor m-a plesnit de am căzut din picioare.
Franco: Te omor.( am scos pistolul)
Bia; Cum poți face asa ceva ? (Am ajutat-o sa se ridice)
Ana: Pentru asta o sa regreți. Nu mai sunt ce am fost. Ieși afara.
Endre; Aici nu mai ai ce cauta.
Marius; Nu mai ești tatăl nostru.
Cobra: Dacă nu eram eu, voi nu erati nimic. Nu aveați atâta putere.
Ama: Dacă nu erai tu. Eram fericiți.
Amrnado: Ieși afara acum.
Cobra: Plec, dar lucrurile nu răman asa.
S-a urcat în mașină și a plecat
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
Roman d'amourÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...