66. Copii

98 3 0
                                    

A întrat Cobra, în living.
Cobra: Vreau sa-mi cunosc nepoata.
Ana: Bună și ție Papa.
Cobra: Ce bună? M-ai mințit, dar te înțeleg. La vremea aia te omoram. Acum vreau sa-mi cunosc nepoata. Uite, i-am luat și un cadou.
Ana: Totuși, tu ne-ai învățat, când intram undeva sa salutam.
Cobra: Știu, acum pot sa-mi vad nepoata ?
Ana:Da,papa. Haide.
Am urcat cu Cobra, Bia, Marius, Armando și Franco, la Aliss,în camera.
Ana: Aliss, el este Cobra, bunicul tău.
Aliss, când l-a văzut pe Cobra, a sărit la el in brate.
Aliss: Bunicule, ma bucur sa te cunosc.
Cobra: Si eu îngeraș. Semeni leit cu mama ta, când era mica.
Aliss: Toată lumea, îmi spune asta.
Marius: Pai asa e, îngeraș.
Cobra: Îi spui lui bunicul, unde ai stat pana acum?
Aliss: În Franța, la niște prieteni de-ai mamei.
Cobra: Unde în Franța?
Aliss: Este secret.
Cobra: De ce este secret ?
Aliss: Asa este. Eu țin secretele.
Cobra: Văd că ești și foarte deșteaptă.
Aliss: Mulțumesc, Bunicule.
Cobra: Uite, asta este pentru tine(i-am cumpărat un set de bucătărie cu tot cu aragaz și tot ce este în bucătărie, normal ca de jucărie).
Aliss: Mulțumesc, Bunicule.
Ana: Cobra, hai sa coborâm în living sa bem o cafea, Aliss, trebuie sa doarmă ca  este ora 15.00
Aliss: Bine mami.
Am coborât în living și ne-am așezat la masă.
Cobra: Nu-mi vine sa cred ca am o nepoata
Ana: De ce Papa?
Cobra: Totul s-a întâmplat sub ochii mei, nu-mi vine sa cred ca n-am observat.
Ana: Știu sa ma ascund cu orice, Papa.
Cobra: Știu asta. Oricum seamănă leit cu tine, are caracterul tău și m-am mirat când a zis ca ține secrete.
Marius: Și pe mine, m-a mirat.
Cobra: Răzvan, vreau sa-mi cer scuze față de tine, pentru tot ce am făcut. Ma bucur ca trăiești și ești aici cu noi. Am greșit față de voi și vreau sa-mi repar greșelile.
Răzvan: E ok, Cobra(ne-am luat în brate)
Ana: Ce face Endre?
Cobra: Aoleu. M-a făcut cu nervii. L-am pocnit și eu.
Ana: De ce?
Cobra: Când l-au adus și si-a revenit, a început sa zică ca-l omoară pe Marius, pe tine te calcă în picioare. I-am zis sa se calmeze, dar degeaba. Asa ca l-am pocnit.
Ana: E prost tare. Vreau sa rup legământul.
Marius: Și eu.
Cobra: Legământul ăla, este făcut cu un scop. Și voi a-ți greșit și el nu a vrut sa-l rupa. Legământul de sânge, ține și după moarte.
Ana: Știm Papa, dar ți se pare normal, sa-i zică la copil ca o sa plece cu ea? Și eu nu o sa știu nimic ?
Cobra: Asta a zis?
Ana: Da, de-aia ne-am certat și l-a bătut Marius.
Cobra:Mie mi-a zis ca nu l-ai lăsat sa stea cu Aliss, si Marius, a sărit la bătaie.
Ana: Nu e adevărat. A vrut sa doarmă cu Aliss,si l-am lăsat. După ce a adormit, a venit Aliss,la noi și ne-am spus ca ii este frica sa doarmă ca Endre, i-a spus ca o sa plece departe. Marius, s-a enervat și l-a bătut.
Cobra: Nu Știu ce tot aveți de împărțit, dar nu erati asa. Chiar dacă a-ți crescut, nu înseamnă că nu pot sa va mai țin morala. A-ți făcut un jurământ, în fața șefilor de clan, a-ți jurat sa vă apărați unul pe altul,pana la moarte. Acum vreți sa rupeți legământul. Ana, chiar crezi ca este ok, ca Aliss, sa rămână fără tată?
Ana: Știu ca nu e bine, dar nu pot sa-l las sa plece cu ea. Asta vrea el.
Cobra: Dacă rupi legământul, Marius, o sa se dea de partea ta și o sa-l rupa și el. Endre, o sa aibe 24 de ore la dispoziție sa fugă. Dacă nu pleacă, trebuie omorât. Și știm toți, ca nu o sa plece când are copilul aici. Îl omori ? Ce ii zici lui Aliss?
Ana: Nu vreau sa-l omor, dar ce pot sa fac ? Este copilul meu.
Cobra: Și al lui.
Ana: În acte nu este.
Cobra: Cum adică?
Ana: Când am născut, nu l-am trecut în acte. Maine trebuie sa-i vina noul certificat de naștere, în care Franco, este tatăl ei.
Cobra: Pfuu, asta e groasa.
Ana: Știu.
Cobra: Stai ca-l sun și îl dau pe difuzor.
  C.T.
Endre: Ce vrei?
Cobra: Asa vorbești cu mine ?
Endre: Da.
Cobra: Bine. Ce ai de gând sa faci cu Ana?
Endre: Ti-am spus. Ii omor pe toți și îmi recuperez fata.
Cobra: Și legământul de sânge?
Endre: Îl rup.
Cobra: Tu n-ai cum sa-l rupi. Cine l-a făcut, trebuie sa-l rupa. Ana, l-a făcut.
Endre: O sa-i spun sa-l rupa.
Cobra: Și pleci de buna voie?
Endre: Da, cu Aliss.
Cobra: Nu o sa poți sa pleci cu ea. Endre, dacă încerci ceva, știm amândoi ca ești un om mort. Chiar vrei sa te omoare Ana?
Endre: O omor eu pe ea.
Cobra: Aliss, nu este copilul tău în acte.
Nu ai ce sa faci.
Endre: O sa ma trec ca tată. În actele ei.
Cobra: N-ai cum, trebuie aprobarea Anei.
Endre: O sa mi-o dea.
Cobra: Nu ți-o dă. Franco, este trecut în actele ei ca tată. Nu mai ai ce sa faci.
Endre: Ceee? Ii omor pe amândoi.
Cobra: Endre, calmează-te. Ce naiba poți sa faci? Nu ai nimic. În sediu nu mai poți întra, oameni nu mai ai. Ești singur. Dacă nu-ti revi la normal, o sa ramai singur. Știi bine, când te pui cu Ana, e rău. Vrei sa ne aducem aminte ce a pățit Alex? Sau restul, când s-au pus cu ea?
Endre: Nu au ce sa-mi facă.
Cobra: Sa te omoare.
Endre: Hai pa.
   C.T.Î
Cobra: Nu știu cum o scoateți la capăt.
Ana: Stai, ca ma suna pe mine.
Franco: Da pe difuzor.
   C.T.
Ana: Alo
Endre: Te omor. Cum ai putut sa-l treci pe Franco, în acte?
Ana: Vezi sa nu te omor eu. Asa am vrut.
Endre: Curvo, eu sunt tatăl ei.
Ana: Endre, nu mă mai interesează ca suntem frati de cruce, dar îți jur, te omor. Cu ce drept ma faci pe mine curva ?
Endre: Asta ești. Ai făcut un copil cu mine și acum ești cu altul.
Ana: N-am voie sa-mi refac viata? Sau ce?
Endre: Nu
Ana: Sa mori tu?
Endre: Este copilul meu.
Ana: Nu ai cum sa dovedești. Nu te pune cu mine, apăs pe trăgaci fără sa simt ceva. Vrei sa mori ?
Endre: Tu o sa mori. Va omor pe toți.
Ana: Știi și tu ca nu poți face asta. Ești un om mort.
    C.T.Î
Franco: Îl omor.
Ana: Lasă-mă sa ma gândesc.
Am simțit sa vărs și am fugit spre baie.
Bianca povestește:
Am văzut-o pe Ana, cum se ridica și fuge la baie cu mâna la gură. Am fugit repede după ea și i-am ținut părul. Stiam ca nu se simte bine.
Bia: Ești bine?
Ana: Da. Acum ma simt mai bine.
Bia: Ce este cu tine?
Ana: Nu știu.(m-am spălat pe față și am întrat în living)
Franco: Ana, esti bine?
Ana: Da.
Armando: Chem doctorul?
Ana: Nu, stai liniștit.
Cobra: Mai vine un nepoțel?
Ana: Nu și oricum nu știu dacă mai pot face copii.
Cobra:(știam ca din cauza bătăi mele, este posibil sa nu mai facă) Ana, Iartă-mă.
Ana: E ok. Te-am iertat de mult timp.
Cobra: Mulțumesc.
Răzvan: Ana,eu zic sa chemam un doctor. Serios.
Ana: Bine. Chemați.
Bia: Am chemat deja. Nu era după ea. Este pe drum.
Franco: Bine.
Cobra: Eu trebuie sa plec. Ana, ma anunți dacă este ceva grav. Pa.
Ana: Bine. Pa
Franco: Ana, eu ma duc cu Armando și Răzvan, pana în oraș. Ma suni, după ce vine doctorul. Marius, vrei sa vii cu noi?
Marius: Nu. Eu stau aici. Dacă Bia, are grija de Ana, eu o sa am grija de Aliss.
Franco: Bine.
Ana: Dar unde mergeți?
Franco: Am puțină treaba la sediu.
Ana: Bine iubire.(ne-am sărutat și au plecat )
Am mai stat puțin de vorba și după a venit doctorul. Am urcat la mine in camera si a început sa ma controleze.
Doctorul: Ai o migrena, nimic grav. Când a fost ultimul contact sexual ?
Ana: Aseară.
Doctorul: Sa mai aștepți 3 zile, fără contact sexual și sa faci un test de sarcina. Este posibil sa fii gravida.
Ana: Nu știu dacă este posibil.
Doctorul: De ce?
Ana: De 3 ani de zile, umplu pe la doctori și nimeni nu știe dacă mai pot rămâne gravida. Mi s-a spus ca pot afla doar dacă încerc.
Doctorul: Ok. Totuși sa faci un test, este posibil.
Ana: Bine.
Doc: Uite, îți las pastile astea și  iei una dimineața și una seara. Sa încerci sa manaci puțin, dar nu lucruri grase.
Ana: Bine, mulțumesc.
După ce l-am plătit și a plecat, am coborât în living.
Marius: Ce a zis?
Ana: Ca am o migrena,mi-a dat niște pastile și mi-a zis peste câteva zile, sa fac un test de sarcina.
Bia: Deci este posibil sa fii gravida?
Ana: Da.
Bia: Ce ma bucur, mie îmi pare rău că am renunțat la sarcina.
Marius: Voiai sa faci copilul?
Bia: Da.
Ana: Nu ai avut grețuri?
Bia: Ba da, în fiecare dimineață. Dar nu am băgat în seama.
Ana: Bia, în ziua aia, ti-am dat vitamine. Nu voiam sa fie vina mea, pentru avortul tău. Încă ești gravida.
Bia: Serios ? De ce nu mi-ai zis?
Ana: Așteptam să zici asta și dacă nu ziceai, pana la urma îți ziceam. Ca sa poți sa renunti la el, dacă nu-l vrei.
Marius: La doctor. Hai Bia.
Ana: Ma duc eu cu ea, tu ramai cu Aliss.
Marius: Sigur poți?
Ana: Da.
Am sunat în doctor și am plecat la clinica. Bia, a intrat în salon și când a ieșit, avea zâmbetul pana la urechi la urechi.
Ana: Ce a zis?
Bia: Sunt gravida, intr-o luna și copilul este sănătos.
Ana: Ma bucur(am luat-o în brate și mi-a arătat ecografiile)
Am plecat spre casa,iar când am ajuns, am văzut ca băieții erau deja acasă. Am intrat în living, unde erau toți.
Franco: Hei, unde au fost fetele noastre? Marius, nu a vrut sa ne spună.
Armnado: De ce zâmbiți?
Marius: Nu ma fierbeți aici. Bia, spune ceva.
Ana: Calm Marius.
Razvan: Ce se întâmplă?
Ana: Unde e Aliss?
Marius: Maricica, a vrut sa o scoată în parc.
Ana: Ok.
Marius: Bia, spune.
Armando: Ce sa spună?
Bianca, s-a apropiat de Marius, și i-a dat ecografia.
Marius: Nu-mi vine sa cred. (Am luat-o în brate și ea a început sa plângă de fericire)
Ana: Nu plânge, ca ma apuca și pe mine.
Franco: Ce aveți?
Armnado: Marius, ce este aia?
Ana: Armando, o sa fii tătic.
Armando: Ce ? (M-am dus și i-am  lui Marius, hârtia din mâna și am văzut ca era o ecografie. Am fugit la Bianca, și am luat-o în brate) te iubesc.
Bia: Și eu te iubesc.
Franco: Anei, ii era rău și Bianca, e gravida ?
Răzvan: Ana, probabil i-a dat Biancăi, vitamine, nu pastile de avort.
Ana: Exact. Nu puteam sa am pe conștiință nepotul meu.
Armando: Ma bucur ca ai făcut asta, Ana.
Franco: În seara asta ma imbat.
Ana: Și eu.
Marius: Tu n-ai voie. Ana, iei pastile. Ultima data când luai pastile și ai băut, nu ne mai înțelegeam cu tine. Te-ai aruncat de la etajul 1 direct în piscina.
Franco: Ce pastile iei?
Armando: Ce ti-a zis doctorul,Ana?
Ana: Ca este o migrena.
Franco: Ma bucur ca nu este ceva grav.(m-am dus și am pupat-o, iar ea a venit și s-a așezat la mine in brate)
Marius: Spune-i și ce a mai zis doctorul.
Ana: Mi-a zis sa iau niște pastile dimineața și seara.
Bia: Nu asta.
Franco:Dar ce?
Ana: Sa fac un test de sarcina peste câteva zile, este posibil sa fiu gravida.
Franco: Serios?
Ana: Da.(Franco, m-a strâns în brate, m-a pupat pe cap si a început sa urle ca o sa fie tată) nu mai urla,încă nu e  sigur.
Franco: Este posibil sa fiu tată.
Ana: Ești deja.
Franco: Da,dar este posibil sa am copilul meu, sange din sângele meu.
Ana: Aha, și pe Aliss, o sa o dai la oparte?
Franco: Ce? Niciodată. Ea este copilul meu, niciodată nu o sa fac diferențe între ei.
Ana: Bine.
Răzvan: Cum o sa-l cheme pe copil, Bia?
Bia: Dacă este băiat, Amza.
Armando: Îmi place.
Răzvan: Și dacă e fată?
Bia:Dacă e fată, o sa o cheme Ana.
Ana povestește:
Când am auzit, m-am ridicat si am plecat, la mine in camera.
Franco: Ce a fost asta ?
Armando: De ce a plecat ?
Bia: Am zis ceva greșit?
Răzvan: Pfuu.
Marius: Numele de Ana, și l-a pus ea, nu este numele ei adevărat.
Franco: Cum adică?
Răzvan: Pe ea o chema Alina.
Marius: Cobra, nu-i zicea Alina, niciodată. De când am cunoscut-o, ea s-a prezentat Ana, pentru ca, Cobra, a zis ca nu-i zice Alina, ii zice Ana, ca e mai scurt. A rezolvat cu actele și i-a schimbat numele în Ana. Atunci ea a jurat, ca pe nimeni din familia ei, nu o sa mai cheme Ana, pentru ca Ana, este nume de criminal. Asta crede ea și de-aia s-a ridicat și a plecat.
Răzvan: Nu vrea ca, copilul tău sa poarte numele unei criminale.
Bia: Dar nu e criminala. Vreau ca pe fata mea, sa o cheme Ana. Este un nume de femeie puternica.
Răzvan: Cu Ana, nu o sa te înțelegi niciodată, cu treaba asta.
Armando:De ce nu ne-a zis pana acum?
Marius: Pentru ca suferă. Mereu spune ca poate dacă nu o chema Ana, nu făcea tot ce a făcut.
Franco: Nu este numele de vina. Este o femeie puternica.
Marius: Știu, dar nu va înțelegeți cu ea.
Franco: Hai sa va arat ceva(am scos cutia cu inelul de logodna din buzunar și le-am arătat)
Marius: Vrei sa o ceri de nevasta?
Franco: Da.
Bia: Este superb.
Marius: Bafta. O sa-i placa inelul.
Franco: Sper și eu.
Bia:Cand o ceri?
Franco: Ma gândeam ca diseară. După ce vine Maricica, cu Aliss. Am cumpărat și un tort sa mâncăm.
Marius: Este perfect.
Bia: Ma duc sa cumpăr confeti și baloane.
Marius: Eu ma duc sa vorbesc cu Ana.
Franco: Lasă că mă duc eu.
Răzvan: Nu. Mai bine merge Marius, crede-mă.
Franco: De ce ?
Marius: Tu dacă mergi și se enervează, o sa va certați. Eu o las sa urle, după ne înjuram și scuipam și ii trece.
Franco: Mai bine, te duci tu. Pe mine o sa stea suparata.
Marius: Exact.
Marius povestește:
Bianca, cu Armando, au plecat după baloane și confeti, Franco, cu Răzvan, au zis ca-l suna pe Cobra sa vină și el diseară și pregătesc ei masa și tacâmurile, pana vine Maricica, iar eu am plecat la Ana.
Când am întrat la ea în camera, am văzut-o pe jos cum plângea.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum