2.Prima zi in aceasta casă.

312 9 0
                                    

   Ana povestește:
  M-am trezit,mi-am facut rutina de dimineata si am coborât la parter in living,unde stiam ca sunt așteptată pentru a mânca.
Ana: -Neața
Franco: -Neața, raza mea de soare.Haide sa te pup.
    M-am dus la el si m-a pupat pe frunte. Am simti o mare grija din partea lui si o mare iubire si i-am spus:
Ana:-Franco,stiu ca ne cunoastem doar de ieri ,dar sa stii ca eu te iubesc si mă bucur ca te-am gasit si stau cu tine in casă.
În momentul ăla s-a schimbat la față si nu a mai zis nimic. Si i-am spus eu:
Ana:- Să știi ca-mi pare rau daca te-a deranjat ce am spus si Sa stii ca daca vrei eu pot pleca din casa ta, nu vreau să te deranjez.
Franco:-Să nu mai spui asta niciodată. Ana, esti sora mea si esti totul pentru mine, am rămas șocat pentru ca nimeni nu mi-a spus asa vorbe frumoase și nu mă așteptam sa-mi zici vorbele astea după asa putin timp.
Ana:-Bine,pot sa te strâng în brațe?
Franco:-Normal, nu trebuie să mă întrebi,o poti face cand vrei.
Ana:-Bine.( Si l-am pupat pe obraz)
Franco: - Eu trebuie sa plec,o sa rămână Armando acasă si Maricica este in permanență aici, dacă ai nevoie de ceva le spui lor. Si sa nu pleci singură de acasa, nu vreau să pațești ceva sau sa te pierzi.
Ana: -Bine,o sa fiu cuminte pui mic,promit(am spus râzând)
Franco:-Ce glumeață esti. Eu plec, ai grija!râdeam și eu)
Ana:-Bine
   După ce a plecat,m-am dus la mine in camera si am inceput sa ascult muzică.
După câteva ore s-a întors Franco, dar nu l-am văzut niciodată așa. Era drogat.
Am hotarat sa ma duc la el in camera să văd dacă este bine, având de a face cu oameni de genul in Romania, stiam ca nu am ce sa pățesc.
Ana:-Franco,esti bine ?
Franco:-Da ,ce cauti aici ?
Ana:- Am venit sa vad daca esti bine, doar este frati miu.
Franco:-Daca nu erai sora mea , pana acum te băgăm în pat la mine. Dar si daca esti sora mea,tot o pot face.
Ana:-Vrei sa te culci cu mine ?
Franco:-Da!
Ana:-De ce ? Sunt sora ta.
Franco:-Și ce ? O noapte nu se întâmpla nimic.
Ana:-Eu o sa plec,vorbim cand esti treaz.
Atunci Franco s-a ridicat si m-a trântit in pat .
Ana:-Franco încetează. O sa regreți dacă faci asta.
El a început să tragă de mine si sa ma sărute pe gât.
Ana:-Lasă-mă, nu mă face să te urăsc.
În momentul ăla a intrat Armando in camera.
Armando:-Franco esti tâmpit? E sora ta ,las-o.
Si m-a luat de sub Franco.
Am plecat la mine in camera si i-am lăsat pe ei sa se certe.
M-am așezat în pat și nu-mi venea sa cred ce s-a întâmplat,nu-mi venea sa cred că era sa fiu violata de omul pe care îl iubesc cel mai mult pe lumea asta.
Cât am stat în România am avut de-a face cu asa ceva și nu doar o singura data,dar a fost un șoc pentru mine să-l vad pe Franco vrând sa facă asa ceva.
După ce am stat și m-am gândit la tot ce s-a întâmplat, am întrat în lumea viselor cu lacrimi în ochi.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum