Știind de la Andrew, unde se afla Alex , am plecat spre el. Se afla intr-o casa la marginea orașului. A trebuit sa plec cu Armando și Franco, după mine, pentru ca nu erau de acord sa merg singura. Și după noi au mai venit 2 mașini cu oamenii lor, ca să fie siguri ca suntem în siguranță.
Am ajuns și ne-am dat jos din mașini.
Ana: Eu intru prima, iar dacă se întâmplă ceva va strig.
Franco: Nu se poate. Cel mai probabil nu este singur, dacă patesti ceva?
Ana: Bine.
Am întrat în casa. Toți au început sa caute prin casa, dar nu au găsit nimic. În momentul ăla eu m-am apropiat de ușa beciului și am deschis-o pentru a cobor jos.
Când am ajuns jos,l-am văzut pe Alex dormind pe un pat și m-am dus lângă el și I-am prins fața în palme. Atunci au coborât și Armando cu Franco, dar le-am făcut semn sa facă liniștite.
M-am apropiat de urechea lui si i-am spus:
Ana: Amore mio, trezește-te ca mi-a fost dor de tine.
Atunci el s-a trezit și a rămas șocat.
Alex: Ana, ce cauti aici?
Ana: Am venit sa fac ce ti-am promis anul trecut.
Alex: Ce?
Ana : Sa te omor
Alex: Cum adică? Sper ca glumești
Ana : Nu dragule,te-am iubit mai mult ca orice pe lumea asta, ai fost fratele meu mai mare și m-ai batut, ai încercat sa ma violezi și crezi ca te iert ?
Alex: Ana, îmi pare rău eram drogat.
Ana: Asta nu e o scuza, ai mai fost drogat, dar niciodată nu ai făcut asa ceva.
Alex: Îmi pare rău.
Ana: Prea târziu.
Atunci am scos pistolul de la spate și l-am împușcat în burta. A început sa urle de durere,iar eu am început sa râd și m-am dus lângă el și am început sa-l apăs pe burta, sa-l doară mai tare.
După ce l-am apăsat de câteva ori pe burta,l-am împușcat iar, dar de data asta în inima și i-am spus:
Ana: Vreau sa suferi cum am suferit eu, vreau sa mori în chinuri, cum mi-am murit mie sufletul în ziua aia. TE URĂSC.
Iar în momentul următor am apăsat pe trăgaci și i-am tras un glonț în cap.
În camera s-a lăsat o liniște crunta,iar Armando a zis:
Armando: Nu-mi vine sa cred ca ai putut sa faci asta cu o atâta ușurință.
Franco: Ești bine?
Ana: Sunt foarte bine și am putut face asta pentru ca am suferit mult din cauza lui. Din cauza lui am ajuns sa ma tai pe mâini și sa nu ma mai inteleg cu nimeni.
Franco: Of puiule, haide sa mergem acasă,sa te odihnești.
Ana: Hai, dar nu vreau sa ma odihnesc, vreau sa va povestesc trecutul meu.
Am plecat spre casa, iar pe drum nimeni nu a zis absolut nimic.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomantizmÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...