După ce am mâncat, Aliss,s-a dus sa se joace afara, iar noi am hotărât sa bem ceva.
Răzvan: Ana,tu ești ok? Ne-a zis Don, ce s-a întâmplat.
Ana: Sunt ok. Vorba lui, dacă era sa fie, nu pierdeam sarcina,doar ca este dureros.
Don: Ești puternica, poți trece peste asta.
Ana: Știu,am trecut eu prin mai grele.
Răzvan: Pai da. Ești puternica și poți.
Don: Ești bărbată.
Ana: Ce sunt?(am început sa râd) bărbată?
Don: Da.
Ana:Bine.
Don:Pai ce femeie a putut sa treacă peste moartea tatălui ei spiritual, a omului pe care îl iubea și a unui prieten foarte bun,iar după câțiva ani sa afle ca nu a murit nici măcar unul și sa stea cu ei la aceeași masă. Ce femeie și-a ascus copilul prin Franța și după aproape 4 ani l-a adus la familia ei sa-l cunoască?
Ana: Adevărat.
Marko: Tu ai trecut prin toate astea?
Ana: Da Și mai sunt multe.
Don: Cine crezi ca te-a salvat când am fost în România și te-au împușcat?
Marko: Nu mi-ai zis niciodată.
Don: Ana. Când a auzit unde mergi a plecat după tine cu niște băieți, când au ajuns și te-a văzut împușcat, a înnebunit. Ti-a scos glonțul, iar după te-a adus la Cobra acasă,unde ai fost tratat de doctorul lor, tot ea a dat ordin ca ala care te-a împușcat sa fie adus viu. L-a chinuit 2 ore. L-a tăiat pe mâini,pe față, peste tot,iar după 2 ore a pus un om sa-l omoare.
Marko: De ce nu mi-ai spus pana acum?
Don:Pentru ca voiam ca eu sa fiu dator la ea,nu tu. Dacă eu nu eram dator la ea,poate acum nu stătea la noi și stătea în alta parte.
Ana: Tu erai primul la care apelam. Marius este la Antonuci și Endre la Rosolino. Eu am vrut sa vin la tine. Am vrut sa stau aici. Ma vezi pe mine în alt anturaj? Nu am ales doar cu inima, am ales și cu capul când am vrut sa vin aici. Stiam ca de la tine mai am ce învață, îmi sunteți dragi amândoi.
Don: Dacă nu era vorba de tine, nu cred ca acceptam. Tu cu Răzvan a-ți fost mereu sufletul meu .
Răzvan:Știu asta. De când te rugai de noi sa ne întoarcem cu tine. Eu sa fiu ca băiatul tău și Ana, nora ta.
Marko: Ai vrut sa ma combini cu Ana?
Ana: De multe ori. Mie îmi zicea zilnic cât a-ți stat în România, sa ma combin cu tine.
Don:Și tu nu voiai, ca erai îndrăgostita de prostul ala.
Ana: Don..
Don: Scuze, dar nu l-am suportat niciodată și acum ai și un copil cu el.
Marko: De ce nu l-ai suportat pe Endre?
Don: Nu mi-a plăcut mie de el și ce figuri avea.
Ana:Și eu nu aveam?
Don: La tine mi-a plăcut tot. Sa stii ca încă te vreau nora mea.
Ana: Don..
Marko:Tată, eu am iubita.
Don:Lasă. Oricum sta cu tine pentru bani.
Ana: Eu am un iubit, undeva prin Italia, sau soț, ca m-a cerut de nevasta.
Don:Și inelul unde e?
Răzvan:Chiar ? Unde e inelul?
Ana: L-am lăsat pe pat. Eu am plecat. Maria este acolo. O să-și facă de cap cu ea. Sa i-l dea ei, inelul.
Răzvan: Ana, nu ai încredere în el?
Ana: Nu.
Marko:De ce ?
Ana: A greșit cu mine acolo, acum ca nu mai sunt ?
Don: Sunteți frati vitregi,cum naiba te asteptai sa aveți o relație?
Marko:Frati vitregi?
Ana:Da.
Marko: Aoleu. Tu nu ești normala
Ana:Și sa vezi ca Maria, este sora mea.
Don: Crezi ca se culca cu ea?
Răzvan: Maria e curva, în tot sensul cuvântului. Crezi ca o oprește ceva ? A dansat pe masă în fața noastră, când Ana era în camera.
Ana: Oricum nu cred ca o sa stea prea mult pe acolo. Bianca,o sa o bata și o trimite la produs. Asta i-am zis sa facă, dacă face Maria prostii.
Don: Foarte bine.
Marko: Ana, tu îl iubesti ?
Ana:Da.
Marko: Și ai fost fericita cu el?
Ana: Da.
Don:Marko,de ce ești asa curios?
Marko:Voiam sa vad și eu cum a fost viata ei, nu am văzut-o de 6 ani.
Don:Bine. Ana, uite ce m-am gândit.
Ana:Ce?
Don:O sunam pe Bianca de la mine de pe telefon pe camera și nu trebuie sa pomeniți numele meu sau al vostru.
Ana:Bine.
I-am dat lui Don, numărul Biancăi și a sunat-o pe camera.
C.T
Bia: Da. Cine e?
Don:Nu contează cine sunt eu. O sa întorc telefonul sa vorbești cu cineva,dar nu pomenești niciun nume. Bine?
Bia:Da
Ana:Bună
Bia: Ce faci ? Sunteți bine ?
Ana: Da, iubita mea. Suntem bine toți 3.
Răzvan: Voi sunteți bine ?
Bia: Da. Al meu este plecat cu afaceri,celalalt este în dormitor,iar tampita aia mica face curat. Aspira casa.
Ana: Dar ce a făcut de face curat ?
Bia:Am găsit-o cu al tău, dormind în același pat,am bătut-o și am pus-o sa facă curat.
Ana: Poftim ? Sa-i spui din partea mea ca poate sa rămână cu ea. Oricum am pierdut sarcina.
Bia:Cum adică ai pierdut sarcina ?
Ana: Asa bine, de la stres. Avort spontan.
Bia:Și ești ok?
Ana:Da.
Bia: A venit al tău.
Franco:Cu cine vorbești?
Bia:Hai sa vezi, dar nu zici niciun nume.
Franco:Iubirea mea,sunteți bine ?
Ana:Iubirea ta? Ce cautai cu panarama aia în pat ?
Franco: Dormeam.
Ana:Te-ai culcat cu ea?
Franco:Nu. Cum sa fac asa ceva?
Ana: Pai poți sa o faci. Ai liber de la mine. Am pierdut sarcina,poți face ce vrei.
Franco:Cum adică? Ai făcut avort?
Ana:Nu. De la stres am pierdut sarcina. Nu a fost vina mea.
Franco: Mi-ai pierdut copilul,nu ești în stare sa ai grija de copilul meu și te iei de mine ca am dormit cu aia în pat ?
Ana: Ești dobitoc ?
Franco:Nu ești în stare de nimic.
Ana: Știi ceva,sa te duci dracu. Nu vreau sa te mai vad niciodată. Ți-o iau pe fata asta lângă care stai și nu o sa ne mai vezi niciodată. O sa renunț la numele tău de familie, sa nu mai existe nimic intre noi, și te descurci, iar copila aia, este sora mea si o sa o scot la produs. Este un nesimțit.
C.T.Î
Don: E prost ?
Răzvan:Da
Ana: M-am obișnuit.
Marko: De ce a dat vina pe tine?
Ana: Mereu face asa. Mereu eu sunt de vina(mi-au dat lacrimile)
Marko: Gata Ana(am luat-o în brate și atunci a întrat Angela pe ușa)
Angela:Ma inseli?
Marko:Nu exagera.
Angela: Cum exagerez,o țineai în brate pe asta.
Ana: Asta are un nume.
Angela: Nu ma interesează. Iubitul meu te ținea în brate.
Ana:Unde ai găsit-o pe nebuna asta ?
Angela:Eu sunt nebuna ? Ești o nesimțită.
Ana: Pleacă de aici. Pana nu te bat.
Angela:E casa mea,tu ești în vizita.
Don:Casa ta? De unde pana unde? Este casa mea,iar ei nu sunt în vizita. S-au mutat aici.
Angela:Eu plec. Ma duc în club cu prietenele mele. Voi ma faceți cu nervii. Pa
Ana:Sa te întorci când te chem eu.
Don:Cum naiba stai cu fata asta?
Marko:O iubesc.
Ana:Ea te iubește?
Marko:Da.
Ana: Ești sigur?
Marko:Da
Ana:Vezi sa nu-ti iubească doar banii.
Marko:Nu e asa.
Ana:Bine. Eu ma duc la Aliss,si după la culcare. Noapte buna.
Am plecat la Aliss, am întrat la ea și am văzut ca doarme. Am pupat-o și m-am dus la mine in camera. M-am schimbat in pijamale si m-am bagat in pat.
Am adormit instant
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
Roman d'amourÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...