3.Cearta!

279 10 0
                                    

   M-am trezit dimineața cu fața umflata de la plâns. Am făcut un duș și m-am schimbat într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou.

  Trebuia sa cobor la masă,dar nu ma simțeam bine sa ma întâlnesc cu Franco, asa ca am preferat sa stau în pat și sa ma uit la televizor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Trebuia sa cobor la masă,dar nu ma simțeam bine sa ma întâlnesc cu Franco, asa ca am preferat sa stau în pat și sa ma uit la televizor.
După jumătate de ora de uitat la televizor, a întrat cineva peste mine in camera si din cauza traumei de aseară m-am speriat și am căzut din pat.
   Armando când a văzut a venit repede la mine și m-a ajutat sa ma ridic.
   Armando: Iartă-mă că te-am speriat, dar m-am îngrijorat când nu ai apărut jos și credeam ca ai pățit ceva.
   Ana: Stai liniștit,doar ca de la incidentul de aseară,îmi este frica de ce mi se poate întâmpla aici.
   Armando: Uite,știu ca Franco a greșit și a făcut ceva ce nu trebuia sa facă, nici noi nu am înțeles prea bine de ce s-a drogat, singurul lucru pe care îl știu este ,ca el decurge la asa ceva doar când este rănit de cineva,lucru ce se întâmplă foarte rar.
   Ana: Dar eu nu i-am greșit cu nimic și nici nu l-am făcut sa sufere,mai bine plec.
   Armando: Nu exista asa ceva, cum sa pleci ? Unde te duci ? Tu ești parte din familie acum, nu ai cum sa pleci.
   Ana: Văd eu unde plec,pana la urma nu pot sa stau aici dacă el face asa ceva și cred ca nu-i face placere sa fiu aici.
   Armando:  Sa nu mai zici asta niciodată. El ține enorm la tine și de când a aflat de tine,doar despre tine vorbește.
   Ana: Ok,dar la următoarea chestie de genul care se întâmplă nu mai stau pe gânduri, o sa plec!
   Armando: Bine, dar nu o sa se mai întâmple. Acum, haide jos ca este masa gata.
   Ana:Bine!
Am început sa coborâm scarile pana la parter( camera mea fiind la etajul 2), iar când am ajuns în fata ușii de la living m-am oprit. În momentul ăla Armando mi-a zis:
   Armando: Totul o sa fie bine, stai linistita!
După ce a spus acele cuvinte, a deschis ușa livingului,iar în capătul mesei era Franco,care se uita la mine și îmi zâmbea.
   Ana: Ești bou? Ai cam mult tupeu sa ma privești în ochi.
   Franco: Ce vrei sa spui ? Esti sora mea, cum sa nu te privesc în ochi ?
   Ana: După tot ce ai făcut aseară?ai tupeu sa ma privești în ochi ? ESTI UN NESIMTIT, NU VREAU SA MAI STAU AICI (am urlat) am plecat de lângă drogații și violatorii cu care am stat și nu mi-au făcut nimic și am ajuns aici sa mă violezi tu?
   Franco: Cum adică? Când te-am violat eu sau când am încercat eu asa ceva ? Și cu ce oameni ai stat tu ? Vreau sa știu.
   Ana: Atât de drogat erai? Nu-ti aduci aminte nimic ? Aseară ai vrut sa ma violezi, noroc ca a apărut Armando la timp și te-a luat de pe mine.
   Franco: Ana, îmi pare rău,sincer,nu-mi aduc aminte nimic, Iartă-mă,te rog
   Ana: Te iert acum și se întâmplă iar ?
   Franco: Nu o sa mai fac asta niciodată, crede-mă,te rog.
   Ana: Franco, ascultă-mă bine,am stat cu oameni mai rai decât tine, oameni care făceau rău cu zâmbetul pe buze, dar nici măcar unul dintre ei nu s-a atins de mine, toți aveau grija de mine, sa nu-mi lipsească nimic și sa fiu bine, dar am ajuns aici și tu în prima zi ai vrut sa te culci cu mine, sora ta, sange din sângele tău.
   Franco: Iartă-mă, te implor, jur ca nu o sa se mai întâmple asta, jur ca o sa fiu un frate adevărat cu tine și o sa am grija de tine mereu.
   Ana: Bine, dar sa stii ca i-am zis și lu' Armando, la următoarea chestie am plecat și nu o sa mai știi nimic de mine. Degeaba ești capul mafiei, am scăpat de criminali sa nu mă omoare, crede-mă scap și de tine sa nu ma găsești.
În momentul următor Franco a venit  m-a luat în brate și m-a sărutat pe frunte, iar eu i-am sărit în brate.
   Armando: Acum ca v-ați împăcat, vreau sa știi Franco, ca ești un dobitoc, dar vreau sa știu și cu ce oameni ai stat în România, Ana.
   Franco: Mulțumesc ca ai apărut la mine aseară și știu ca sunt dobitoc. Dar Ana, și eu vreau să-ți știu trecutul.
   Ana: O sa aflați tot, dar la momentul potrivit. Acum vreau doar sa mănânc ceva ca am o întâlnire mai târziu, de gradul 3.
   Armando: Poftim ? Ești de o zi aici și deja ai întâlnire?
   Franco: Ce întâlnire? Cu cine? Unde ? De ce ?
   Ana: Off,am o întâlnire cu un vechi prieten care a făcut ceva ce nu trebuia sa facă, asa ca ma voi întâlni cu el, dar vreau un pistol.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum