71

237 21 4
                                    

Ráno som sa zobudil na divný hluk. No...ráno...pozrel som sa na mobil kde ukazovalo 2 hodiny poobede. Pozrel som si notifikácie kde prišlo celkom dosť správ na moje počudovanie. Boli to komentáre a telkovo aktivita z Instagramu. Čo sa to deje... Počudoval som sa no neriešil. Položil som mobil a ešte chvíľu poležal neh sa preberem.
Prečo tak kričia...ten hlasitý smiech mi prepáli hlavu...To z toho alkoholu but whatewa. Pri spomienkach na včerajšiu noc som sa pousmial. Nejak som sa vymotal a paplónu a vyšiel z izby. Svetlo. Veľa svetla. Štípali ma oči. Išiel som celú cestu dole poslepo. Dajak som sa domotal pred kuchyňu a keď už som si myslel, že som tu cestu zvládol tak som zakopol o prah a vyjebal jak kokot.

,,Pane bože, si ok?,, Pribehol mi pomôcť Jimin.

,,Mhm somm vm phodem,, neviem po zobudení zmysluplne rozprávať ale Jimin si zvykol. Ostatný asi pozerali zmätene, neviem nevidel som.

,,Bože koľko krát som ti hovoril, že keď chceš po zobudení fungovať tak sa preber a rozlep oči,, pokýval hlavou a posadil ma za stôl. Veru "ppc" sa mi "sedelo". Chápeme sa.

,,Mmhm serfus chualani,, dajak som sa usmial a snažil otvoriť oči.

,,Ten má ešte v sebe alkohol?,, Opýtal sa Yoongi a hneď za tým sa zasmial.

,,Ne, ešte sa bábätko neprebralo. Ťažká noc-,, začal sa smiať už aj Jimin, tu keď ho prerušil vchod Taeho do kuchyne.

,,Ale alee, kto sa nám zobudil,, usmial sa Tae a išiel mi dať backhug.

,,Dobre ránko,, zamumlal som už konečne zrozumiteľne a posnažil sa o úsmev.

,,Už je obed láska,, zasmial sa a išiel mi asi urobiť toasty podľa toho čo som videl.
Chalani po sebe hádzali ✨smirk ( ͡° ͜ʖ ͡°) pohľady✨ a ja som jak kokot nechápal čo sa deje. Neriešil som. Tae dal predo mňa tanier s raňajkami a ja som spokojne začal jesť. Stále som sa prebúdzal, trvá mi to jak dieťaťu. Zrazu prišiel do kuchyne Hoseok. Keď si ma všimol tak sa zasmial a opýtal.
,,Tažká noc?,, Začal sa smiať spolu s chalanmi. Začervenal som sa a tváril sa, že som to nepočul. Tae lenns úsmevom pokrútil hlavou a utieral riady.

,,Aaaa Tae? Too čoo si zajebal do toho komentára?,, pozrel sa na Taeho Yoongi so smiechom v očiach.

,,Aký komentár,, chcel som zistiť čo sa deje.

,,Dispatch vás dal ako hlavné správy že 'Kim Taehyung a jeho priateľ Jungkook, žeby najkrajší párik 2021? Bude to vážny vzťah? #vkook' a Tae taký že "žiarlite?😛😛😋". Koment sekcia doslova vybuchla,, začali sa smiať. S vytreštenými očami som sa pozrel na Taeho že yo wtf. A on mi vrátil iba sladký úsmev pre ktorý sa vždy roztápam.

,,Šak čo...sme po celom nete, neda si nikto pokoja. By neprestali ani keby som im tam napísal, že sme včera jebali,, prehodil utierku cez kuchynskú linku.

,,Tae!-,, prekvapene a zahanbene som sa na neho pozrel prichystaný hádzať papuče. Ostatný plakali od smiechu.

,,Aj tak nás že vraj počuli, je jedno či to poviem abo ne,, zasmial sa.

,,Presne tak. To že sme opitý, neznamená, že vás nepočujeme a na všetko zabudneme aj keď si dosť zo včera nepamätám,, zasmial sa Jimin.

,,Počkaj nepamätáš?,, Pozrel sa na neho Yoongi.

,,No- áno-......JAJ..na toto sa pamätám,, odpovedal mu Jimin s červenou tvárou.

,,Wtf na čo si pamätáš?,, Zmiatol sa Hoseok tak jak každý ostatný.

,,Niič nerieš,, povedal Yoongi s úsmevom a ďalej si prechádzal mobil.

,,Jimin?. Yoongi?. Deti moje...y'all sus, čo si má konkrétne pamätať?,, Pozrel sa na nich Jin.

,,Šak niič...jak som ho zhodil z postele...,, Snažil sa to Gi voľako zakryť ale nechali sme ich. Aj tak by z nich nič nevyšlo. Každý sme si vymenili pohľady a ostalo ticho.

,,Ponuknem energeťaky?,, povedal Tae aby ticho prelomil. Každý prikývol. Išiel do jeho huge chladničky a vytiahol monstery. Každému ich rozdal a mne ho dal s úsmevom na koniec.

,,Kedy chcete upratovať terasu?,, Opýtal som sa po chvíli.

,,Idk pochillujeme ešte kus a potom môžme jak výjde slnko ešte kus,, povedal Tae a každý prikývol.
,,Nejdeme pokukať telku zatim?,, Opýtal sa Tae opretý o linku.

,,Jj poďme, z tejto stoličky ma už bolí riť,, pokýval hlavou Jin a všetci sme sa ako húsky pobrali do obývačky. Zamiestnili sme gauč. Sadol som si Taemu do náruče, šak cuddles viš jak. Yoongi s Jiminom sedeli úplne na kraji. Jin s Hoseokom boli medzi nami.

,,Čo chcete pozerať?,, Ukázal Tae program telky.

,,OMFG IDE ZAKÁZANÁ LÁSKA NA DOME DAJ TO DAJ TO,, začal pišťať Hoseok, fanatik do indických drám.

,,Hoseok jebe ti? Nebudeme tu kukať na Orlanda, kukneš si to potom v archíve,, pokýval hlavou Yoongi.

,,Piče,, zduzrošil sa Hoseok a nechal vybrať niekoho iného.

,,Čo tak toto? Voľaka akčná komédia či čo to je,, ukázal Tae na obrazovku. Všetci prikývli tak sa zapol ten film. Väčšinou sme boli na mobiloch ale akože ppc film celkom bol. Cítil som sa ako veľká rodina.

Žijem. Nezomrela som.😛 Exkluzívne pre vás nová časť ✨ dúfam, že za bude páčiť.🥰

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now