Eram gata amandoua, stiam ca cei mai importanți bărbați o sa fie la noi în living și noi trebuia sa strălucim. Era momentul meu. Franco,trebuia sa ma prezinte, deoarece o sa-l ajut în toate.
Bianca: Hai sa coborâm.
Ana: Haide, dar mergi tu prima.
Bianca: Bine, dar coboram pe scări sa ne facem o adevărată intrare.
Ana: Ok!
Am coborât scarile, iar jos, în capătul lor erau Armando și Franco care ne așteptau.
Din perspectiva lui Franco:
Am văzut cum veneau fetele. Prima era Bianca, arăta bine, dar cand am văzut-o pe Ana, am rămas șocat. Nu arata deloc ca ea însăși. Avea machiajul strident, cum o caracteriza pe ea, dar în rochie nu am văzut-o niciodată, era superba. Armando, m-a scos din gândurile mele.
Armando: Te-ai îndrăgostit cumva?
Franco: Ce ai pățit mă? E sora mea.
Armando: Văd cum o privești, ti-ai dori sa nu fie sora ta. O vrei.
Franco: Nu e adevărat.
Armando: Bine, când vrei sa vorbești știi unde sa ma găsești, dar ai grija, toți o sa fie cu ochii pe ea,arata superb.
Ana povestește:
Franco m-a luat de brat și m-a condus spre living. Când am ajuns acolo, erau 6 barbati,care aveau toată atenția pe mine.
Am ajuns la masă și m-am așezat în partea stânga a lui Franco, deoarece în partea drepata este locul lui Armando.
Franco: Vreau sa vă o prezint pe sora mea, Ana, care de acum o sa facă parte din mafie.
Au venit toți și au dat mana cu mine.
Dupa ce am servit cina, eu și Bianca ne-am scuzat și am plecat fiecare în camera ei, deoarece ei voiau sa vorbească despre afaceri.
Când am ajuns în camera,primul lucru pe care l-am făcut a fost sa-mi dau rochia jos și sa ma îmbrac în ceva lejer.
M-am demachiat și m-am băgat în cap, pentru ca azi a fost o zi obositoare. Mi-am pus un serial pe netflix si am început sa vorbesc cu un prieten vechi din România.
După ceva timp aud ca bate cineva la ușă si zic:
Ana: intra!
Franco: Am venit sa-ti spun ca ai fost splendida azi și ca le-ai lăsat tuturor o impresie buna.
Ana: Am fost eu însămi,doar ca hainele nu ma caracterizau.
Franco: Ma bucur ca te-ai simțit bine, te las sa te odihnești.
Ana: Te rog, nu vrei sa dormi cu mine ? Deja simt ca totul se întâmplă prea repede
Franco: Ba da, ma duc sa fac un dus și vin.
Ana: Poți face dus si la mine.
Franco: Bine, dar merg sa-mi aduc niște schimburi.
Franco povestește:
Nu mi-a venit sa cred ca m-a chemat sa dorm cu ea, dar o sa ma duc. A avut curaj,eu am mai vrut sa o întreb asta,dar nu am putut.
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii
RomansÎn această carte este vorba despre o fata Ana, care pleacă de acasă la vârsta de 18 ani din cauza părinților ei , care au mintit-o. Își găsește fratele vitreg pe care nu l-a cunoscut niciodată, dar de care a aflat întâmplător cand asculta la ușă. Aj...