4.Discutii

264 9 0
                                    

   Armando: Dacă este vechi prieten venim și noi cu tine, dar de ce îți trebuie pistol ?
   Franco: Știi sa tragi cu o arma ?
   Ana: Deci, știu sa trag cu arma de la 14 ani, de la pistol pana la pușcă. Vorba vine prieten, este un băiat care mi-a greșit mie și m-am jurat ca o sa vina ziua când o sa ma răzbun.
   Franco: Cu ce ti-a greșit, dar înainte de asta ce vrei sa-i faci ?
   Ana: Vreau sa-l omor.
   Armando: Tu ? Vrei sa omori un om?
   Franco: Poți face asa ceva ?
   Ana: Ma cunoașteți de o zi, nici măcar nu știți cu cine stați la masă.  Dacă ați știi voi ce gândire am.
   Franco: Ești de belea,nu-mi vine sa cred ,sigur esti fata?
   Ana: Femeie, fata doar în buletin(am spus râzând)
   Armando: Sper ca a fost o gluma.
   Franco: Ana, ai 18 ani .
   Ana: Și ce ? Iubirea a fost mare.
   Franco: Vreau sa te întreb chiar dacă este urat din partea mea,cu câți te-ai culcat ?
   Armando: Am impresia ca o sa-ti iei bătaie Franco(am spus râzând)
   Ana: Sincer,cred ca 5 sau 6 sau poate 7,nu sunt sigura (făceam mișto de ei)
   Franco: Ana, ce naiba a fost în capul tău?
   Ana: Am glumit ma ,a fost unul singur ,omul pe care l-am iubit și l-am lăsat în România când am venit aici.
   Armando/Franco: M-am liniștit.
   Armado: Acum ne spui ce acel prieten ?
   Ana: Pfff,bine. Totul a început acum 5 ani. Am cunoscut un băiat pe nume Alex, de la 12 ani pana la 16 ani,am fost ca sora lui, eram tot ce iubea el cel mai mult și el era toată viata mea. A avut grija de mine, m-a crescut cum a putut el mai bine,era cu 3 ani mai mare ca mine, când l-am cunoscut avea 15 ani, mi-a dat bani mereu sa am de țigări, îmi cumpara tot ce voiam, m-a protejat mereu pana într-o zi. Am împlinit 16 ani și prietenii mei de pe vremea aia au dat o petrecere pentru mine, o petrecere într-o casa abandonată,dar după ce a fumat un gram de iarba singur, a luat-o pe nasoale. M-am dus la el, știind ce sa-i fac,pentru ca nu era prima data când nu mai conștientiza ce face, dar asta a fost cea mai mare greșeală. A tras de mine sa ma violeze și eu nu am acceptat asa ca a început sa dea în mine cu pumni și picioare pana m-a învinețit,dar a apărut unul din foștii mei prieteni și s-a băgat. În momentul ăla m-am ridicat de jos și cu toată durerea mea i-am dat un pumn în gura și I-am zis ca într-o zi o sa-l omor pentru asta.
   Franco: Îl omor.
   Armando: O sa-l distrugem pentru asta.
   Ana: Nu, nu o sa faceți nimic. Eu o sa-l distrug cu propriile lui arme.
   Franco: Îmi pare rău că nu am aflat mai repede de tine și ca ai trecut prin asa ceva.
   Armando:  Eu vreau sa știu tot ce ți s-a întâmplat pana acum și toți cei care ti-au greșit o sa o pățească.
   Ana: Toate la timpul lor, dar va rog,stiu ca o sa veniți cu mine, dar sa ma lăsați singura, stiu ce am de făcut.
   Franco: Dar dacă se întâmplă ceva, intervenim imediat.
   Armado: Dar este ceva de capul lui? Are oameni sau ceva?
   Ana: Nu, doar se ascunde de politie în momentul asta. Este cautat pentru furt, viol și trafic de copii. Îl ajuta un bărbat  care vinde droguri pe aici.
   Franco: Cum il chema ?
   Ana: Mircea.
   Armando: Oho..înseamnă că ne distram azi,abia aștept sa-l  bat iar.
   Franco: Dar de unde știi ca este aici ?
   Ana: Eh,sa zicem ca am și eu niște cunoștințe pe aici. Unul pe care l-am ajutat sa scape de o femeie fără probe.
   Franco: Cum l-ai ajutat ? Și cum îl cheamă?
   Ana: Doar i-am făcut cianură, pe care știu sa o fac de la 14 ani.
   Armando: Ești fenomenala femeie.
   Ana: Știu
   Franco: Cum ai învățat sa faci cianură?
   Ana: Profa mea de chimie este o femeie geniala și m-a învățat tot ce tine de asa ceva. Pe el îl cheamă Andrew.
   Armando: Noi de ce nu știam? De ce nu ne-a zis Andrew?
   Ana: Nu știu, dar hai sa ne pregătim ca la 16.00 trebuie sa ne întâlnim cu Alex.
   Franco: Bine, dar după ne spui tot.
   Ana: Bine.

Iubirea cere sacrificii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum