Don:A fost genial. Chiar îmi place de tine, Bianca.
Răzvan: Se vede de ce sunt cele mai bune prietene, nu?
Don: Da.
A întrat Marko,nervos rău.
Marko: Ana, esti nesimțită? Cum sa o umilești pe Angela? A venit plângând în camera, ca ti-ai bătut joc de ea cu Bianca.
Ana: Nu mai urla la mine. Nu si-a bătut joc nimeni de ea.
Marko: Cum nu? Plângea.
Don: Iubita ta, a făcut urat ca a venit Bianca, aici. A zis ca ea este șefa casei și ca nu-i convine ca ele doua s-au mutat aici. Ele doar i-au arătat ca nu ea este șefa casei.
Marko: Și nu a-ți puțin sa o lăsați asa? Sa creadă ca ea este șefa?
Ana:Nu
Marko: Nu-mi place când plânge.
Don: Sunt lacrimi false.
Marko: Ba nu.
Ana: Ba da,Marko. Nu te iubește,vrea doar banii tai.
Marko: Nu e adevărat.
Bianca: Când o sa te lase falit și o sa plece, o sa ne dai dreptate.
Marko: Noapte buna.
Don: De 2 ani, ma chinui sa-i explic ca Angela, sta cu el doar pentru bani.
Bia: Pana nu vede singur asta,nu o sa creadă nimic.
Răzvan: Bia, ar trebui sa mergi la doctor. Sa vadă dacă copilul este bine.
Bia: Pai o sa merg.
Don: O sa-ti fac programare la cel mai bun doctor.
Bia: Mersi mult.
Răzvan: Acum trebuie sa am grija de 2 nebune, nu doar de una.
Don: Sa avem. Ca și eu trebuie sa am grija de ele. Mereu mi-am dorit o fata, iar acum m-am ales cu două. Sunt cel mai fericit.
Ana: Și noi.
Bia: Eu ma duc sa fac un duș și sa ma bag în pat,ne vedem dimineața.
Ana: Vin și eu.
Am plecat cu Bianca la mine in camera.
Bia: Marko, este drăguț, dar nu vede ca aia își bate joc de el.
Ana: Stai puțin. Cine dracu mi-a răscolit dressing-ul ?
Bia: Nu știu.
Ana: Sigur Angela.
Am trântit ușa de la camera mea si am întrat în camera la Angela și Marko.
Angela: Ce cauti aici?
Ana: Ești tampita la cap? Ce dracu ai cautat la mine in camera? De ce mi-ai răscolit dressing-ul?
Angela: Eu nu am făcut nimic.
Ana: Serios ? Și cine a făcut asta ? Ești singura din casa asta, care are o problema cu mine ? Ce dracu ai cautat ?
Au întrat în camera Don, Răzvan și Bianca.
Angela: Ești o curva.
Ana: Ce?(m-a dus la ea și i-am tras o palma,iar Mako; s-a băgat între noi)
Ana: Eu curva? Cine sta cu un bărbat doar pentru bani eu sau tu? Te calc în picioare.
Angela: Iubitule,uite ce mi-a făcut.
Ana: Astea sunt lacrimi false. Ti-e frica ca ramai fără bani.
Marko: Ana, ieși afara.
Ana: Poftim? Ea ma face curva și tot eu sa ies afara?
Marko:Ai dat in ea.
Ana: A meritat.
Marko: Ieși.
Don: Sa fie ultima oara când o dai pe Ana, afara. Dacă se mai întâmplă asta, Angela,o sa plece din casa asta.
Ana povestește:
Am plecat din camera de la Marko, și m-am îndreptat spre masina. M-am urcat și am plecat. Am început sa plâng și sa conduc prin oraș. Nu am la mine nici bani și nici telefonul.
Bianca povestește:
Am coborât jos și am văzut ca Ana,nu este,după am văzut ca nu este nici mașină ei,în curte. Am plecat repede sus și am văzut ca Don se certa cu Marko.
Bia: Ana a plecat.
Don:Cum adică?
Bia: A plecat. Nu este nicăieri și nici mașina ei nu este în curte. Telefonul îl are pe pat.
Don: De ce naiba a plecat ?
Bia: Ana, s-a certat de multe ori cu Franco,iar el mereu ii zicea sa plece sau chestii de genul, iar acum nu mai suporta sa-i zică cineva asa ceva. Este unul din lucrurile pe care le urăște. Mai bine o înjuri decât sa-i zici sa plece.
Don:Doar din cauza ta Marko.
Angela: Măcar am scăpat de ea.
Don: Taci dracu, nu mă face să fii prima femeie pe care o bat. Cum o găsim?
Bia:Nu ai cum. Știe sa se ascundă. Mereu când se certa cu Franco, pleca cu mașina, sa se plimbe și sa se liniștească.
Don: Dar nu cunoaște orașul.
Bia: Se descurca.
Don: Marko, dacă pățește ceva,nu știu ce îți fac.
Bia: Ma duc sa fac o baie și după cobor in living. Nu pot sa dorm știind ca ea e suparata și plecata.
Don: Eu ma duc în living. O aștept acolo.
Bianca povestește:
Am făcut o baie rapida, m-am îmbrăcat într-o pijama și am coborât în living, unde era Don,care bea un ceai.
Don:Uite, am făcut și pentru tine.
Bia:Mersi mult.
Don: Ești bine?
Bia: Da, doar ca ma gândesc la Ana. A trecut prin multe și chiar credeam ca dacă vine aici, o sa se liniștească, dar se pare ca m-am înșelat.
Don: O sa fie bine. O sa se întoarcă.
Bia: Știu asta, dar nu-mi place sa o vad suparata. Oricum este distrusa, a pierdut sarcina, a aflat ca Franco, a dormit cu Maria, iar acum faza asta ia pus capac.
Don: O sa fie bine.
Marko: A venit ?
Bia: Nu. Ce cauti aici? Du-te la iubita ta,ca săraca plange.
Marko: Nu vreau sa ma cert și cu tine.
Bia: Dar te-ai certat cu Ana, adică nu te-ai certat, ai dat-o afara. Fata asta este plina de suferinta.
Marko: De ce ? Din cauza lui Franco?
Bia: Și din cauza lui si tot ce i s-a întâmplat când a venit în Italia.
Don: Ce s-a întâmplat?
Bia: S-a certat într-o seara cu Franco, și a plecat. A venit după 3 luni,fericita ca a reunit mafia din România și ii adusese pe toți în Itlia. Dar în alea 3 luni a pățit multe.
Don: Ce?
Bia: Când a plecat de acasă, era beata. A plecat în pijamale spre Franța, cu mașina. În Franța era asteptata de cineva. Când a ajuns la locul de întâlnire, a văzut ca nu e nimeni acolo. Trebuiau sa ajungă în 10 minute, asa ca ea s-a dat jos din mașină sa fumeze o țigară și sa stea la aer. Pana sa ajungă oamenii ăia, au trecut pe lângă ea niște oameni de ai șerpilor, au văzut-o și au luat-o cu forța. A fost ținută sechestrată, o săptămână pana au găsit-o. În săptămâna aia, au distrus-o cu bătaia și unul din ei a violat-o. Eu când am aflat și am auzit ca a fost găsită, am plecat de urgenta în Franța. Când am văzut-o, nu mi-a venit sa cred. Nu am recunoscut-o. Era desfigurata. A avut noroc de un doctor foarte bun, ce a făcut-o sa arata înapoi la fel.
Don: Violata? Ana?
Bia: Da.
Don: Și cu ăia ce s-a întâmplat?
Bia: Toți șerpii sunt morți. Absolut toți. Și nu doar ei. Și familiile lor.
Don: Foarte bine.
Marko: Nu am știut ca a trecut prin asa ceva
Bia:Nici nu aveai de unde sa știi. Ea nu-si arata sentimentele.
Don:Nu-mi vine sa cred prin câte a trecut.
Bia: E greu se procesat tot.
Marko:Când a venit și am văzut-o, am văzut în ochii ei multă suferință.
Bia: Se observa asta, dar niciodată nu o sa se plângă.
Don: Asa a făcut mereu.
Bia:Da. Marko, care a fost primul tău gând când ai văzut-o?
Marko: Ca este o femeie frumoasa și puternica.
Bia: Asa e.
Don: Și cele 3 lacrimi de pe fața ei? Ce oameni a omorât? Și tu ai una.
Bia: Alex, din România, îl știți?
Don:Da, mereu era cu el,pana s-a întâmplat faza de la ziua ei.
Bia: L-a omorât. Omul care a violat-o, ea l-a omorât. Și pe Criminalul Mihnea.
Don: E puternica.
Bia:Este.
Marko: Și tu?
Bia:Pe fosta iubita, a fostului meu iubit, Armando. M-a înșelat cu ea.
Don: Și tu ești puternica.
Bia:Da, dar nu ca Ana.
Don: Dar ești. Tu ești contabila?
Bia: Da.
Don: Într-o zi te poți uita pe niște acte de ale mele?
Bia: Normal. Măcar muncesc și eu ceva.
Don: Ai putea. Dacă chiar vrei, te pot face contabila mea. Mai am o femeie, dar e mai bine sa fie două.
Bia: Perfect. Și Ana?
Don: Ana, o sa fie mana mea dreapta.
Bia: E bine. Cred ca o sa fie ciudat pentru ea. Din șefa sa ajungă mana dreapta.
Don:Dacă nu o sa se obișnuiască, o fac șefa pe o afacere.
Marko: Pe ce afacere ?
Don: Nu știu ce vrea ea.
Bia: Pe afacerea cu organe.
Don:Organe?
Bia:Este afacerea ei preferata.
Don:Și cea mai periculoasa.
Bia: Știu.
Don: Organe sa fie atunci.
Marko: Nu se dă înapoi de la nimic se pare.
Bia:Nu o sa o facă niciodată. Mi-a povestit odată, când avea 15 ani, a salvat un băiat care a fost împușcat și la care ținea enorm de mult. A aflat ca a plecat de nebun singur sa se vadă cu niște oameni periculoși și a plecat după el. După pe omul ce l-a împușcat pe acel băiat,l-a tăiat peste tot.
Marko: Despre mine era vorba.
Bia: Serios ?
Marko: Da.
Don:A zis ca ținea la el?
Bia:Enorm de mult a zis.
Don: Și ce a mai zis?
Bia: Ca spera sa-l mai vadă Măcar o singura data în viata asta,pe el si pe tatăl lui. Ca Cobra, a rupt legătură cu ei.
Don: Eu am mai ținut legătură cu Marius, ca să ma asigur ca Ana, este bine, dar nu mi-a zis tot ce I s-a întâmplat.
Bia: Nu am știut asta.
Don: Nici Ana, nu știe.
Marko: Chiar a zis ca ține la mine?
Bia:Da.
Marko: Și eu am dat-o afara?
Bia:Da.
Don:Ești cu capul.
Marko:A dat în Angela.
Don: Angela, a făcut-o curva.
Ana povestește:
Am dat niște ture de oraș,iar în trafic am văzut o masina de Italia,semăna cu mașina lui Armando, m-am ținut după ea și când am depășit, am văzut ca în mașină erau oamenii lui Franco. M-am mirat și am hotărât sa plec spre casa.
Am parcat mașina în curte și am întrat în living.
Ana: Bună.
Bia: Ana, esti bine?
Ana: Da.
Don:Unde ai fost ? Ne-am facut griji.
Ana: Sa ma plimb.
Bia:Ai plâns.
Ana: Ba nu.
Bia: Pe mine nu poți sa ma minți.
Marko: Ana,îmi pare rău că am țipat la tine și te-am dat afara.
Ana: Lasă asta. Bia,cred ca avem o problema.
Bia:Ce?
Ana: Am vazut o mașină de Italia în trafic și m-am ținut după ea.
Don: Și?
Ana:Era masina lui Armando,iar în mașină erau oamenii lor.
Bia: Te-au văzut?
Ana: Nu.
Bia: Ce naiba cauta aici?
Don: Pe voi,probabil.
Ana: Cred ca și Franco, cu Armnado,sunt aici. Ca altfel nu era mașina lui Armando, era alta mașina
Bia:Sigur.
Don: Vă cauta. Ce vreți sa faceți?
Ana:Eu nimic. Am rupt orice legătură cu Franco.
Bia: Îl sun pe Armando acum.
C.T
Armando:Alo
Bia: Unde ești?
Armando:Acasă.
Bia:Sunt sigura.
Armando: Ce vrei sa zici?
Bia:De ce masina ta este în America?
Armando: Mașina mea este acasă.
Bia:Serios ? Și Franco unde e?
Armando: Tot acasă.
Bia: Nu încercați sa ne găsiți, nu o sa puteți.
Armando:Mai vedem noi.
Bia: Ai sa vezi.
C.T.Î
Ana:Sigur sunt aici.
Marko: Ana,vreau sa vorbim.
Ana: Spune.
Marko:Doar noi, dacă se poate.
Ana: Hai la mine in camera.
Am plecat cu Marko, la mine in camera,după ce am închis ușa, m-am așezat pe fotoliu.
Ana: Spune.
Marko: Îmi pare rău că am reacționat așa.
Ana:E ok. Sunt obișnuită sa-mi vorbească bărbații asa.
Marko:Chiar îmi pare rău. Mi-a zis Bianca,prin câte ai trecut și nu vreau sa te fac sa te simți nașpa aici
Ana: Bianca, ar trebui sa mai tacă.
Marko:Mi-a zis ca i-ai zis ca ai ținut enorm la mine și ca sperai sa ma mai vezi Măcar o singura data pe mine și pe tata.
Ana: Da.
Marko: Și eu tin la tine. Ești ca sora mea,mereu ai fost. Azi am fost prost ca am țipat la tine, dar ai dat în Angela, și mi-am ieșit din minți.
Ana: Dacă nu ma făcea curva,nu dădeam.
Marko: Știu ca a greșit și știu ca tu nu vrei sa faci ce zice ea, dar sper ca într o zi sa va înțelegeți.
Ana:Nu prea cred,dar bine.
Marko, m-a luat în brate și m-a pupat pe frunte,după a plecat la culcare. Eu m-am băgat în pat și a venit și Bianca, între timp. Am stat puțin de vorba și ne-am culcat.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomanceÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...