94. Dupa 4 zile.

76 4 0
                                    

Ana povestește:
Am stat 5 zile cu Aliss, la mare. Ne-am distrat. De mult nu am mai petrecut timp doar eu cu ea. Am plecat spre casa. Pe drum ne-am oprit la un restaurant și am mâncat. Când am ajuns acasă, am rugat un om sa o ducă pe Aliss,la culcare, pentru ca iar am dureri de spate și nu pot sa o mai duc în brate. Eu am întrat în living.
Ana: Bună.
Bia: Iubita mea. Ce faci ?
Ana: Sunt bine. Voi?
Bia: Și noi.
Ana: Dar Don,Răzvan, Marko și Mariana, unde sunt?
Bia: Don cu Marko, au plecat cu afaceri, iar Răzvan, doarme. Mama, este la cumpărături.
Ana: Bine. Cum e Marko?
Bia: Nu știu sa-ti zic. Când a auzit ca ai plecat, nu a zis nimic. De față cu noi, părea bine, dar am stat într-o seara la el la ușă și l-am auzit cum plângea și îți striga numele.
Ana: Sper sa ma ierte.
Bia: O sa te ierte.
În momentul Următor au apărut Don cu Marko.
Don: Fata mea.(am luat-o în brate)
Ana: Bună, Marko.
Marko: Bună, Ana.
Don: Cum ești Ana?
Ana:Rezist.
Don: Marko, tu nu faci nimic?
Marko:Ce sa fac?
Don: Nu te bucuri ca a venit acasă?
Marko: Ba da.
Bia: Se vede.
Don: Nu o ierți pe Ana?
Marko: Nu cred ca este treaba cuiva.
Ana:Nici a mea?
Marko: Cu tine am de discutat.
Ana:Bine.
Marko:Acum,te rog
Ana: Hai.
Am plecat cu Marko, la mine in camera.
Ana: Spune.
Marko: Te rog sa-mi mai explici încă odată cum s-a întâmplat.
Ana: Am băut cu ei și după m-am dus sa ma culc la Franco, în camera. Am adormit, iar când a intrat el, m-am trezit. Am stat de vorba și după el m-a sărutat. I-am spus ca nu trebuia sa facă asta, ca eu sunt cu tine și nu înșel, după am plecat.
Marko: Ce a-ți vorbit ?
Ana: I-am spus ca ma simt ciudat sa fiu la el in casă iar și ca este ciudat ca stam împreună în același pat, doar ca frati.
Marko: Și el ce a zis?
Ana:Ca el înțelege ca mi-a greșit și ii pare rău. Și poate peste ani de zile, o sa fim iar împreună.
Marko: Bine. I-ai răspuns la sărut?
Ana: Nu.
Marko: Deci sa înțeleg ca el a încercat sa te sărute și tu nu i-ai răspuns.
Ana: Da, Marko. Asta s-a întâmplat. Dacă era altceva, îți spuneam.
Marko: Am vorbit cu Răzvan și mi-a zis ca tu nu ai înșelat niciodată. Și ca orice greșeală ai făcut, ai recunoscut.
Ana: Pai asa e.
Marko: Mi-a zis și tot ce i-ai făcut lui Endre.
Ana: Ce i-am făcut?
Marko: L-ai plătit pe Valentin, sa se dea drept iubitul tău, îl iubeai pe Endre, el pe tine. Aveți un copil împreună.
Ana: Ma condamni ?
Marko:Nu.
Ana: Atunci ?
Marko: Vreau sa inteleg.
Ana: Ce mai vrei sa înțelegi?
Marko: Ce sunt pentru tine.
Ana: Eu încă te consider bărbatul meu.
Marko: Bărbatul tău?
Ana: Da.
Marko: Foarte bine. Tu ești femeia mea.(am luat-o pe sus, am trântit-o în pat și m-am urcat peste ea)
Ana: Ce sa înțeleg?
Marko: Ca ești femeia mea. Și doar a mea(am început sa o sărut și sa o dezbrac. Am făcut dragoste cu ea)
Ana: Am uitat sa-ti zic ca sunt pe stop.
Marko: Nu mă deranjează, iubita mea.
Ana: Bine.
Marko: Sa nu mai pleci de lângă mine, niciodată.
Ana: Nu mai plec.
Marko: Vreau sa vorbim ceva serios.
Ana:Spune.
Marko: Ana, tu mai vrei copii?
Ana: Sincer ?
Marko: Da.
Ana: Da, dar nu acum. Întâi sa scap de urmărire, sa ma pun pe picioare, sa ma întorc înapoi și după dacă vrei, facem și un copil.
Marko: Unde sa te întorci?
Ana:Iubire, eu nu pot sa stau în America. Nu am nimic aici. Nu-mi place.
Marko: Și ce îți dorești?
Ana: Vreau sa ne întoarcem în Italia.
Marko: Adică la Franco?
Ana: Nu. Vreau sa-mi cumpăr o casă, vreau sa stam noi doi în casa aia și Bianca,cu Răzvan.
Marko: Mai vorbim despre asta.
Ana: Bine.
Am văzut ca s-a trântit ușa și a apărut Bianca.
Ana: Mereu strici momente.
Bia: Coboară jos repede, sa vezi cine e.
Ana: Acum.(m-am ridicat din pat și mi-am tras repede hainele pe mine și am coborât jos. Când am întrat in living, mi-a picat fața)
Ana: Alberto?
Alberto: Muierea mea.(am luat-o în brate și am ridicat-o în aer)
Ana: Ai de dat explicații.
Marko: Vezi ca femeia mea o învârti în aer.
Alberto: Serios? Sunteți împreună?
Marko: Da.
Alberto: Ti-a venit mintea la cap ? Aștept de ani de zile sa aud ca sunteți împreună.
Ana: Nu exagera.
Marko: Și mie mi-ai lipsit(l-am îmbrățișat )
Alberto: Deci când dansez la nunta?
Ana: Mai e.
Marko: Cum adică aștepți de ani de zile?
Alberto: Pai de când ai fost în România, aștept sa fiți împreună.
Ana: Știu asta. Acum. Stai jos și explica ca te bat.
Alberto: Gata șefa.
Ana: Nu mai sunt șefa. Marius, este.
Alberto: Și tu ai de dat explicații.
Ana: Ba nu.
Alberto: Ba da. În primul rand de ce ești vânătă?
Ana: Razvan...
Alberto: Ti-ai ieșit din minți?
Razvan: A vrut sa se omoare.
Alberto: Bine ti-a făcut.
În următorul moment a apărut Aliss, pe ușa.
Aliss: Mami, am visat urat.
Ana: Hai la mama.(am luat-o în brate) ce ai visat?
Aliss: Ca cineva ii face rău lui unchiul Marius.
Ana: Marius, este bine. Stai linistita. Vrei sa vin sa dorm cu tine?
Aliss: Nu. Pot sa dorm la Amelia în camera?
Bia: Normal. Vrei sa vin cu tine?
Aliss: Nu,tuși. Noapte buna.
Ana: Noapte buna.
Alberto: Mami? Copil?
Razvan; De ce ești asa șocat?
Alberto: Ana, are un copil? Ana, care nu voia copil. Stai puțin. Este copilul tău?
Razvan: Nu.
Alberto: Al tău, Marko?
Marko: Nu.
Alberto: Ana, aștept.
Ana: Endre.
Alberto: Ai un copil cu Endre?
Ana: Da.
Alberto: Ești proasta.
Ana: De ce ?
Alberto: Dintre toți, fix cu Endre?
Ana: Da.
Alberto:Proasto.
Ana: De ce nu mai cautat ?
Alberto: După ce l-am bătut pe Cobra, am fugit. Stiam ca ma omoară. Am stat ascuns. M-a prins tactu,m-am bătut cu el și știam ca nu mai pot sta în România, am reușit sa fug în Spania. Acolo am cunoscut niște portughezi și m-au luat sub aripa lor. Am fost săgeată la început, iar acum sunt cap de mafie. Nu puteam sa te caut, nu știam ce naiba se întâmplă cu Cobra, chiar nu știam. Acum ca m-am pus pe picioare, îl omor.
Ana: Alberto..
Alberto: Poți sa te pui și în cap, Cobra,pentru mine e mort. Și chiar o sa-l omor.
Ana: Sa știi ca,Cobra, chiar regreta. Si-a cerut scuze și vrea sa-si îndrepte greșelile.
Alberto: Nu ma interesează. O sa plătească pentru tot ce a făcut.
Ana: De ce faci asta ?
Alberto: Pentru ca merită. Ai mâncat bătaie din cauza lui, Marius la fel si Răzvan.
Ana: Și Endre.
Alberto: Endre, nu exista pentru mine. Eu țin la tine, ești ca sora mea si Marius cu Răzvan, sunt ca frații mei, dar Endre,nu e nimic. Dacă tu ai fost proasta, este treaba ta. Eu atât pot sa-ti zic, cât trăiesc eu pe lumea asta, Endre, nu se atinge de Aliss.
Ana: Este tatăl ei. Nu poți sa-i interzici asta. Nu ii interzic eu și ii interzici tu?
Alberto: Eu sunt țigan și ma mândresc cu asta. Țin la familia mea,ca la ochii din cap, dar știu cât ai suferit tu din cauza lui si nu pot sa trec cu vederea.
Ana: Nu am șanse sa te conving nu?
Alberto: Nu.
Ana: Știi bine ca eu țin la Endre.
Alberto:Ana, nu mă interesează astea. Familia mea,este familia mea. Tu,Răzvan, Don Tito și restul de aici, dar atât. Cobra,o sa moara, iar Endre,nu o sa se atingă de Aliss și nici de tine.
Ana: Alberto, nu e ok.
Alberto:Ana, taci dracu.
Ana: Tu ești nebun ? Credeam ca ești mort și ai venit aici cu scuza ca îți era frica sa nu patesc ceva. Cum dracu faceți toți același lucru? Toți spuneți ca pentru mine a-ți făcut tot, dar nu e asa. De frică a-ți plecat. Am rămas doar eu cu Marius,în joc, noi nu am fugit. Va numiți cap de mafie și voi a-ți fugit, de la prima chestie. M-am saturat.
   Ana povestește:
M-am ridicat si am plecat. M-am urcat în mașină și am plecat. Trebuia sa ma plimb, trebuie sa uit. Nu mai suport. Îmi place ce am făcut,iubesc lumea în care sunt,dar nu mai rezist. Am văzut ca ma suna Marko și i-am răspuns.
   C.T
Ana:Alo
Marko:Ana, unde ești?
Ana: Ma plimb.
Marko:Hai acasă.
Ana:Iubire, am nevoie de putina relaxare. Vorbește cu Mariana, sa aibe grija de Aliss și eu vin după tine. Am nevoie sa fim singuri.
Marko: Bine iubire.
   C.T.Î

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum